Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Terkejut, Dian Sastrowardoyo Tak Sengaja Tepis Tangan Peminat

21-4-2017 03:02 PM|Oleh: Maly Rosli | Dilihat: 3693| Komen: 30

Gara-gara menepis tangan peminat wanita ketika menolak permintaan foto daripadanya, pelakon dari seberang Dian Sastrowardoyo dianggap tidak sopan.



Video kontroversi itu tersebar meluas di laman sosial dan menerima kecaman hebat daripada netizen yang kecewa dengan sikap aktres berkenaan.

Susulan itu, Dian tampil menjelaskan keadaan sebenar menerusi akaun Instagram (IG) miliknya.

"Sejujurnya, perkara itu tidak disengajakan. Ada seseorang dari belakang tiba-tiba menyentuh saya, lalu membuat saya terkejut.

"Akibat tindakan refleks, saya tidak sengaja menepis dan menghindarinya. Namun, saya tak bermaksud bertindak tidak ramah atau tidak sopan," tulisnya.



Tambah Dian, video berkenaan sudah dia hapuskan agar tidak menimbulkan kesan tidak sesuai dengan apa yang sebenarnya terjadi. Malah, dia akui tidak dapat mengawal pandangan orang ramai mengenai apa yang telah terjadi.

Meskipun begitu, aktres itu akui menerima semua kritikan dengan hati terbuka.


Foto: IG Dian Sastrowardoyo

Biasalah tu, artis pun manusia biasa juga. Pasti akan melakukan kesilapan. Semoga keadaan ini dapat dijernihkan dengan baik. - CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 30
Komen

Previous : Kahwin Umur 51 Tahun, Aaron Kwok Tamat Zaman Bujang Dengan Model

Next       : Teman Isteri Bersalin, Pasha Ungu Fobia Tengok Detik Kelahiran

Komen Terbaru

Quote emelia1509 10-5-2017 09:20 PM
still lawa gojes dian..

Lain-lain Komen

Quote cheergirlz 21-4-2017 03:43 PM
mmg akn terkejut klu tiba2 dtg dr blkg..
Quote siputsedut 21-4-2017 03:45 PM
Nampak tepis sbb x selesa..bkn terkejut.  Goli kot org paut tgn mcm tu
Quote miemiecha 21-4-2017 03:51 PM
apadannn....
lawa lagi dian nih
Quote sepertiitu 21-4-2017 04:11 PM
dah pegang macam tu, idok ler selesa orang tu
Quote imransulaiman 21-4-2017 04:13 PM
Tapi lepas tu ok je dorang ber-wefie
Quote aleesyasofia 21-4-2017 04:28 PM
siputsedut replied at 21-4-2017 03:45 PM
Nampak tepis sbb x selesa..bkn terkejut.  Goli kot org paut tgn mcm tu

kalau tgk pd video tue mmg xnmpk situasi trkjut lbh kpd xsuka.. tp dh tuan empunya bdn kata trkjut mgkn btul la tue..
Quote dvotes20 21-4-2017 04:45 PM
aku konfius betul tgn org yg mana satu pegang tu.. dhla video tesekat2 ke line aku truk
Quote RatuDunia94 21-4-2017 06:10 PM
Haha.. Teringat video Rita ignored teriakan fans..
Quote kibodwatriuh 21-4-2017 06:59 PM
imransulaiman replied at 21-4-2017 04:13 PM
Tapi lepas tu ok je dorang ber-wefie

Tak tu dengan org lain. Kalau tgok video tu yang tangan kena tepis tu tersentak dan tak teruskan perjalanan.
Quote imransulaiman 21-4-2017 07:22 PM
kibodwatriuh replied at 21-4-2017 06:59 PM
Tak tu dengan org lain. Kalau tgok video tu yang tangan kena tepis tu tersentak dan tak teruskan p ...

Eh, ye ke? Ingatkan orang yang sama  
Quote imransulaiman 21-4-2017 07:23 PM
RatuDunia94 replied at 21-4-2017 06:10 PM
Haha.. Teringat video Rita ignored teriakan fans..

Yang forumer Cari tu kan?  
Quote RatuDunia94 21-4-2017 07:43 PM

Quote imransulaiman 21-4-2017 08:35 PM
RatuDunia94 replied at 21-4-2017 07:43 PM

Dialah ni... Lepas insiden, dia buka benang tentang Rita... Wartawan cedok bahan dari benang tu...  

Tapi nama forumer tu tak ingat  
Quote VuJiE 21-4-2017 09:01 PM
lorrr yang nak pegang2 mcm tu kenapa.. bukan kawan ko pun..
Quote BlueRoses96 21-4-2017 09:45 PM
Kalau iols jadi dia pun iols tepis.. Suka hati je nak sentuh2
Quote estrelle 21-4-2017 10:10 PM
imransulaiman replied at 21-4-2017 08:35 PM
Dialah ni... Lepas insiden, dia buka benang tentang Rita... Wartawan cedok bahan dari benang tu... ...

Bellaruby.dia buka tred baru kt bod gosip tu.
Quote LavaUollss 21-4-2017 10:27 PM
dah org tu pegang ketiak dia kan...mestila dia geli
Quote imransulaiman 21-4-2017 11:23 PM
estrelle replied at 21-4-2017 10:10 PM
Bellaruby.dia buka tred baru kt bod gosip tu.

Haaaa! Bellaruby nama dia... Hehe tengkiu  
Quote fezy 22-4-2017 09:21 AM
terkejut kalu, kita biasa pandang balik source yg buat kita terkejut

ni nampak geli je. siap buat muka n angkat bahu mcm geli sangat

Lihat semua komen(30)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055346s Gzip On
To Top