Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Lelaki Sangap 'Main Seks' Dengan Pagar Rumah Jiran

17-3-2017 05:00 PM|Oleh: Maly Rosli | Dilihat: 4337| Komen: 24

Kalau sudah tewas dengan hawa nafsu, apapun boleh jadi. Kadang-kadang benda yang tak pernah terjangkau dek akal pun tak mustahil boleh berlaku.

Begitulah apa yang terjadi kepada seorang wanita di Austin, Texas, apabila dia menyaksikan sendiri seorang lelaki berhubungan seks dengan pagar di halaman taman rumahnya.


Foto: Joseph4GI

Memetik portal Statesman, wanita yang tidak dikenali identitinya itu ternampak Eleodoro Estala, 32, menerusi tingkap ketika lelaki itu sedang membuang air kecil di halaman rumah jiran sebelahnya dan bertindak merakam aksi tidak sopan lelaki terbabit menggunakan telefon bimbitnya.

Menyedari dirinya sedang dirakam Eleodoro terus menanggalkan pakaiannya.

"Lelaki itu meletakkan mulutnya pada pagar dan menjelirkan lidahnya, kemudian membuat aksi lucah dan mula 'berasmara' dengan pagar berkenaan," kata wanita itu kepada polis.

Polis terus menahan Eleodoro atas kesalahan berkelakuan tidak senonoh selepas wanita berkenaan menunjukkan rakaman video itu kepada mereka.


Foto: Texas Department of Public Safety

Dipercayai, lelaki itu dalam keadaan mabuk apabila polis menemuinya dan tidak memberikan kerjasama dengan mereka. Dia tidak mengaku melakukan kesalahan dan mendakwa berada di rumah sepanjang masa. Eleodoro, bagaimanapun dibebaskan dengan ikat jamin sebanyak USD 2,500 (RM11,107).

Terdahulu, menurut Dallas News, Eleodoro pernah ditahan di Houston atas kesalahan memandu dalam keadaan mabuk pada tahun 2010. 

Macam-macam perkara pelik orang tengah 'sangap' boleh buat untuk puaskan nafsu mereka. Dengan pagar pun jadi. - CARI


Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
7
Terkejut
4
Sedih
5
Lawak
3
Bosan
2
Komen: 24
Komen

Previous : Surat Penuh Kod Rahsia, Cara Romantik Lelaki Ini Lamar Kekasih

Next       : Awek Garang

Komen Terbaru

Quote trakea 13-5-2017 07:27 AM
Perempuan amerika pulak ditutuh oleh binatang

Lain-lain Komen

Quote WhiskeyScotch 17-3-2017 05:06 PM
Muka sebiji muka immigrant Mexico. Manusia macam ni kena lecurkan zakar dia dengan besi panas. Taubat nasuha la dia nak menggila seks lepas tu.
Quote Artemesiaa 17-3-2017 05:16 PM
Dasar mental dengan mabuknya lagi buruk perangai
Quote Mary_jane 17-3-2017 05:21 PM
Melakukan hubungan seks dengan pagar?
Quote estrelle 17-3-2017 05:39 PM
Kasi potong nonek dia baru ada akai.
Quote matchstick 17-3-2017 05:45 PM
nama pun Eleodoro Estala..semua bnda nk di tala nya
Quote belilies 17-3-2017 05:49 PM
Abislahh kalau aku jadi pompuan tew, aku nak kene bjaga2... heols dah dilepaskan, harus heols jejak balik rumah org yg buat dia masuk jel.
Quote cik-jaja 17-3-2017 05:56 PM
bahaya naw org cmni..jenis xd hidup
Quote siskepoh 17-3-2017 06:00 PM
ni dah sangap tahap berapa ni. jadi pagar pun dah tak selamat sekrang ni. pagar pon kena rogol. omg
Quote whadda 17-3-2017 09:08 PM
Eloknye tngah jelir jilat2 kat pagar tu kene panah petir je
Quote imransulaiman 17-3-2017 09:59 PM
whadda replied at 17-3-2017 09:08 PM
Eloknye tngah jelir jilat2 kat pagar tu kene panah petir je

Atau kena renjatan letrik!  
Quote Miming2 18-3-2017 05:37 PM
matchstick replied at 17-3-2017 05:45 PM
nama pun Eleodoro Estala..semua bnda nk di tala nya

tak sedar nama dia ada tala
Quote kokocrunch 22-3-2017 11:05 AM
pagar pun jadi mangsa
Quote mieymiey 22-3-2017 11:32 AM
Buruknya perangai. Mabuk satu hal, ngeseks dengan pagar lagi satu hal.
Quote lindarafee 22-3-2017 12:20 PM
x de ke videonya
Quote Saarah 24-3-2017 04:39 AM
........................................
Quote CrowneGlory 24-3-2017 08:38 AM
mcm2... baru tgk kokesen buat aksi seks dgn kereta kekonon bf gay dia...
Quote purpleblast 9-4-2017 02:38 AM
Scary. Sangap sangat dah
Quote Leo_Gurlz 9-4-2017 04:01 PM
Hahahahahaha tak ada arah dengan pagarr pon sebattt
Quote mattzzx 9-4-2017 05:09 PM
dah buang tabiat lah tu..

Lihat semua komen(24)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
     CARI App
    Get it FREE Apple App Store
    Get it FREE Google play
     Instagram
    cari_infonet
    FOLLOW
    Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
    0.052710s Gzip On
    To Top