Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Close

Tak Berganjak Sehingga Tamat Walau Hujan Lebat di KLCC

19-11-2016 06:42 PM |Dilihat:3343| Komen: 14




Hujan lebat dari jam 5.30 petang lagi di KLCC. Ramai peserta sudah beredar dari jalanan, namun masih ramai juga yang setia menanti sehingga perhimpunan tamat pada jam 6 petang. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
6
Marah
5
Terkejut
5
Sedih
2
Lawak
8
Bosan
5
Komen: 14
Komen

Komen Terbaru

Quote sabbath_shalom 20-11-2016 07:54 PM
Sendu sejak PAS dah tak join.

Lain-lain Komen

Quote kemaruk 19-11-2016 06:54 PM
Betul tu.. kalau bersurai jam 6 petang baru cerah sikit peluang najib letak jawatan, berbanding bersurai jam 5.30 petang..
Quote ronapink 19-11-2016 07:04 PM
maly pakai spec kena air hujan xkelabu asap ke..

pasni pakai contex lens,makeup sikit,haa comeyyyy keluar vid cari
Quote chacon 19-11-2016 07:07 PM

dah bersurai? awalnya.baru nak pergi
Quote protonpersona 19-11-2016 07:09 PM
So, esok najib akan letak jawatan ke lepas habis je bersih ni..

Itu je aku nak tanya...kbai
Quote AbukRokok 19-11-2016 07:27 PM
protonpersona replied at 19-11-2016 07:09 PM
So, esok najib akan letak jawatan ke lepas habis je bersih ni..

Itu je aku nak tanya... ...

mestilah x...ini Malaysia lah
bukan Korea atau jepun
Quote cik_kitty 19-11-2016 07:38 PM
Ah jib n pinky pon kt peru uols..haruslaaa enjoy lg jd pm..xde kesan pon bersih ni kt deyols
Quote ninnakarinna 19-11-2016 08:09 PM
protonpersona replied at 19-11-2016 07:09 PM
So, esok najib akan letak jawatan ke lepas habis je bersih ni..

Itu je aku nak tanya... ...

Letak jawatan memang x la mamat tu..selagi boleh pegang, pegang..
Quote Nenasketum 19-11-2016 08:38 PM
Letak jawatan, gst kutip tiap ari beb
Selagi boleh kaut
Quote sabbath_shalom 19-11-2016 08:48 PM
Apa yang korang dapat dari Bersih 5 rally ni?

Quote JohnDeSouza 19-11-2016 09:17 PM
sabbath_shalom replied at 19-11-2016 08:48 PM
Apa yang korang dapat dari Bersih 5 rally ni?

bakar kalori
Quote OmJualGas 19-11-2016 09:34 PM
Hidup kuning arsenal
Quote cknoriz 19-11-2016 09:35 PM
tahniah peserta bersih kami sokong di kejauhan
Quote otai_g 19-11-2016 11:03 PM
Kalo aku jd najib aku ltk jwtn. Ini msia la bkn jepun. Kat msia ni je yg ada pepatah hangat2 taik ayam. Kat jepun mn ada
Quote sabbath_shalom 20-11-2016 07:54 PM
Sendu sejak PAS dah tak join.

Lihat semua komen(14)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.052511s Gzip On
To Top