Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

#BalikJuga, Iklan Raya Paling Lawak Tahun Ini Dari Imigresen Malaysia

5-7-2016 12:36 PM|Dilihat: 11320| Komen: 18

Menjelang hari raya pasti banyak video iklan raya di keluarkan..

Oleh : Dean BZ


Menjelang hari raya pasti banyak video iklan raya di keluarkan oleh agensi-agensi, syarikat swasta mahupun jabatan kerajaan.

Apa yang paling menarik tahun ini, video iklan raya yang dihasilkan khas dari Jabatan Imigresen Malaysia mendapat banyak "share" dari nitizen semenjak ia mula viral.

Video ini mengisahkan seorang anggota Imigresen yang tidak dapat pulang beraya kerana terpaksa bertugas. Tanpa disedari, rakan setugasnya itu telah berjumpa dengan pegawai atasan untuk memohon cuti untuknya, sebagai balasan kerana menggantikan tugas rakannya itu pada hari raya sebelumnya. 

Oleh kerana terlalu gembira mendapat tahu dia sebenarnya diberi cuti, kegembiraannya membuatkan dia terlupa sesuatu yang sangat penting dalam hidupnya. Jom kita tonton iklan raya yang sangat lawak ini. Tahniah buat Jabatan Imigresen untuk video raya yang sangat menghiburkan. - CARI



Loading FB Video...


Lihat Komen Views: 11320   Comments: 18 Balas Komen

Apa Reaksi Anda...

Bagus
2
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
1
Lawak
1
Bosan
0

Previous : Video Seram Hari Raya, Takut Ke Tidak?

Next       : -

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote iznanaziz 18-7-2016 10:51 AM
merrissa replied at 6-7-2016 12:15 AM
ni baru lawakkkkk...kelam kelibut betoi


aku tgk iklan ni, tapi tak sampai abih.
ni baru tengok...

punya le jauh...bini leh lupa plak
ni mesti bapak dia
bini tu menantu

sabo je la

Lain-lain Komen

Quote missDollie 5-7-2016 04:01 PM
Kekeke..punya excited smpai bini kena tinggal..
Quote Emperor95 5-7-2016 11:31 PM
video yang memang menarik
Quote merrissa 6-7-2016 12:15 AM
ni baru lawakkkkk...kelam kelibut betoi
Quote abangbeca 6-7-2016 04:36 AM
Panjang giler meleret2 ...
Quote Andyscenes 6-7-2016 10:06 AM
haha, seronok beraya smpi lupa bini.
Quote imransulaiman 6-7-2016 07:17 PM
Iklan ni best!
Quote kimsa-ra 7-7-2016 12:07 AM
amboi lupa dh bini
Quote LavaUollss 7-7-2016 07:04 PM
kawan pejabat dia tu dah kenapa last2 minit baru bagitau nak ganti. Baideway..hensem jugak abang imigresen tu... calling2 kak @putehkundur..mutiara korsani chuolls tk bergetar ke?
Quote misscendol 7-7-2016 11:26 PM
Selamat hari raya maaf zahir batin
Quote ratna 11-7-2016 08:48 AM
hahah..lawak...lawak
Quote mak_wa95 11-7-2016 07:06 PM
fikir2 kan lah bininya lepas ni..

exited sampi lupa bini..baik xyah brbini
Quote AMDTurion 12-7-2016 02:37 PM
uniform x tanggal tu hahaha...punya bersemangat nak raya punya pasal.
Quote chichik 12-7-2016 02:52 PM
sampai tertinggal cik bini
Quote zorrro_03 12-7-2016 10:25 PM
abangbeca replied at 6-7-2016 04:36 AM
Panjang giler meleret2 ...


Kau ni banyak benda orang buat kau komplen. Mcm pompuan tua mulut becok.  Kau pompuan ek?  
Quote ms.mango 12-7-2016 11:54 PM
Hihihi...alahai..sian bini..

kalo habi i yg wat ceni,harus direndangkan dia ni :
Quote RatuDunia94 17-7-2016 10:00 AM
Surat cuti mcm surat cinta kecik cinonet.. Pastu x bgtsu awal2...
Quote haruslah 18-7-2016 09:58 AM
ni mesti 1st time raye ngn bini
thn lepas raye bujang
tu yg lupa bini kat umah
Quote iznanaziz 18-7-2016 10:51 AM
merrissa replied at 6-7-2016 12:15 AM
ni baru lawakkkkk...kelam kelibut betoi


aku tgk iklan ni, tapi tak sampai abih.
ni baru tengok...

punya le jauh...bini leh lupa plak
ni mesti bapak dia
bini tu menantu

sabo je la

Lihat semua komen(18)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.043775s Gzip On
To Top