Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

Avril Lavinge 'Nyanyi' Lagu Pulang Di Hari Raya!

1-7-2016 02:41 PM|Dilihat: 5141| Komen: 6

Boleh ke Avril Lavinge nyanyi lagu raya?
Oleh Izzah Abbasy

Boleh ke Avril Lavinge nyanyi lagu raya? Sudahlah suara 'sebiji' seperti penyanyi asal Noor Kumalasari. Hehehe pandai mereka mengedit kan?


Ramai yang tertipu ingatkan Avril Lavinge nyanyi lagu raya ini. Rupa-rupanya... Anda dengar sendirilah ya! Apapun, enjoy! Tak lama lagi dah nak raya. Berhati-hati pulang ke kampung dan Selamat Hari Raya semua! - CARI Infonet 






Lihat Komen Views: 5141   Comments: 6 Balas Komen

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
0

Previous : Lagu Balik kampung Dalam Versi Remix Tamil, Best!

Next       : -

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote CrowneGlory 13-7-2016 11:22 AM
lawaknya...esp yg main gitar...gigih

Lain-lain Komen

Quote amukgemuk 2-7-2016 08:17 PM
Ramai yang tertipu ingatkan Avril Lavinge nyanyi lagu raya ini. Rupa-rupanya... Anda dengar sendirilah ya!

cuba kau bagi satu nama dari ramai yg tertipu tu?
-------Please?
Cari apa nama? Cari-IIn?------- Satu nama, please?
Quote minah_kidal 4-7-2016 09:06 AM
erm nape takde rasa tertipu pun?
Quote kicap_madu 4-7-2016 11:59 AM
naper aku rasa tak tertipu pon...?
Quote hanakikan 12-7-2016 10:42 AM
bongoknya. memang tipu ni. edit lips sync je ni
Quote NOWORD 12-7-2016 12:58 PM
X tertipu pun
Quote CrowneGlory 13-7-2016 11:22 AM
lawaknya...esp yg main gitar...gigih

Lihat semua komen(6)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.040107s Gzip On
To Top