Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
Close

Kami Berbeza! Dia Kopi, Saya Milo - Stacy Akim

10-8-2016 06:03 PM |Dilihat:13099| Komen: 73


Artikel Oleh Izzah Abbasy | Video Oleh Izzah Abbasy & Danny | Suntingan Visual Ling Angie

Selepas berkahwin, rezeki pasangan sejoli Akim dan Stacy bagaikan tidak putus-putus. Dipilih menjadi duta pelbagai barangan terkenal sekaligus ia merupakan bonus buat pasangan ini. Ia disebabkan oleh jika Akim dilantik menjadi duta, Stacy pasti akan dilantik sama. Bertuah badan, itulah namanya rezeki kan?

Namun, dalam rancak mengembangkan karier mereka, tak mudah untuk memuaskan hati ramai apabila ada yang menyatakan mereka berdua sombong dan memilih peminat. Betul ke?

Stacy telah mengungkapkan kata-kata "Kami Berbeza : Dia Kopi, Saya Milo" itu sebenarnya tuju kepada siapa?  


Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
2
Komen: 73
Komen

Komen Terbaru

Quote xyhxxy 30-9-2016 11:32 AM
apa hal kopi milo ni. adoi

Lain-lain Komen

Quote aduh2sayang 10-8-2016 06:31 PM
macam makin berisi je  stacy. peknan ke
Quote kotinpo 10-8-2016 08:21 PM
Aku tak paham. Apa yg milo dan kopinya??
Quote sepitsiput 10-8-2016 08:23 PM
dlm ye ke? bukan main gatal si Akim JuanDanza ni dok menggeletis tgk Mira Belahan Filzah
Quote @chik 10-8-2016 08:33 PM
Apa2 jelah
Quote MousemickeyU 10-8-2016 08:40 PM
Gosipnya apa
Quote danieladam 10-8-2016 09:04 PM
Nk bercerai sbb minuman kegemaran x sama ke? ::
Quote cahaya_almas 10-8-2016 09:11 PM
Sendunya...takde ekk peminat kimcy kt sini....
Quote Cloudfly 10-8-2016 09:15 PM
Iols x paham gosip ni..motippp.?
Quote Tapayana 10-8-2016 10:24 PM


iolls takleh hadam nok ber fes to fes dgn orang bercakap bahasa melayu tunggang langgang cam stacy ni.

mcm berborak dgn ayam itik je
Quote Adeakukesah11 10-8-2016 10:35 PM
Tak minat kapel ni

Quote SR4tahun 10-8-2016 10:57 PM
Dorg ni muka bersepah kat mana2. Muak tau tak?
Quote barfi 10-8-2016 11:01 PM
sepitsiput replied at 10-8-2016 08:23 PM
dlm ye ke? bukan main gatal si Akim JuanDanza ni dok menggeletis tgk Mira Belahan Filzah

Akim mengusik mira je tu kak..

By the way dalam Yeke Mira filzah macam crush je kan dengan Idris Khan..

Yela.. mana tak crushnya.. Mira kan minat hindustan.. jantan paki khan2 ni.. hehe..

Tapi diorang sesuai la..
Quote MousemickeyU 10-8-2016 11:12 PM
cahaya_almas replied at 10-8-2016 09:11 PM
Sendunya...takde ekk peminat kimcy kt sini....

Dorang tak da benda nak digosipkan sebenarnya tu tak meriah thread ni tak faham apa nak disampaikan :zz
Quote Nenasketum 10-8-2016 11:31 PM
Kenapa akim tu macam hi jer manjang ek
Quote cicicumel 11-8-2016 04:54 AM
Kapel yg nmpak busuk dan serabai lepas kawin
Quote cicicumel 11-8-2016 04:54 AM
Kapel yg nmpak busuk dan serabai lepas kawin
Quote boboiyot 11-8-2016 06:43 AM
Nenasketum replied at 10-8-2016 11:31 PM
Kenapa akim tu macam hi jer manjang ek

Ko rasa.......??????
Quote BungaSaffron 11-8-2016 07:53 AM
seingat aku dalam benang kimcy kahwin dulu bukan main ramai yang memuja-muji... tapi kena benang yang ni macam sendu + tak ada puji2an dah?
Quote M.Rose 11-8-2016 08:11 AM
Jadah nya kopi milo bagai nihhh :

Lihat semua komen(73)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.057882s Gzip On
To Top