Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Edisi Valentine: Pasukan Belanda Ganti Maskot Dengan Wanita Separuh Bogel

15-2-2016 11:00 AM |Dilihat:6456| Komen: 52


Oleh : Fyruz Hanna

Pasukan Belanda mengejutkan peminat bukan dengan aksi mainan yang menyegat tapi kerana cara mereka menyambut hari Valentine.

Pasukan itu mengantikan maskot biasa dengan model seksi untuk sambutan Hari Kekasih.


Memang gamat! Walaubagaimana pun mereka kalah dalam aksi perlawanan tersebut.

Ramai yang mengandaikan sebab mereka kalah adalah kerana kurang fokus selepas berjalan bergandingan dengan model. -CARI Infonet.

Sumber: viralthread

Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
0
Terkejut
0
Sedih
0
Lawak
1
Bosan
0
Komen: 52
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote Gigirl769 6-4-2016 01:00 PM
hahaha.....seksi siot..

Lain-lain Komen

Quote sharlenetexas 15-2-2016 02:42 AM
tgk body mmg cun tp muka biasa2. pendapat ikhlas.
Quote qronaldo7 15-2-2016 05:06 AM
Fokus pd bola lari jp
Quote blackwidowbae 15-2-2016 05:41 AM
Makcik yang perempuan pun tak keruan tengok hadoila
Quote famri7 15-2-2016 06:02 AM
Transperent nampak cekpit ke sis..boleh ka pemain bola nk focus?
Quote ellejo 15-2-2016 06:36 AM
sependa ni senang terselit kat bontot
Quote ultra78 15-2-2016 06:58 AM
Pembawa virus HPV bergerak

Quote putehkundor 15-2-2016 07:01 AM
Haruslah kalah kennn....masing tak boleh fokus.
Quote kucen_miang 15-2-2016 07:16 AM
Dah tak fokus main bola tu yg kalah.nak cepat2 abis jer
Quote bellaa 15-2-2016 07:23 AM
Spank spank   
Quote Simunggu 15-2-2016 07:53 AM
Valentines day ...hari kasih sayang atau hari pesta mengesex..???
Quote stilla 15-2-2016 07:57 AM
Tak sejuk ke bontot tu?
Quote ChildrenOfBodom 15-2-2016 08:02 AM



RIGHT CLICK > SAVE ASS
Quote Themilo 15-2-2016 08:08 AM
famri7 replied at 14-2-2016 10:02 PM
Transperent nampak cekpit ke sis..boleh ka pemain bola nk focus?

iols speku, ciknek player semua dah separa ereksi bila berjalan masuk ke padang
Quote DayangKirana 15-2-2016 11:58 AM
oh mai..lacey gitu...
but nape kaler hitam, to me merah la baru sexy..dah alang2 nak sexy kan?
Quote girly.. 15-2-2016 01:01 PM
hahaha cantik la  
Quote cik_tonggek 15-2-2016 01:04 PM
bestnya lacey lingerie
selesa tau dikkkk
Quote mzzenma 15-2-2016 01:09 PM
ellejo replied at 15-2-2016 06:36 AM
sependa ni senang terselit kat bontot

Teringat kat poremer spenderterselit

Quote mizkajura 15-2-2016 02:04 PM
hehehe aku suka!!!! aku suka.
korang kapir. explotasi la wanita korang pun....
Quote telingamenanah 15-2-2016 02:10 PM
berselulit... geli iols nak tgk

Lihat semua komen(52)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.252964s Gzip On
To Top