Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Aliff Syukri Dikecam, Menari Pakai Tuala Sampai Nampak 'Benjolan'

17-4-2017 10:24 AM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 14236| Komen: 130

Foto: IG Datuk Aliff
Niat yang pada mulanya untuk berkongsi kebahagiaan rumah tangga bertukar sebaliknya apabila pengikut Datuk Aliff menyerang dan mengecamnya di laman media sosial.

Semuanya bermula dengan sebuah video yang dimuat naik di Instagram jutawan kosmetik itu.



Mulanya memang tiada apa yang pelik, hanya dirinya dengan isteri menari-nari.

Namun apa yang tidak enak dipandang apabila beberapa saat kemudian terserlah bentuk kemaluannya disebabkan dia memakai tuala yang basah.

Rata-ratanya mengecam Datuk Aliff dengan mengatakan ianya memalukan dan tidak sesuai dikongsikan dengan peminat lebih-lebih lagi dia baru balik dari umrah.

Namun ada juga yang memuji-muji Datuk Aliff kerana begitu romantis sekali.


Apa pun, mungkin Datuk Aliff sendiri tidak perasan. Tunggu sahaja penjelasan darinya. -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
1
Komen: 130
Komen

Previous : "Azrel Memang Sayangkan Saya, Tetapi Sebatas Teman Saja" - Ruhainies

Next       : "Suara Bingit Dan Menjengkelkan" -Penonton Rimas Achey Mengacara GGV

Komen Terbaru

Quote Hashitah 10-5-2017 02:25 PM
hahhaha..lucu pun ade gak..

Lain-lain Komen

Quote barfi 14-4-2017 03:41 PM
Takdek la nampak sgt..
Quote chacon 14-4-2017 03:42 PM

aku x pandai tepek video instagram.. tolong siapa2 yg pandai

Quote idakamaruddin 14-4-2017 03:42 PM
bini dia pn cucuk dagu kan
iols tgk dlm rancangan datin masak dato suka nmpk sgt petak segi dagunye

Quote kakasotong 14-4-2017 03:45 PM
Meols baru lepas tgk videonya. Ermm mcm xde perasaan pn tgk dia berjoget tu. Takde plak nmpk benda pelik2
Quote kaki_palsu 14-4-2017 03:46 PM
la.. sampai kesitu ye mata korang SCAN.. hhahahaha..
Quote kelibat 14-4-2017 03:46 PM
menyampahnyer dengan dato' giler glamer/ attention seeker ni..
Quote bbalik 14-4-2017 03:48 PM
takat ular lidi,
tidak meninggalkn kesan pun
Quote LauraRichis 14-4-2017 03:50 PM
Tak nmpk pown...halus sgt kekdahnyerr
Quote mixed 14-4-2017 03:50 PM
npk bekas spender dr belakang
sb dia dok gelek joget tunjuk bontot (minta geng kunyit jolok kot)
tuala tu kan putih bila basah opcos la npk segal
Quote esteryen 14-4-2017 03:55 PM
bbalik replied at 14-4-2017 03:48 PM
takat ular lidi,
tidak meninggalkn kesan pun

Hahahahas     kejam u
Quote esteryen 14-4-2017 03:56 PM
Edited by esteryen at 14-4-2017 03:59 PM

Dia mmg suka kot nak tayang ular lidi dia tu. Sebelum ni kan dia pernah pakai jubah putih yg jarang sgt sampai nampak ular lidi beliau tu
Quote mixed 14-4-2017 03:57 PM
Korang cari seniri klu si perati npk la
https://www.instagram.com/p/BS020hOBbFk/
Quote terpaku 14-4-2017 03:57 PM
ada ular ke?
Quote jlo 14-4-2017 03:57 PM
takde nampak apa pun sangat...
Quote terpaku 14-4-2017 03:57 PM
silap2 dawai kokot jah
Quote mokcikKSKB 14-4-2017 03:58 PM
Dia ni mmg suka sgt buat bideo pakai tuala konon sempoi...
Quote mixed 14-4-2017 04:01 PM

ular lidi je nok


Quote MamaMima711 14-4-2017 04:03 PM
Nak tayang kat sajat lah tu..nak bg sajat trliur
Quote Nur9786 14-4-2017 04:07 PM
Marketing strategy  haukkk

Lihat semua komen(130)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.085844s Gzip On
To Top