Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Benarkah 75 Peratus Wanita Di Malaysia Lebih Menyukai Lelaki Berkulit Gelap?

10-2-2017 05:00 PM|Oleh : Dean BZ| Komen: 45


Gambar sekadar hiasan

Terkejut juga apabila kami mendapat tahu rupa-rupanya ramai wanita Malaysia lebih sukakan lelaki berkulit gelap berbanding kulit cerah.

Berdasarkan kajian, 75 peratus wanita di Malaysia lebih menyukai lelaki yang berkulit gelap berbanding yang berkulit cerah.

Jadi tidak hairanlah sebelum ini Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin mendapat jolokan Tall, Dark & Handsome.

Memetik hanasuva, disini kami senaraikan 5 sebab kenapa wanita lebih sukakan lelaki berkulit gelap.

1. Lelaki berkulit gelap mempunyai aura kelakian yang tinggi
Memang tidak dinafikan lelaki berkulit gelap ni lebih dilihat sebagai lelaki sejati. Kalau lelaki berkulit cerah pula mesti kena cop sebagai gay!


2. Lelaki berkulit gelap rajin bekerja
Ada di antara lelaki berkulit gelap ni pada asalnya cerah. Tapi disebabkan rajin bekerja tak kira waktu, sebab tu kulit jadi gelap.


3. Lelaki berkulit gelap lebih macho
Jika dibandingkan dengan lelaki berkulit cerah, lelaki kulit gelap lebih macho. Boleh la jadi pelindung kaum wanita. Pernah pulak korang tengok lelaki ala K-Pop tu macho?


4. Lelaki berkulit gelap lebih nampak matang & sasa
Walaupun lelaki tu berbadan kurus, tapi disebabkan warna kulit mereka yang gelap, terus nampak badan tu sasa. Lelaki kulit gelap juga nampak lebih matang.


5. Lelaki berkulit gelap tak nampak cela di wajah
Kalau lelaki kulit cerah, ada sebiji jerawat pun dah jelas kelihatan. Lelaki kulit gelap, ada jerawat pun tak nampak. Kalau pernah jatuh ke, memang parut tu tak nampak. Hebat kan!

Jika apa yang disenaraikan diatas korang rasa tidak betul, mungkin sebab-sebab dibawah ini dapat menguatkan hujah korang.


Gambar hiasan


SEBAB KENAPA WANITA SUKA LELAKI KULIT CERAH 

1- Lelaki kulit cerah nampak lebih kacak.
2- Lelaki kulit cerah nampak lebih terurus dan bersih. 
3- Kahwin dengan lelaki kulit cerah kononnya "possibility" boleh dapat anak comel.  
4- Lelaki kulit cerah pakai pakaian warna apa pun tetap nampak "hot".  
5- Zaman sekarang, bila kulit cerah je dilabel gay. Walhal yang kulit gelap pun ramai jadi gay.

Jika hendak bercerita soal kacak mungkin terlalu subjektif kerana setiap wanita mempunyai citarasa yang berbeza. Jadi, korang lebih gemar lelaki yang berkulit cerah atau gelap? 

Apa pun kalau nak pilih pasangan janganlah berdasarkan warna kulit. Carilah yang baik budi pekerti, stabil dari segi ekonomi dan sedap mata memandang.  - CARI



Apa Reaksi Anda...

Bagus
23
Marah
12
Terkejut
20
Sedih
9
Lawak
8
Bosan
20
0
0
Komen: 45
Komen

Previous : Bagaikan Di Negara Bersalji, Suhu Puncak Gunung Kinabalu Kini Cecah 2C

