Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Close

Trend Selebriti Cabut Tudung Seperti Aksesori Diri, Siapa Pula Selepas Ini?

3-2-2017 03:10 PM |Dilihat:16643| Komen: 80

Artikel Oleh Maly Rosli | Video Oleh Chen Zhen Sheng | Suntingan Visual Oleh Yen Jean Siang


Artis seharusnya lebih bijak menangani isu tuntutan kerjaya yang meminta mereka menanggalkan tudung bagi menjayakan watak mereka atau sesebuah adegan.

Mahu berubah itu mudah, tetapi mahu istiqamah itu penuh dengan dugaan dan cabaran. Sama-samalah kita renungkan. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
7
Marah
12
Terkejut
11
Sedih
10
Lawak
5
Bosan
6
Komen: 80
Komen

Komen Terbaru

Quote HoneyManjer 14-4-2017 11:41 AM
doa yg baik2 sajorh...
kutuk dalam hati jer lah...diri pun dosa menggunung...

Lain-lain Komen

Quote sebu 3-2-2017 03:35 PM
Suka hati orang tu le nk pakai dan dan x nk pakai tudung cabut balik. Sibuk kira dosa pahala orang. Dosa sendiri pun x terhitung
Quote Qnqn 3-2-2017 03:48 PM
Quote terpaku 3-2-2017 03:50 PM
nursajat pun buka tudung jua khuenzzzz
Quote vampkid 3-2-2017 03:56 PM
Who's next?
Quote Drsgonfruit 3-2-2017 04:00 PM
Quote MissQwerty 3-2-2017 04:03 PM
bini apex leuiniey tu tunggu masa je
dah separuh dah tudung dia skang
Quote Drsgonfruit 3-2-2017 04:07 PM
Byk jaa.esp yg pegi oversea
Quote alongpenang10 3-2-2017 04:08 PM
hai hai
Quote alongpenang10 3-2-2017 04:08 PM
hai hai
Quote Wacute 3-2-2017 04:16 PM
Biaq p la kat depa...
Quote noni165 3-2-2017 04:18 PM
semoga kembali  ke landasanNya
Quote Metinpehlivan 3-2-2017 04:26 PM
Mmg bahaya Kalau jadi trend.. budak2 pun ikut.. uqasha la start
Quote Drsgonfruit 3-2-2017 04:35 PM
Yg semakin senteng pn byk
Quote sssf83 3-2-2017 04:36 PM
tunggu saja..
Quote Andyscenes 3-2-2017 04:39 PM
terpaku replied at 3-2-2017 03:50 PM
nursajat pun buka tudung jua khuenzzzz

Auwww suka norsajat idaman hati beta
Quote batman_2007 3-2-2017 04:42 PM
Sapa lagi.. Si trend setter bertudung tu la princess wannabe. Tunggu official jer terbang la tu
Quote Tanias 3-2-2017 04:42 PM
Quote exclusive_vvip 3-2-2017 04:48 PM
Nasib baik i bukan jenis yg cepat kagum bila dgr berita selebriti tu berhijrah pakai tudung,selebriti tu insaf dari memonen,selebriti tu dah taknak sentuh lelaki,selebriti tu dah taknak pegang pompuan,bla bla bla....sebab tu, i tak rasa nak sedih atau nak hencap bila diorg kembali buka tudung,kembali memonen...bila kita letak manusia sbg pujaan,itu yg kita kecewa bila jalan hidup diorg tak seperti kita harapkan...
Quote Drsgonfruit 3-2-2017 05:24 PM
Ataupun.....baju lengan 3suku.seluar atas buku lagi

Lihat semua komen(80)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.046664s Gzip On
To Top