CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Abadikan Gambar Anak Yang Mati Dalam Gambar Perkahwinan

9-11-2015 05:34 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 7091| Komen: 17

Description: Walaupun masih lagi berkabung namun...
Oleh Fyruz Hanna

Apabila Anna Bozman Thompson mengahwini pasangan pada 9 Oktober lalu, mereka tahu, gambar keluarganya tak akan pernah lengkap kerana kehilangan anak mereka.


Lake anak lelaki pertama mereka, akhirnya menghembuskan nafas terakhir setelah 6 bulan memerangi Lukemia.

Mereka yang sepatutnya berkahwin setahun yang lepas menangguhkan perkahwinan apabila Lake disahkan Lukemia. 


Walaupun masih lagi berkabung namun sebagai mengabadikan kenangan kepada anak tersayang, mereka bersetuju untuk menambah bayangan anaknya ke dalam gambar perkahwinan mereka. Ia sebagai penghargaan terakhir kepada anaknya dan sentiasa memohon kebahagian daripadanya. -CARI Infonet.

6

Bagus
19

Marah
21

Terkejut
12

Sedih
8

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (81 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote alyafea 9-11-2015 10:21 PM
sedihnya teringat kawan aku tgh preggy no 4 ank yg 2nd umur 8 thn meninggal .. ingt ank yg lahir ni blh ubat kedukaan tp sebln lps lahir tu adik dia pn ikut abng dia ... aku yg sedih tp tgk mak dia mmg tabah ..
Quote DaisyD 10-11-2015 08:11 PM
sedihnyaaaa
Quote babydoll 10-11-2015 09:33 PM
sedihnyaaa....
Quote crazecousa 11-11-2015 08:32 AM
alyafea replied at 9-11-2015 10:21 PM
sedihnya teringat kawan aku tgh preggy no 4 ank yg 2nd umur 8 thn meninggal .. ingt ank yg lahir ni  ...

so sad.......aku baca pun sedih

Quote Ayu61279 11-11-2015 09:14 AM
uuwwaaaa.....
Quote NBM 11-11-2015 04:28 PM
Sedihnya...mmg x lengkap kalau ada yg dah pergi dan xkan pernah lengkap.
Quote chinta89 11-11-2015 04:32 PM
touching..
Quote shuk_one 11-11-2015 05:19 PM
touching nya
Quote itew 11-11-2015 05:23 PM
belum kahwin dah ada anak
Quote MistrezHermanaz 12-11-2015 10:31 AM
alyafea replied at 9-11-2015 10:21 PM
sedihnya teringat kawan aku tgh preggy no 4 ank yg 2nd umur 8 thn meninggal .. ingt ank yg lahir ni  ...

sedih baca cerita u psl kwn u
Quote makton 12-11-2015 01:58 PM
sedih.. tp klu tgk gmbr org yg dh mati blur2 mcm tu, jd seram pun ada...
Quote fifie_olin 12-11-2015 02:38 PM
alyafea replied at 9-11-2015 08:21 PM
sedihnya teringat kawan aku tgh preggy no 4 ank yg 2nd umur 8 thn meninggal .. ingt ank yg lahir ni  ...

citer ko ni lg sedih ..
nape ank yg 2nd tu meniggal

Quote yayangmama 12-11-2015 02:42 PM
alyafea replied at 9-11-2015 10:21 PM
sedihnya teringat kawan aku tgh preggy no 4 ank yg 2nd umur 8 thn meninggal .. ingt ank yg lahir ni  ...

sedihnya....

saya kan...anak kawan saya ninggal umur 3ys, masa g ziarah, saya yang jurai2 airmata...

tabahnya hati seorang ibu

teringat mak saya kata kakak saya ninggal lagi terasa sedih yang amat berbanding ayah ninggal...

ye lah kan kita yang bawak 9bln
Quote alyafea 13-11-2015 02:15 AM
fifie_olin replied at 12-11-2015 02:38 PM
citer ko ni lg sedih ..
nape ank yg 2nd tu meniggal

Kanser otak .. Aku tgk fb dia ada gmbr ank2 dia mmg sayu je .. Tp mak dia nmpk hepi je tp dlm hati cuma tuhan yg tau ..
Quote comel91 16-11-2015 02:40 PM
memang tabah...mesti perasaan cinta lagi mendalam... huhu
Quote siape_aku 17-11-2015 02:46 PM
uii...sedihnye...belom jadi mak lagi dah bole rase sedih tu.....allahu...semoga ibu2 yg kehilangan anak akan terus tabah....
Quote anees~nuhara 18-11-2015 03:56 PM
i'm so touched

Lihat semua komen(17)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-5-2022 09:30 PM GMT+8 , Processed in 0.072015 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top