Next       : Awek Garang

Komen Terbaru

Quote amisery 19-7-2017 03:39 PM
LAKI KULIT GELAP NI HAWT SANGATTT

Lain-lain Komen

Quote RatuDunia94 10-2-2017 05:26 PM
Iols suka yg tanned bukan gelap mcm kj tu dh ireng..
Quote aduh2sayang 10-2-2017 05:28 PM
pada ai.. gelap ke putih tak penting. yg penting  stabil ada aset dan romantik.hik
Quote Kak.Nah.Bosan 10-2-2017 05:35 PM

akak jujur je lah... kulit putih ke hitam tak kisah pun janji barang mesti nale
Quote WajibulGhunah 10-2-2017 06:03 PM
Mana2 pun xpe janji x kepam dan menepati piawaian yang meolss tetapkn

Jgn risau x ketat mana pun
Quote Orix 10-2-2017 06:47 PM
RatuDunia94 replied at 10-2-2017 05:26 PM
Iols suka yg tanned bukan gelap mcm kj tu dh ireng..

Kj tu gelap tahap rentung. Ummah meleis tak reti tafsir maksud dark smpi KJ pn bimbo perasan dark walhal burnt  

Cc @de_ikea , @Syd
Quote awanearisu 10-2-2017 07:02 PM
Minat yang gelap, tapi berjodohan dengan yang cerah. Kita sahkan kesemua lima sebab kenapa ada yang minat lelaki cerah. Dengan syarat, lelaki tu memang seorang yang menjaga penampilan.
Quote RatuDunia94 10-2-2017 07:41 PM
Orix replied at 10-2-2017 06:47 PM
Kj tu gelap tahap rentung. Ummah meleis tak reti tafsir maksud dark smpi KJ pn bimbo perasan dark  ...

KJ tu kepam lah..
Quote fishcracker 10-2-2017 09:26 PM
iol sedar diri..jadik iol pilih yang sawo matang
Quote alieyrina 10-2-2017 10:19 PM
Gelap ka cerah janji no kepam, no body odour..aset mantop...
Quote de_ikea 10-2-2017 11:34 PM
Orix replied at 10-2-2017 06:47 PM
Kj tu gelap tahap rentung. Ummah meleis tak reti tafsir maksud dark smpi KJ pn bimbo perasan dark  ...


What does it mean to be tall dark and handsome?


Dark in this saying means rugged or mysterious. It's not referring to color as much as the vibe or presence of the person. The whole saying is subjective to the persons preferences. Tall is basically anyone taller than the girl saying the quote and handsome would be by her definition as well.
hihihihi





Quote vee_zara 10-2-2017 11:52 PM
I trauma dgn boy kulit cerah. Gay ok. Punyalah i frust menonggeng i pilih husband yg lagi gelap 3 kali ganda dari dia
Quote Skuau 11-2-2017 01:58 AM
Ada dh ikut negro...betul lh tu....
Quote yossup 11-2-2017 06:03 AM
i suka yg tanned. nampak la manly sikit. ex bf i takde la putih, tapi nak banding kan dgn laki lain, dia ni agak cerah la. punya jaga kulit ya ampunnnn, seketul jerawat pun dah meroyan. menyampah haku
Quote Syd 11-2-2017 06:16 AM
de_ikea replied at 10-2-2017 11:34 PM
What does it mean to be tall dark and handsome?



Meow~~~

Lebiuuuuu.  
Quote Azu_dizzie 11-2-2017 07:43 AM
Kalau cerah sangat nanti kpop sangat
Quote Azu_dizzie 11-2-2017 07:45 AM
de_ikea replied at 10-2-2017 11:34 PM
What does it mean to be tall dark and handsome?



Yaa true! Bukan semata warna kulit. There's more to it than just being gelap  
Quote de_ikea 11-2-2017 08:52 AM
Syd replied at 11-2-2017 06:16 AM
Meow~~~

Lebiuuuuu.

Muah muah. Socks jeh dah rugged dah  
Quote Aizuzu 11-2-2017 06:47 PM
I suka yg kulit cerah
Quote indenial 11-2-2017 08:32 PM
Suka yg gelap. Nnt i nampak cerah dari dia

Lihat semua komen(45)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top