Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Buaya Jadi Menu Istimewa Perkahwinan

24-11-2015 11:10 AM |Dilihat:6511| Komen: 28
Oleh Fyruz Hanna



Zhejiang: Dilaporkan seekor buaya menjadi sajian istimewa untuk dijamu  tetamu di bandar Xioshan dalam satu majlis perkahwinan.

Para tetamu yang hadir terlopong dengan melihat seekor buaya yang telah diikat mulutnya yang bakal menjadi hidangan mereka.

Ramai yang mengambil kesempatan untuk mengambil gambar buaya malang terbabit, namun masih menjadi misteri jenis masakan yang dibuat (mungkin buaya masak cili).

Apapun, buaya adalah binatang yang dilindungi di China. -CARI Infonet.

Apa Reaksi Anda...

Bagus
0
Marah
1
Terkejut
1
Sedih
1
Lawak
0
Bosan
0
Komen: 28
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote kucingsenyum 1-12-2015 10:36 AM
sungguh malang nasib buaya itu

Lain-lain Komen

Quote @inardni 23-11-2015 10:27 PM
Huhu...Di China semua ada..
Ngeri la kepala buaya jd santapan tetamu
Quote bellaa 23-11-2015 10:32 PM
X panas badan ke. Dgn yamseng lagi celebrate new bride
Quote spiderman80 23-11-2015 10:50 PM
China Darul Buaya.
Quote cik_kitty 24-11-2015 01:04 AM
Uwereekkk nk muntah tgk
Quote CrowneGlory 24-11-2015 01:31 AM
Everything under the sky....
Quote aTiKah_aYuNi 24-11-2015 08:26 AM
ape la agaknyer makanan yg org2 prc ni yg x boleh mkn...semua dia tibai...
Quote syue86 24-11-2015 09:07 AM
kepala tu goring celup tepung ke?
kuali ape guna besor woo kepala buaya
kt brazil pn ade KFC - k tu nama tempat pastu fried crocodile
Quote Artemesiaa 24-11-2015 01:22 PM
Wow kepala buaya goreng 3 rasa.  Tu nasib ada kepalanya dihidangkan sekali kalau isisnya aja dihidangkan mesti semua ingatkan isi ikan ke hapa.
Quote boyagombak 24-11-2015 03:45 PM
ciss hangin sungguh boya dgn prc ni
Quote cm_asamkumbang 25-11-2015 11:02 AM
camana la diorang selinap kulit boya tu...ohh kesian boya...
Quote anees~nuhara 25-11-2015 01:00 PM
byknye cili kt kpala buaya tu..
Quote alinone78 25-11-2015 02:42 PM
fuyih
buaya masak 3 rasa
Quote mamapea 25-11-2015 03:27 PM
pengotor
Quote yusryimran 26-11-2015 08:33 AM
hahaha mcm2 ek kat cina
Quote kurunsing 26-11-2015 10:33 AM
uit. ni goreng dlm tong dram ke hape nih.
Quote din_atos 26-11-2015 11:11 AM
Kulit buaya keras kot. Serupa mkn tali pinggang aku ni oi
Quote hatiluka 26-11-2015 12:36 PM
eeei mati selera nak makan..
Quote moocoww 27-11-2015 01:29 AM
Sape la yg tukang lahap kepala boya tu
Quote fifie_olin 27-11-2015 07:41 AM
selera pe la dorang ni...x tecapai akal aku

Lihat semua komen(28)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2017 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.084402s Gzip On
To Top