Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Close

Artis Meroyan, Berperang Sesama Sendiri Di Laman Sosial - Apa Kata anda?

24-2-2017 03:07 PM |Dilihat:7905| Komen: 53


Artikel Oleh Maly Rosli | Video Oleh Angie Ling| Suntingan Visual Oleh Angie Ling

Penat juga menjadi artis ni. Dalam pada nak jaga hati semua pihak, segala tindak-tanduk mereka menjadi perhatian umum. Pun begitu, isu artis 'berperang' di laman sosial masih juga berlaku, mengapa agaknya ya?

Walau bagaimanapun, sebagai 'public figure' artis atau mana-mana selebriti perlu menjaga perilaku mereka supaya dapat memberi contoh baik kepada khalayak terutama peminat. Semoga selepas ini artis tanah air bersikap lebih matang dalam menyelesaikan masalah sesama mereka. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
4
Marah
5
Terkejut
4
Sedih
4
Lawak
9
Bosan
9
Komen: 53
Komen

Komen Terbaru

Quote bobok_berhabok 9-3-2017 06:25 PM
September14 replied at 24-2-2017 06:22 PM
Bagusla bolehla acik2 kepam forumer cari mnambah dose

hahahah

betul tu . kalau artis tak meroyan , tak de la topik kat forum

Lain-lain Komen

Quote terpaku 24-2-2017 03:11 PM
retis tu iq bukan tinggi pun..selayaknyalah berperangai macam orang iq rendah bawah 15
Quote kaspar0v 24-2-2017 03:32 PM
terpaku replied at 24-2-2017 03:11 PM
retis tu iq bukan tinggi pun..selayaknyalah berperangai macam orang iq rendah bawah 15

bodoh bangang je yg suka bergaduh kat socmed. tak ada life betol. jumpa depan2 kecut tulur/apam masing2
Quote putehkundor 24-2-2017 03:43 PM
#carutanterpaksa
Quote CiliPadiSedap 24-2-2017 03:50 PM
jual tudung dah bajet hot..
Quote mejaputih 24-2-2017 03:51 PM
artis...wat do u aspect
Quote shanshero 24-2-2017 03:55 PM
seronok je tengok retis gaduh dalam ig
Quote Andyscenes 24-2-2017 04:00 PM
Artis pun manusia jugak, artis melayu kn.
Quote keds 24-2-2017 04:02 PM
Lawakkkkk pun Ada...
Quote samasam90 24-2-2017 04:07 PM
retis yang gaduh socmed tu bodoh ya. jadi tidak terkejut sangat. cc: nanaz, nabirah
Quote sssf83 24-2-2017 04:18 PM
artis2 yg kuat meroyan sesama sendiri menunjukkan pemikiran cetek dan tak matang..
kita tak boleh ambik mereka sebagai contoh idola langsung..

diam itu adalah lebih pintar..
Quote iry26 24-2-2017 04:41 PM
x professional langsung!
Quote vanillaninja 24-2-2017 04:46 PM
Kalau theyols tak berbuat sedemikian, takde pulak bahan cercaan
Quote sepitsiput 24-2-2017 05:03 PM
apa beza Carutan Terpaksa dengan Royanan Intelektual?'

cc @beta_carotene
Quote WhiskeyScotch 24-2-2017 05:16 PM
Senyum, tak perlu kata apa-apa. Senyum.
Quote siskepoh 24-2-2017 06:03 PM
artis ni iq depa kureng sikit. lgi2 si nanas. yaks gigi karat. abesla famili ko lopa. kakak lopa tu main kaut ja kot
Quote inisiatif 24-2-2017 06:11 PM
korang ni naive sangat.
cuba korang tengok orang sekeliling korang ada tak org mcm fattah ni.. mcm tu lah apa rakan industri yang lain sedar tindak tanduk fattah ni.. cuba tengok board masalah peribadi nun.. sah sah org mcm fattah ni lah.. tak faham faham lagi..
Quote inisiatif 24-2-2017 06:14 PM
fattah ni sah sah ada sikap poyo teramat.. tekaan @juliez tu betul .. apa sikap tu juliez iols lupa.. selepas tindak tanduk fattah ni mmg licik lah..
Quote kikiharris 24-2-2017 06:15 PM
nanti tutup plak Board Gosip
Quote juliez 24-2-2017 06:18 PM
inisiatif replied at 24-2-2017 06:14 PM
fattah ni sah sah ada sikap poyo teramat.. tekaan @juliez tu betul .. apa sikap tu juliez iols lupa. ...



Hahh.. sikap apa plak ni?

Lihat semua komen(53)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.048172s Gzip On
To Top