CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Inovasi Terbaharu, 'Pil Belon' Buat Anda Kenyang 4 Bulan!

13-11-2015 04:54 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 6366| Komen: 31

Description: Terbaru, dengan hanya menelan pil ini, anda mampu 'kenyang' selama 4 bulan! Bagaimana boleh jadi sebegitu lama?
Oleh Adib Za

Pelbagai kaedah moden yang digunakan untuk menurunkan berat badan pada masa ini.

Terbaru, dengan hanya menelan pil ini, anda mampu 'kenyang' selama 4 bulan! Bagaimana boleh jadi sebegitu lama?


Pil yang dikenali sebagai 'pil belon' kerana ia mempunyai belon di dalamnya. Ia akan berfungsi apabila anda mengambilnya, pil ini akan diselaputi dengan tiub yang sangat nipis.


Apabila ia telah berada di dalam perut anda, doktor akan mengeluarkan tiub itu dan membiarkan belon mengembang dalam perut anda. 

Ini menjadikan perut terasa sentiasa penuh dan mengelakkan anda makan berlebihan. Dan ia mampu bertahan sehingga tiga dan empat bulan!


Selepas tamat tempoh, doktor akan mengeluarkan semula belon itu melalui mulut anda. Kos untuk menjalani rawatan pil belon ini ialah £2,000 dan bersamaan RM13,000! - CARI  Infonet








(Sumber foto: theatlantic.com)


15

Bagus
6

Marah
3

Terkejut
3

Sedih
7

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (35 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote MeghanK 13-11-2015 04:56 PM
iyee, pastu pecah dalam perut camne
Quote MeghanK 13-11-2015 04:57 PM
tapi ada sesetengah orang makan bukan sebab lapar tapi sebab nak mengunyah
Quote anakmak 13-11-2015 04:59 PM
Hahah problemnyer perut memang dah penuh tapi tekak yg terus nak mentedarah lagi

Rasa2 aku kena adjust short circuit yg berlaku kat otak
Quote aHoi83 13-11-2015 05:00 PM
Masuk jela dlm hutan n sesatkan diri selama sebln confirm kurus. Takde modal pun
Quote Mary_jane 13-11-2015 05:03 PM
Mungkin laki turun laut setahun pastu baru ditemui telan pil ni kot.
Quote Artemesiaa 13-11-2015 05:08 PM
Kawal je le pemakanan dari berabis nak telah benda ni tinggi sangat costnya
Quote mokcikKSKB 13-11-2015 05:19 PM
Oklah ni utk org yg obese tahap dewa tu..
Quote batmana 13-11-2015 05:30 PM
Jap lagi kuar kt alibaba yg rm20 punya
Quote alieyrina 13-11-2015 05:38 PM
aHoi83 replied at 13-11-2015 05:00 PM
Masuk jela dlm hutan n sesatkan diri selama sebln confirm kurus. Takde modal pun

Wahhh bernas idea mu..tapi takut tinggai rangka jah ...dmakan binatang buas  
Quote zawara 14-11-2015 01:20 AM
perut kyg smpai meloya...mulut nk kunyah...elok kunyah getah skrap jela
Quote kemaruk 14-11-2015 01:30 AM
MeghanK replied at 13-11-2015 04:57 PM
tapi ada sesetengah orang makan bukan sebab lapar tapi sebab nak mengunyah

bangkem makan sebab nak merasa
Quote MeghanK 14-11-2015 01:32 AM
kemaruk replied at 14-11-2015 01:30 AM
bangkem makan sebab nak merasa

hi bangkem..sama la jugak makan sebab nak mengunyah tu
Quote kemaruk 14-11-2015 01:34 AM
MeghanK replied at 14-11-2015 01:32 AM
hi bangkem..sama la jugak makan sebab nak mengunyah tu

nape tak tido lagi niiiii

nanti mata jadi hitam macam panda
Quote MeghanK 14-11-2015 01:36 AM
kemaruk replied at 14-11-2015 01:34 AM
nape tak tido lagi niiiii

nanti mata jadi hitam macam panda

esok tak keje takpe la tido lewat pon bangkem ni baru balik klabing ke apa
Quote kemaruk 14-11-2015 01:40 AM
MeghanK replied at 14-11-2015 01:36 AM
esok tak keje takpe la tido lewat pon  bangkem ni baru balik klabing ke apa

cane tau????

pegi suka2 je.....

nak jumpa kawan

tapi dah tak minum dah

sakit perut kalo minum

rasa pedih kat belah kiri dan kanan perut
Quote MeghanK 14-11-2015 01:44 AM
kemaruk replied at 14-11-2015 01:40 AM
cane tau????

pegi suka2 je.....

nasib baik sakit perut kan..kalau tak sampai ke tua duk minum kan




ampunnnn bangkem..lariii
Quote seramado 17-11-2015 10:50 AM
nak pil ni..huhuuh dah ada x
Quote meeza83 17-11-2015 11:07 AM
seram plak tgk pil tu heheh kang buatnya pecah dlm perut nayaaaaa
Quote ultra78 17-11-2015 11:12 AM
MeghanK replied at 13-11-2015 04:57 PM
tapi ada sesetengah orang makan bukan sebab lapar tapi sebab nak mengunyah

Sila kunyah chewing gum


Lihat semua komen(31)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-6-2022 11:39 PM GMT+8 , Processed in 6.994479 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top