Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Teknik "Bling Brow" Jadi Kegilaan Si Gadis

19-2-2016 02:22 PM| Komen: 8

Oleh Izzah Abbasy

Revolusi solekan sememangnya merupakan satu perubahan gaya bagi wanita.

Jika dahulu trend melukis, mengemaskan dan menebal kening menjadi-jadi dalam kalangan wanita. Kini, trend terbaru dikatakan menjadi kegilaan dan akan bertukar menjadi viral tidak lama lagi.



Teknik "Bling Brow" atau solekan kening bertatahkan berlian menjadi ikutan bagi semua gadis yang ingin tampil berbeza. Di luar negara, ia sudahpun menjadi ikutan. Mungkin di Malaysia, ia masih gaya baru dan belum menjadi viral.

Tidak kiralah menggunakan berlian tiruan, plastik ataupun apa sahaja ia tetap nampak kelainannya dan cantik bagi mereka.

Namun, ada sesetengah mereka menggunakan berlian daripada Swarovski. Wow! pasti berkilau dari jauh kan? Anda dah cuba trend solekan kening berlian ini? - CARI Infonet










Kredit Foto : Google






Apa Reaksi Anda...

Bagus
20
Marah
6
Terkejut
12
Sedih
12
Lawak
12
Bosan
8
0
0
Komen: 8
Komen

Previous : Dua Situasi Berbeza Menyentuh Perasaan Si Bapa Seorang Tentera

Next       : Awek Garang

Komen Terbaru

Quote whadda 22-2-2016 03:37 PM
bukan hindu famous trend camni ke...

Lain-lain Komen

Quote zawara 19-2-2016 02:37 PM
Huhuhuhuhuduhhhhh
Quote comel91 19-2-2016 05:36 PM
pakai gam ke tt?? mcm cntik je? tapi nk tanggal ni mcm susah jeee
Quote Elle_mujigae 19-2-2016 06:29 PM
comel91 replied at 19-2-2016 05:36 PM
pakai gam ke tt?? mcm cntik je? tapi nk tanggal ni mcm susah jeee

I think guna gam yang sama untuk fake eyelashes... tak susah nak tanggal kalau gam tu...
Quote rendezrous 20-2-2016 12:23 PM
cam keling pulak
Quote cpixie 21-2-2016 08:38 PM
Belum pernah cuba dan tak akan mencuba
Quote makton 22-2-2016 07:37 AM
burok     
Quote purple_leo 22-2-2016 09:28 AM
hahahahahahaha...mcm2 je fesyen skrg..
Quote whadda 22-2-2016 03:37 PM
bukan hindu famous trend camni ke...

Lihat semua komen(8)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
Advertise with us
To Top