Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Video Samseng Tular, 13 Pelajar Geng 24 Ditahan Polis

21-4-2017 12:15 PM |Dilihat:4047| Komen: 73
Pasukan Petugas Khas Jenayah Terancang (STAFOC) telah menahan seramai 13 pelajar kerana menyertai kumpulan kongsi gelap Geng 24.

Laporan dari Berita Harian menyatakan mereka adalah pelajar dari Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Sri Andalas, SMK Raja Mahadi, SMK Shahbandaraya dan SMK Kampung Jawa.

Selain pelajar, lima yang lain turut ditahan kerana menganggotai kumpulan yang sama.

Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar memaklumkan perkara terbabit menerusi akaun Twitternya, pagi tadi.

Sebuah rakaman video berdurasi 45 saat menunjukkan kumpulan itu melakukan kekecohan dengan membakar mercun dan memegang kain rentang tertera nombor 24.-CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
2
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 72
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote CiliPadiSedap 23-4-2017 05:51 PM
Kalau xde melayu kt shah alam nescaya geng kongsi ni pegang..

Akak kak long kongsi 999.. siapa kacau akak, akak call 999.. baju 36,77,019,018,012,016 semua goyang dengan budak 999 ada hari akak masuk air

Lain-lain Komen

Quote taji2906 21-4-2017 10:59 AM
masuk dalam nanti, sekor2 mencirit merayu2.. kalau ramai2 kemain citer tamil lagi..
Quote mimiquee 21-4-2017 11:01 AM
koling dan jenayah ibarat aur dengan tebing....
Quote mummy75 21-4-2017 11:02 AM
taji2906 replied at 21-4-2017 10:59 AM
masuk dalam nanti, sekor2 mencirit merayu2.. kalau ramai2 kemain citer tamil lagi..

elok la depa masuk lokap..boleh la memasing nak tunjuk skill samseng
Quote kecimpret 21-4-2017 11:06 AM
siap ada kek...gengster sambut besday..dlm hati ada bunga


Quote CiliPadiSedap 21-4-2017 11:13 AM
kecimpret replied at 21-4-2017 11:06 AM
siap ada kek...gengster sambut besday..dlm hati ada bunga

kek pun pau kedai kek.. bukan bayar
Quote renko 21-4-2017 11:18 AM
spesis paria nak tunjuk hebat
makin melampau je sume
nak tunjuk samseng
perangai sial punya paria
berlagak bila ada geng
Quote mummy75 21-4-2017 11:21 AM
kecimpret replied at 21-4-2017 11:06 AM
siap ada kek...gengster sambut besday..dlm hati ada bunga

harus la kena sambut besday...sure la geng rasa dihargai
Quote tumpanglalu74 21-4-2017 11:23 AM
kecimpret replied at 21-4-2017 11:06 AM
siap ada kek...gengster sambut besday..dlm hati ada bunga

Kek sebagai pembukaan montaj..
Quote prettyuglybabe 21-4-2017 11:31 AM
takde tiup lilin ke?
Quote apalancut 21-4-2017 11:32 AM
katanya power geng ni kt klang. cable kuat. dan berpestol. org klang boleh la confirmkan.
Quote miemiecha 21-4-2017 11:41 AM
team mana nih...
Quote S|_BUTA 21-4-2017 11:42 AM
Geng sotong 24 suka kena tangkap ek?
Quote lindarafee 21-4-2017 11:47 AM
Video kedua tu  Kat depan sek anak I smk kg Jawa Dan smk shahbandaraya. Memang keling2 Dr tman sentosa Ni melampau. Kecik2 lagi dah jadi gengster
Quote vandergooh 21-4-2017 11:54 AM
apalancut replied at 21-4-2017 11:32 AM
katanya power geng ni kt klang. cable kuat. dan berpestol. org klang boleh la confirmkan.

Memang akak tengok sejak dulu lagi... kelling ni dapat buat jahat dan jadi penjenayah satu kebangaan.... bila balik kampung, tunjuk dia samseng dan gangster, org kampung akan puji dan semua ngaku sedara.... sebab tuh keling ni bangga jadi penjenayah.   Kalau tgk dlm penjara pun, takyah banyak laa.. tgk hari melawat banduan... majoriti india yg dtg melawat...
Quote CARI-MRO 21-4-2017 12:15 PM
Pasukan Petugas Khas Jenayah Terancang (STAFOC) telah menahan seramai 13 pelajar kerana menyertai kumpulan kongsi gelap Geng 24.


Laporan dari Berita Harian menyatakan mereka adalah pelajar dari Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Sri Andalas, SMK Raja Mahadi, SMK Shahbandaraya dan SMK Kampung Jawa.


Selain pelajar, lima yang lain turut ditahan kerana menganggotai kumpulan yang sama.



Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar memaklumkan perkara terbabit menerusi akaun Twitternya, pagi tadi.


Sebuah rakaman video berdurasi 45 saat menunjukkan kumpulan itu melakukan kekecohan dengan membakar mercun dan memegang kain rentang tertera nombor 24.-CARI

[fbvlink]https://www.facebook.com/bernamaradio/videos/10154407352272031/[/fbvlink]
Quote kentel 21-4-2017 12:19 PM
ewww....nasib la x duduk area pariah kelly ng cmni
Quote jofizo 21-4-2017 12:19 PM
anak saya anak yg baik....
Quote supersudoku 21-4-2017 12:24 PM
aku kesian tgk bangsa kelly ng ni..cam xde usaha ke  nk kluarkan derang dr kancah gangster?

katopis aku kelly ng nak naik taraf sikit speak english je la
Quote lee~ann 21-4-2017 12:29 PM
len mcm budak2 skrg... suar kecik pun mak ayah yg belikan, ada hati nk join geng samseng..

Lihat semua komen(73)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.101990s Gzip On
To Top