Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Close

Apa Kata Nurul Izzah Dengan Bersih 5 Kali Ini?

19-11-2016 06:36 PM |Dilihat:3442| Komen: 32




MP Pantai Dalam, Nurul Izzah mengucapkan syukur kepada parti pembangkang dan Mantan UMNO) termasuklah Tun Dr Mahathir kerana telah menyatukan hati.Katanya, rakyat perlu buka mata kerana Najib telah menghancurkan ekonomi serta demokrasi negara. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
14
Marah
11
Terkejut
10
Sedih
12
Lawak
9
Bosan
12
Komen: 32
Komen

Komen Terbaru

Quote dezzack 22-11-2016 03:57 PM
keldai

DONKEY

peserta bersih

keldai

DONKEY

mahathir kata

Lain-lain Komen

Quote zamzam 19-11-2016 06:39 PM
cantik nya izzah















































































































Quote kemaruk 19-11-2016 06:46 PM
nape tak tanye, lepas bercerai, cik izzah buat ape malam2?
Quote sofiazara 19-11-2016 07:10 PM
izzah for pm
Quote ronapink 19-11-2016 07:16 PM
hebatnya dia bercakap..

lengguk bahasa..bertenaga, bersemangat
Quote biosfree 19-11-2016 07:29 PM
Mcm kenal bapak dia.......yg suke liwat tu ke...
Quote ronapink 19-11-2016 07:36 PM
orang politik, siang malam ada aktiviti ada program..

cacai je mlm2 xde aktiviti,pas2 dok fikir aktiviti orang..

cai kepnasan hari ni
Quote Jagendas 19-11-2016 07:37 PM
macam anak daroo...
Quote kemaruk 19-11-2016 07:43 PM
No wonder bercerai.. sian suami kurang kasih sayang.. bini siang malam berpolitik
Quote MatDeghem 19-11-2016 07:47 PM
kemaruk replied at 19-11-2016 06:46 PM
nape tak tanye, lepas bercerai, cik izzah buat ape malam2?

soalan cepumas feveret otak melayu. Akibat banyak sangat minum kopi jantan tongkat ali


Quote sabbath_shalom 19-11-2016 08:16 PM
Cash la kan warga CI dan Polis turun ke jalanan....dulu masa PAS join bersih korang hencap, pukul, tembak, pukul.
Quote Maideen. 19-11-2016 08:51 PM

Untung lah bapanya memilih lubang yang betul pada malam itu.....

Wallahualam.
Quote CiliPadiSedap 19-11-2016 08:57 PM
kemaruk replied at 19-11-2016 06:46 PM
nape tak tanye, lepas bercerai, cik izzah buat ape malam2?

camni rupanya najis umno berfikir. fikir sex 24 jam
Quote indenial 19-11-2016 09:02 PM
Xnak komen bab bersih. Tp nk komen izzah. Sheols sgt cantik in person ok
Quote munchkin 19-11-2016 11:50 PM
Aku lagi suka dia pakai tudung style macam mak dia masa dulu. Lawa.

Now cam Yang berikat bunjut atas kepala. beza nya kaler kain putih yg bunjut ataih tu. Style tudung la. Bukan orang nya.
Quote Skuau 20-11-2016 12:07 AM
Teringat zaman tun mahathir dlu....polis dan fru bertempur ngn geng reformasi...abis kuar sumer sos cili,tomato bagai...takpe......2016 ni 'kita kawan' kan...
Quote God_Eater_6 20-11-2016 01:42 AM
Poyo laa.... Sudah lupa Mamakthir sumbat papa ketum dlm jail
Quote silencekiller 20-11-2016 02:03 AM
Nanti najib turun... naik org lainnn... najib masok geng depa.. hilang laa sume tuu ... serupa si Tun Det gakk.. pura2 lupa lak kan izzah

Ekonomi hancur kununnn... kalo hancur mana mai seorang jutawan muda dalam masa 2 tahun jaa.. bodo punya izzah..
Quote seramado 20-11-2016 06:23 AM
Comelnya mic Maly gune hehehh
Quote highcastle 20-11-2016 06:44 AM
Skuau replied at 20-11-2016 12:07 AM
Teringat zaman tun mahathir dlu....polis dan fru bertempur ngn geng reformasi...abis kuar sumer sos  ...

Dulu hampir setiap minggu geng reformasi buat perhimpunan.. tu yg FRU terpaksa amik tindakan tegas. Tapi tu zaman saper ek? Ohhh.. Zaman Tun...........

Lihat semua komen(32)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.056736s Gzip On
To Top