Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Hubungan Berantakan, Adi Putra Dan Isteri Kedua Bakal Berpisah?

26-12-2016 02:07 PM|Oleh: Myra Rozi | Dilihat: 13072| Komen: 85

Foto: astro.com.my
Sebelum ini, Adi Putra baru sahaja mengumumkan sebuah berita gembira iaitu tentang kehamilan isteri keduanya.

Namun, tersebar pula gosip yang mengatakan mahligai perkahwinan keduanya itu sedang berantakan dan tunggu masa sahaja untuk berpisah.

Menurut Berita Harian, rumah tangganya bersama isteri kedua, Norshahida sedang berdepan dengan masalah namun belum ada kepastian tentang sebab dan puncanya.

Foto; Astro Gempak
Apa yang lagi mengejutkan, isteri keduanya itu dikatakan mengalami keguguran ketika usia kandungan mencecah lima minggu namun pihaknya telah bertindak merahsiakan perkara tersebut walaupun ianya sudah berlaku beberapa bulan yang lalu.

Pelakon kacak itu bertindak untuk berdiam diri dari memberi sebarang komen tentang kontroversi dirinya.

Foto: Thestar.com.my
Ada juga sumber yang mengatakan keretakan rumah tangga mereka berpunca dari keguguran yang menimpa isterinya itu.

Diharap Adi Putra dapat tampil ke hadapan untuk menjelasakan perkara yang sebenarnya. Dalam masa yang sama, didoakan semoga kedua-duanya tabah dalam mengahadapai ujian Tuhan, ya? -CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
7
Marah
11
Terkejut
13
Sedih
12
Lawak
10
Bosan
14
Komen: 85
Komen

Previous : Isteri Mual Dan Muntah, Hafidz Roshdi Sahkan Bakal Timang Cahaya Mata

Next       : "Abaikan Komen 'Haters', Elak Kontroversi Lebih Panas" - Eleena Harris

Komen Terbaru

Quote ReginaGeorge 7-2-2017 09:11 PM
Iols tggu pengumuman meletops nih. Tp rasa ngantok plak. Update yer..

Lain-lain Komen

Quote mokcikKSKB 26-12-2016 02:10 PM
Jantan kotey senget mmg gini..membirah kemain dua ekor ni.bila pompuan birah tu diyimpa malang (malang carik sendiri),mulalah cinta suci jantan yg berada dikotey hilang..:
Quote chazey 26-12-2016 02:18 PM
Bodoh nak mampusnya jantan ni. Mohon mati dipanah petir saja.
Quote HannahMontana 26-12-2016 02:21 PM
sebab tu air xde 4 hari utk tujuan rawatan dan pembersihan loji !
Quote ariellin 26-12-2016 02:25 PM
Kongajo adi ni..x blh btggungjawab ke..:
Iols malas nk memadankan muka msg2...mebi tu balasan perbuatan sblm2 ni tp tlg laa weiii...yg susah tu kan bini ko jugak :

Quote anilanil 26-12-2016 02:26 PM
Mohon jgn tempek muka 2nd wife tu. Aku asik ternampak seolah2 adi putra menikah dgn uncle zaibo..pliss la..
Quote whadda 26-12-2016 02:29 PM
anilanil replied at 26-12-2016 02:26 PM
Mohon jgn tempek muka 2nd wife tu. Aku asik ternampak seolah2 adi putra menikah dgn uncle zaibo..pli ...

Ahahaa.. scroll balik atas baru prasan.. sama laa.. klo uols tak ckp memang tak perasan  
Quote chinta89 26-12-2016 02:32 PM
bg aku dia kawin sb nk baby je. so bila peknen tu dh xde isi, deols dah berantakan.

cash kedua2nyakah?
Quote she 26-12-2016 02:35 PM
Gigih macik skrol naik....sama siras seia sekata serupa dgn Zaibo
Quote makgetah 26-12-2016 02:47 PM
Kenape adiput ni kalau ambik gambor mandang kamera mcm acah2 berkerut? Muke dia ni mmg mintak nak kene sesah dgn penyapu lidi
Quote Nenasketum 26-12-2016 03:09 PM
Pi lah mereput ko kan sinjaporn sana. Pompuan birah tu dah tak masyuk kan sekarang. Karma's a bitch, bitch! Aku pla emo, aida rilek2 jer aminkan
Quote cik_tonggek 26-12-2016 03:10 PM
she replied at 26-12-2016 02:35 PM
Gigih macik skrol naik....sama siras seia sekata serupa dgn Zaibo

Zaibo zaibo pun merasa gak sheols dgn totey kepam adi nih
Aida buah buahan hanya mampu fonsex saja  
Quote NotYou 26-12-2016 03:15 PM
makgetah replied at 26-12-2016 02:47 PM
Kenape adiput ni kalau ambik gambor mandang kamera mcm acah2 berkerut? Muke dia ni mmg mintak nak ke ...

hahhaha aduhai mak oi nape sadis sgt sampai nak pakai penyapu lidi....tak tahan i gelak baca   tapi memang patut pun si adi bebird ni mendapat penyapu lidi..hahaha iol nyampah tgk mamat bajet handsome ni...
Quote CiliPadiSedap 26-12-2016 03:37 PM
konek besar pencungkil gigi ada hati nak mendiva
Quote rayna_raynes 26-12-2016 03:41 PM
Aku tgk muka wife baru dia mcm datuk vida
Quote munchkin 26-12-2016 03:42 PM
Sepadan kedua duanya. Bini pertama cari jelah lain. Mamat ni hmmm not for you.
Quote rayray28 26-12-2016 03:45 PM
So apa tunggu lagi?cari laa plak no 3 apa susah...
Quote emelia1509 26-12-2016 03:48 PM
Lawak la cuols ni..

Dah x selera kat zaibo..gediks nak cari lain la tu bebird tu..
Quote CrowneGlory 26-12-2016 03:58 PM
Bagusla gugur...keturunan mcm jin ni jgn membiak
Quote mewo 26-12-2016 04:30 PM
Aiiyayai jangan ko nak membirah lagi kat aida kpop...

Menutup kesundalan dgn tiket blum ada zuriat pula.

Lihat semua komen(85)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
Kategori Berkaitan
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.081138s Gzip On
To Top