Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Infozon
tularsuara

Ella Berkeinginan Ambil Anak Angkat

26-12-2015 03:42 AM| Komen: 40


Oleh : TS LOO


sumber foto: http://2.bp.blogspot.com/



Sepanjang tiga tahun mendirikan rumah tangga, ratu rock negara, Ella dan suaminya, Azhar Husaini sering diajukan pertanyaan mengenai zuriat di laman sosial. 


Pasangan romantik itu bagaimanapun tidak berkecil hati sebaliknya menganggap ia tanda prihatin peminat.



“Perkara ini tidak menyinggung perasaan saya dan suami, malah kami melihatnya secara positif."


“Soal anak saya serahkan pada Ilahi dan meminta peminat mendoakan kami,”  katanya pada sidang media Minggu Setiausaha pada Khamis lalu.


Dalam pada itu, Ella mendedahkana mahu mengambil anak angkat dan keinginan itu datang selepas melihat kebahagiaan rakan artis selepas berbuat demikian.- CARI Infonet




sumber berita : bharian.com.my/


Apa Reaksi Anda...

Bagus
12
Marah
13
Terkejut
8
Sedih
34
Lawak
9
Bosan
21
Komen: 40
Komen

Previous : Nabila Huda Selamat Bernikah Untuk Kali Kedua!

Next       : Janna Nick Buat Hal, Persenda MH370

Komen Terbaru

Quote FARRAZOOL 3-2-2016 10:40 AM
Usaha hingga brjaya

Lain-lain Komen

Quote hanamunir 26-12-2015 07:37 AM
orang lain pulak yang nak menggelupur..
sibuk betul la nak tanya pasal anak, anak..
Quote idadzira 26-12-2015 08:00 AM
ella dah masuk 50an kot xkan la nak suruh dia mengandung n beranak. kesian kat dia. bodoh betul saper yg tanya2 tu.
Quote menjad 26-12-2015 11:06 AM
Org melayu mmg gitu... Bodo punya soklan... Ai rasa ni mesti macit pprt yg anggap diri sempurna sbb ada anak... Xagak2 soklan...
Quote atekome 26-12-2015 11:51 AM
Org mlayu soklan kwen branak tu je la topik..
Quote redz85 26-12-2015 12:09 PM
mungkin dah putus haid.. dia bukan muda
Quote theotherfriend 26-12-2015 12:27 PM
Soklan paling x ble blah..
Bila g function, anak dah berapa?
Bongokksss..
Quote m2506 26-12-2015 12:29 PM
ntahnye.. xsensetip btul dgn perasaan org kan
Quote katak hijau 26-12-2015 12:30 PM
mcm norman kru jwb dia xde perancangan utk beranak..maka org tidak bertanya lagi
Quote melinda_kerr 26-12-2015 12:53 PM
Haritu dah preggy dan miscarriage kan? Sian dia. Biarlah dia buat apa dia rs bahagia. Lgipun dia dah berusia.
Quote stania83 26-12-2015 01:46 PM
sukanya husband ellaaaa
Quote intanku 26-12-2015 10:11 PM
DOA yg baik baik
Quote alieyrina 26-12-2015 11:29 PM
Kesian kt dia..sapa yg xmau kan..

Ibu tunggal sorg ni...kalau sembang dgn org hal anak salu sebut..amy ni kalau ada laki mesti anak amy dah bederet2..mulut x reti jaga lgsg..konon2 nak perli org tepi2 yg ada laki tp kontrol beranak...so kalau org dah memg xmau anak byk kenapa? Kalau ckp fon dgn kwn2 lama pun camtu..nak sebut kuat2 anak dia ada brapa..kalau laki dia masih ada mesti anak dia total bla bla bla..like riaknyaa..memg set2 gini la bakal kecik hati kan org yg xdak anak..

org mcm ni pun ada ...
Quote ellejo 27-12-2015 02:59 AM
I feel u Ella........
nak anak tapi apakan daya
Quote tengah_bosan 27-12-2015 04:39 AM
Adui dia ni. Kalau org kata dia nak dot 50an susah betul nak percaya!
Quote naina 27-12-2015 08:16 AM
Husbnd sheol sgt loving
Ikt je temankan dia n nampk sungguh2 support kerjaya bini.
Hunt0ngla
Quote mokcikKSKB 27-12-2015 08:59 AM
Xpayah beranak lah.buat seksa jh.dok dua2 ngan hubby..dah tua tu xperlulah nk penin2 jaga anak.
Quote tomet05 27-12-2015 11:26 AM
semoga bertabah ..
Quote lionsleepin 27-12-2015 12:30 PM
Jika Ada anak alhamdulillah.
Kalo kurang/ tak dapat kita nak wat macammana lagi. Mesti rezeki lain pulak in abundance.
Yang tukang tanya soalan bila? Bila? Bila??? can go to hell
Quote lionsleepin 27-12-2015 12:33 PM
Pathetic meleis.
Bila org tak dapat or anak sorang mulalah sebokkk nak tanya bila nak tambah.

Aku sendiri tak pernah tanya org lain bila diorang nak dapatkan benda2 yg aku ada. Anak benda dan harta ni semua nya bersifat sementara.
Bila2 pun boleh kena tarik balik.

Lihat semua komen(40)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

Terpanas Minggu Ini
 CARI App
Get it FREE Google play
 Twitter
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2020 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
Private Cloud provided by IPSERVERONE
0.134684s Gzip On
To Top