CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Kasih Anak Kecil Ini Pada Ayah Yang OKU

3-11-2015 03:13 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 3906| Komen: 15

Description: Isterinya meninggalkan dia dan anak mereka
Oleh Izzah Abbasy

Jika kanak-kanak lain yang seusianya pasti sedang riang bermain tanpa memikirkan masalah keluarga.

Namun, berbeza dengan Ou Yanglin, 7 yang berasal dari Guizhou, barat daya China terpaksa menjaga bapanya yang lumpuh sejak setahun lalu.



YANGLIN menyuapkan makanan ke mulut bapanya.

Bapanya, Tongming berubah menjadi lumpuh setelah jatuh dari tingkat dua rumah mereka sehingga mengalami kecederaan saraf tunjang menyebabkan Ou Tongming lumpuh dari pinggang ke bawah.

Kerana tidak mampu berdepan dengan keadaan itu, isterinya meninggalkan dia dan anak mereka.

Sejak itu Yangling menjaga bapanya dan pada masa sama meneruskan persekolahannya.

Baca selanjutnya : Harian Metro

6

Bagus
32

Marah
4

Terkejut
8

Sedih
6

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (57 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote jahcomel 2-11-2015 03:37 PM
nak nangisss
Quote krustykrab 2-11-2015 03:38 PM
ciannya....
Quote ellZack 2-11-2015 03:50 PM
macam yang kes baby(?) hari tu..
jaga mak kat hospital..
macam kat China jugak..
Quote ninjago 2-11-2015 03:51 PM
cam sama kisah yg budak 3thn kt China yg jaga mak dia tu.. pun sedih.. kecik2 dah tahu tanggungjawab
Quote chinta89 2-11-2015 04:30 PM
skg tak kira lelaki prmpuan, kalau pasangan sakit sanggup tinggal.
Quote faraway1 2-11-2015 04:53 PM
orang islam tak makan babi
pun belum tentu dikurniakan anak sebaik ini..
Quote jazaa100 2-11-2015 08:07 PM
faraway1 replied at 2-11-2015 04:53 PM
orang islam tak makan babi
pun belum tentu dikurniakan anak sebaik ini..

Org islam tak sampai hati nk tinggalkn laki &;ank kecik mcm tu....
Quote jazaa100 2-11-2015 08:08 PM
Ini 7 thun.....

Hari tu baru 3thn dah pandai buat kerja...
Quote lavasana 2-11-2015 08:12 PM
yg ambik gambar tu tau tau nak tolong budak tu ke..??

cam lahnat je nak viral sana sini tagih simpati orang..


Quote faraway1 2-11-2015 08:12 PM
jazaa100 replied at 2-11-2015 07:07 AM
Org islam tak sampai hati nk tinggalkn laki &;ank kecik mcm tu....

Tapi ianya berlaku walaupun mungkin jarang , pernah baca kat ci.
Quote HannahMontana 2-11-2015 08:22 PM
aku kalau sedih sedih ni mmg xsuka...


OKbaiiiiiiiiii
Quote mbhcsf 2-11-2015 08:27 PM
good boy...insafnya i ....
Quote dewimalam78 2-11-2015 08:34 PM
Sebenarnya byk kes budak2 kecik jaga mak atau ayah yg sakit di kaw pendalaman or kg. Cuma org tak expose kan.
Quote mak_wa95 2-11-2015 09:27 PM
isteri2 melayu ni setia...
kena pukul belasah dgn laki penagih dadah sanggup tunggu lagi
Quote -electrifying- 4-11-2015 11:56 AM
mak_wa95: isteri2 melayu ni setia...kena pukul belasah dgn laki penagih dadah sanggup tunggu lagi


setia kehujung nyawa gitewww

Lihat semua komen(15)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-9-2022 12:19 PM GMT+8 , Processed in 0.072458 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top