Fokus
Fokus 3-3-2016 12:44 PM 11K Views
DescriptionApalah salah budak lelaki yang bermain dengan anaknya itu...


Oleh Fyruz Hanna


Loading FB Video...

Perangai bapa ini jika disamakan dengan binatang lain pun lebih rendah namun jika disamakan dengan binatang buas mungkin ya.

Apalah salah budak lelaki yang bermain dengan anaknya itu, habis disepak bertubi.

Jika tak mahu anak sendiri cedera, tingalkan sahaja dirumah atau sewakan sahaja satu tempat ini supaya keselamatan anak anda terjamin.


Mujur, kawasan ini dilengkapi dengan camera litar tertutup, satu dunia dapat menyaksikan bagaimana seorang lelaki sanggup menendang kanak-kanak ini dengan kuat.

Kanak-kanak ini mengerang kesakitan sehinggakan dia tak mampu untuk bangun pada mulanya.

Berdasarkan pada video ini, kejadian dipercayai berlaku di China dan kejadian ini dirakam oleh litar CCTV berdekatan.

Memang gila apa yang dilakukan oleh bapa ini. Mungkin ada yang beranggapan tendangan itu tidak kuat tetapi tenaga budak jika dibandingkan dengan tenaga seorang dewasa tentu sahaja lain. -CARI Infonet.

Sumber:fb

Prev.:Wanita Mengerang Di Libas Dengan Getah Paip Bertalu-talu

Next:Jangan Pelik Kalau Nampak Yang "Pepelik" Perangai Tapi Hafal Quran

Komen Terbaru
prettyuglybabe 3-3-2016 12:56 PM
semoga lelaki itu pendek umur..
ellejo 3-3-2016 01:01 PM
masuk jail
anak takde sapa jaga
horeyyy
damian_lee 3-3-2016 01:03 PM
simpan jer anak ko dalam peti .... LOL
dino 3-3-2016 01:05 PM
pdhl anak die yg jatuh takde apa2 pun.... mengong punya jate....
Mary_jane 3-3-2016 01:14 PM
Papaku heroku kekdahnya.
fire_place 3-3-2016 01:27 PM
Kdg2 ada parents yg overprotective.
MCM suami aku lah,sbb dr kecil bapak xpernah pukul
Bapak dia jenis didik cara berkawan,mmg kalau aku marah anak aku
Dia tengok je MCM xpuas hati,sbb xsuka didikan mcmtu.

Aritu kat sekolah mulut anak aku berdarah,gigi patah,bibir MCM terkoyak sikit lah.
Cikgu bagi tahu kawan perempuan buat,dia tengah main dgn kwn dia lelaki,
Lepastu budak perempuan ni main hose air bomba tu,terlibas mulut anak aku.
suami aku mmg dh berubah,MCM nak terkam.
Budak perempuan tu dh takut,aku pijak kaki suami aku CKP biar aku settlekn.
Jd aku CKP je lah xpelah cikgu budak2, aku bgtau je budak pompuan tu hati2 lah lain kali
Bahaya,kalau pape jd.suami aku mmg gaya dia mmg MCM nak serang Marah.bab lain penyabar,
Bab anak Jgn pernah.lepastu balik aku CKP jelah,biasalah budak main kdg2 terkasar.
manjalara_01 3-3-2016 01:33 PM
Quote: fire_place: Kdg2 ada parents yg overprotective.MCM suami aku lah,sbb dr kecil bapak xpernah pukulBapak dia jenis didik cara berkawan,mmg kalau aku marah anak akuD ...


all i can say is
overprotective & psycho 2 perkara berbeza.....
heywana 3-3-2016 01:34 PM
kalau kene kat anak aku camtu, aku tumbok laki tu terus. Kurang ajar! sampai tak boleh berdiri budak tu.
nh83 3-3-2016 01:38 PM
kt china ni mcm2x kes..diorg mmg takde hati dan perikemanusiaan gamaknya
CARI-SFG 3-3-2016 01:42 PM
Quote: fire_place: Kdg2 ada parents yg overprotective.MCM suami aku lah,sbb dr kecil bapak xpernah pukulBapak dia jenis didik cara berkawan,mmg kalau aku marah anak akuD ...


nasib ada awk yang memahami..
CARI-SFG 3-3-2016 01:43 PM
Quote: nh83 replied at 3-3-2016 01:38 PM
kt china ni mcm2x kes..diorg mmg takde hati dan perikemanusiaan gamaknya

susah nak tolak... dah jadi mcm trademark China.. kita bukan senang2 label kan orang tapi tu la. asal dengar berita mesti dari negara ini.. huhuh
pakupayung21 3-3-2016 01:43 PM
Semoga lelaki itu mandul dan kakinya putus kena langgar lori
sukacactus 3-3-2016 01:46 PM
Sanggup buat kat budak kecik camtu
Lain kali jgn kasi ank main tempat public
Buat mende tu 1 kat umah
missDollie 3-3-2016 01:47 PM
Saman je..binatang pun tau belas kasihan..baran gile..
kenarikelabu 3-3-2016 01:56 PM
Moga bapak budak yg kene sepak tu carik lelaki tu....repeat kasik sampai nyawa2 ikan.
pilot 3-3-2016 01:58 PM
rasa nak sepak balik je orang camtu...

kesian budak tu sampai takleh nak bangun tak dapat bygkan kesakitan kena terajang sekuat hati kat tulang belakang...
enchantedlurve 3-3-2016 02:00 PM
kejam kot.. anak dia jatuh pn xseberapa.. kemain sepak anak org...
mak pak budak tu mane plak... xgi serang balik laki tu
fifie_olin 3-3-2016 02:01 PM
babi la ko jntn..
x sanggop aku tgk
rosasa 3-3-2016 02:02 PM
Quote: Berdasarkan pada video ini, kejadian dipercayai berlaku di China dan kejadian ini dirakam oleh litar CCTV berdekatan.


china lagi
Lihat semua komen