Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Close

Peserta Kini Cecah 100 Ribu, Tun M Bakal Hadir Ke Bersih?

19-11-2016 04:06 PM |Dilihat:1943| Komen: 10




Peserta Bersih5 kini mencecah hampir seratus ribu orang dan terdapat ura-ura Tun Dr Mahathir akan hadir ke perhimpunan itu. - CARI

Apa Reaksi Anda...

Bagus
5
Marah
7
Terkejut
5
Sedih
7
Lawak
3
Bosan
6
Komen: 10
Komen

Komen Terbaru

Quote seramado 20-11-2016 06:26 AM
Loo tung siang

Lain-lain Komen

Quote seramado 19-11-2016 04:21 PM
bagusla tun dh smpi...kalau x apahal pulak kan suruh org turun tp dia xda
Quote Skuau 19-11-2016 06:30 PM
Mengapa selalu ada sahaja ahli politik di belakang tabir perhimpunan NGO???
Quote kemaruk 19-11-2016 06:35 PM
kahkahkah 100k??

pergi la ke stadium bukit jalil final piala malaysia.. tu baru 90k orang

ada sama tak??
Quote highcastle 19-11-2016 06:47 PM
Kau tanya kat penyokong dia cakap 100K, kau tanya kat yg x menyokong kata 10K........

dua2 pihak aku x percaya citer pasal angka............
Quote kemaruk 19-11-2016 07:00 PM
Btw, apek dalam bidio tu baru lepas kena kejar hanjeng ke
Quote protonpersona 19-11-2016 07:06 PM
100 ribu yg hadir...ok..esok najib terus letak jawatan
Quote whitemagic 19-11-2016 07:08 PM
kemaruk replied at 19-11-2016 07:00 PM
Btw, apek dalam bidio tu baru lepas kena kejar hanjeng ke

nama dia Vincent Loooooo

Quote ultramantujuh 19-11-2016 07:50 PM
Vincent Loo ni tak nampak tua pun, kenapa you orang panggil dia apek, tak baik tau. Dia nampak muda dan agak hensem pula. Saya rasa Vincent Loo fasih berbahasa Melayu... Kenapa orang Melayu suka mengusik orang dengan kata-kata yang berbaur hina.
Quote kemaruk 19-11-2016 08:01 PM
Bersalin kulit nampak, nak backup nick induk lettew
Quote seramado 20-11-2016 06:26 AM
Loo tung siang

Lihat semua komen(10)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.055493s Gzip On
To Top