Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis

7 Lagu Raya Baru Patut Dengar Tahun Ini

28-6-2016 02:52 PM|Dilihat: 4198| Komen: 7

Mencari-cari lagu raya terbaharu untuk tahun ini?
oleh Adib Za



Mencari-cari lagu raya terbaharu untuk tahun ini? Kadang kala nak juga tukar selera kan, lagu-lagu baru pun ada yang boleh tahan melodinya. Catchy juga!

Jika dilihat pada senarai di bawah, kebanyakan lagu raya tersebut, meskipun baru namun digarap dengan elemen tradisional dan etnik yang sangat menebal.

Mungkin inilah rahsia untuk menangkap dan menarik perhatian pendengar untuk mendengarkan lagu-lagu mereka. 

Memetik laman Gila Muzik, anda boleh mendengarkan petikan lagu-lagu raya baharu untuk tahun ini. Selamat mendengar!


7 lagu raya BARU wajib dengar punya:

1. Dato Siti Nurhaliza - Hari Kemenangan 

2. Khalifah - Hang Pi Raya 

3. ROHI, Jes Ebrahim, Hafiz Zainal, Mohaid, Harris Alif, Nik Qistina, Feeya Iskandar, Erul Samah, Azeera Azizi - Raikan Raya

4. Noraniza Idris Dan Rakan-Rakan - Angin Cinta Di AidilFitri

5. E.Y.E - Hari Raya Hari Mulia

6. Inteam, Hijjaz, Rabbani, Raihan, FarEast, Lah Ahmad - Tahmid Lebaran

7. Man Khan ft Aris Kapilla - Kelik La Wei




Lihat Komen Views: 4198   Comments: 7 Balas Komen

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
0
Bosan
1

Previous : Parodi Senandung Hari Raya Untukmu, Nak Menangis Tengok!

Next       : Melodi Easy Listening, Namun Mesej Sarat Ketuhanan Wani - Alhamdulillah

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote kicap_madu 29-6-2016 12:34 PM

paling tak suka aku lg sepahtu.

Lain-lain Komen

Quote Loloq89 28-6-2016 04:04 PM
lagu sepahtu xlaku ke?
Quote rosasa 28-6-2016 05:07 PM
akak belum dengar lagi lagu ct & sepahtu tu.. dorang nak keluarkan lagu tu raya pertama ke apa? peram lama sangat
Quote Jagendas 29-6-2016 08:11 AM
raya sedondon sepaktu
Quote zameyla 29-6-2016 09:27 AM
rosasa replied at 28-6-2016 05:07 PM
akak belum dengar lagi lagu ct & sepahtu tu.. dorang nak keluarkan lagu tu raya pertama ke apa? pera ...

akak bukak jer sinar fm, selalu diaorang putar lagu sepahtu, raya sedondon...

Quote rosasa 29-6-2016 09:50 AM
zameyla replied at 29-6-2016 09:27 AM
akak bukak jer sinar fm, selalu diaorang putar lagu sepahtu, raya sedondon...

kat tempat akak, sinar fm tak sampai dik


kat opis kene block
Quote minahmanja 29-6-2016 10:21 AM
zameyla replied at 29-6-2016 09:27 AM
akak bukak jer sinar fm, selalu diaorang putar lagu sepahtu, raya sedondon...

dgr lagu raya sedondon tu lama2 mcm best lak.. lawak lak tu...
Quote kicap_madu 29-6-2016 12:34 PM

paling tak suka aku lg sepahtu.

Lihat semua komen(7)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.046456s Gzip On
To Top