Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Anak Syaitan, Pukul Bapa Guna Topi Keledar Sampai Pengsan

5-5-2017 10:04 AM Komen: 39
Gelaran anak syaitan layak diberikan kepada seorang pemuda yang tergamak membelasah bapa kandungnya sendiri.

Dalam kejadian tersebut, suspek berusia 25 tahun itu memukul bapanya yang berumur 60 tahun hingga pengsan menggunakan topi keledar.

Menurut laporan Harian Metro, kejadian berlaku di rumah PPR Desa Rejang, Setapak Jaya, Kuala Lumpur. 

Ketua Polis Daerah Wangsa Maju Superintendan Mohamad Roy Suhaimi Sarif berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan daripada seorang wanita yang memaklumkan suaminya pengsan serta cedera di kepala akibat dipukul anak lelaki mereka.

Berdasarkan maklumat berkenaan, kami mengarahkan sepasukan polis ke sebuah rumah di PPR Desa Rejang, di sini, sebelum mendapati seorang lelaki berlumuran darah di ruang tamu kediaman, katanya. -CARI

Foro: Harian Metro


Apa Reaksi Anda...

Bagus
6
Marah
27
Terkejut
9
Sedih
14
Lawak
7
Bosan
18
Komen: 39
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote ReginaGeorge 7-5-2017 12:54 PM
Ada cerita disebalik tabir agaknya.. Ada jg bapak yg layak dipukul. Sejenis manusia yg menodi, berjudi, berdadah, berwanita wanita dan mendera sang isteri dan anak2.

Lain-lain Komen

Quote fazamania 5-5-2017 10:07 AM
Dasar yindia tak tahu diuntung.. kasta berapa ko ni..dah tua bangsat duduk rumah PPR lagi ngan mak bapak. Hanat
Quote idakamaruddin 5-5-2017 10:10 AM
aku syak apaknye dulu kuat minum todi pastu sllu pukul anak n bini

so anak dh besar kene cash kt bapaknye

boleh x syak mcmtu?

Quote zackry14 5-5-2017 10:17 AM
hmmm
Quote che_yatt 5-5-2017 10:20 AM
idakamaruddin replied at 5-5-2017 10:10 AM
aku syak apaknye dulu kuat minum todi pastu sllu pukul anak n bini

so anak dh besar kene cash kt  ...

bole pakai teori tu....agaknya si anak dh sampai tahap geram la kot...
Quote mieymiey 5-5-2017 10:23 AM
Takder cerita ker disebalik terjadinya kejadian pukul memukul ni?
Quote Jorja 5-5-2017 10:23 AM
Biasanya bila kita dah tua semua dosa yg kita buat akan haunting us back.. so beringat2 renung2 sebelum nak buat dosa
Quote CrowneGlory 5-5-2017 10:29 AM
bertabahlah siapa berjiran dgn golongan low class gini... harga rumah pun boleh turun teruk kalau tgk2 jiran sejenis begini... nk beli rumah baru pun tanya dulu siapa jiran sebelah menyebelah tu... kalau spesis2 gini...baik korg surrender...

tgk gaya bapaknya pun mcm selayaknya di hempuk jah...

btw, bulan ni bulan kicap mendunia kah... dr kes menipu minum racun cinta tak berbalas, langgar lari x mengaku sendiri bawak sampai la hempuk kepala bapak dgn helmet..
Quote nisako 5-5-2017 10:40 AM
wui teruknye anak diaaaaaaaaaaaaaaa
Quote Buritan 5-5-2017 10:42 AM
Anaknya dulu bekas sek tahfiz kan pyopura
Quote Dalcott 5-5-2017 10:43 AM
mabuk kut apak dia
Quote harrypoter 5-5-2017 10:49 AM
usah kata india, apa bangsapun yg duduk kat area ni memang perangai haprak
Quote harrypoter 5-5-2017 10:51 AM
dulu penah menyewa kat area ni, kasut dlm umah pun bleh hilang dikait dgn galah, dua bulan je aku bertahan
Quote fox. 5-5-2017 11:13 AM
harrypoter replied at 5-5-2017 10:51 AM
dulu penah menyewa kat area ni, kasut dlm umah pun bleh hilang dikait dgn galah, dua bulan je aku be ...

curi kasut tu bukan setakat tempat ni jah dik. akak dok putrajaya pun dulu kasut kena curi dik. kowser
Quote prettyuglybabe 5-5-2017 11:18 AM
macam jenis mabuk todi je..
Quote MH3703 5-5-2017 11:27 AM
fazamania replied at 5-5-2017 02:07 AM
Dasar yindia tak tahu diuntung.. kasta berapa ko ni..dah tua bangsat duduk rumah PPR lagi ngan mak b ...

keling mana ada level kasta,...takde gred gred,,,kasta tetap kasta
Quote lasagnaklcc 5-5-2017 11:41 AM
Mana korg tau ni yindia?
Quote pooh~key 5-5-2017 11:45 AM
Akak boleh cakap satu jah. Kesalahan ibu bapa kurang mendidik. so cash!!!
Quote MH3703 5-5-2017 11:46 AM

keling kot...obviously gambar tu nampak kekelingpariahan
Quote nia999 5-5-2017 11:50 AM
mungkin ada cerita disebaliknya yg kt x tw..

Lihat semua komen(39)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2019 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.258420s Gzip On
To Top