CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Jejaka Kacak Tawar Diri Jadi Suami Baru Puteri Sarah Diselar Netizen, 'Cari Bidadari Sendiri La, Bukannya Cari Bini Orang'

15-1-2023 08:00 AM| Diterbitkan: bubuk_bearbear| Dilihat: 4672| Komen: 65

Description: Jika sebelum ini seorang model menawarkan diri untuk menjadi isteri ketiga Syamsul Yusof, kali ini lain pula ceritanya apabila seorang jejaka di platform TikTok baru-baru ini telah menjadi perhatian r ...



Jika sebelum ini seorang model menawarkan diri untuk menjadi isteri ketiga Syamsul Yusof, kali ini lain pula ceritanya apabila seorang jejaka di platform TikTok baru-baru ini telah menjadi perhatian ramai setelah menawar diri untuk menjadi suami baru kepada pelakon, Puteri Sarah.


Ia selepas pelakon berkenaan memaklumkan mahu bercerai dengan suami, Syamsul Yusof kerana tidak sanggup bermadu dengan Ira Kazar.

Melalui perkongsian video pendek yang di muat naik oleh lelaki itu atau di kenali sebagai Arif Izo, dia memuat naik video kontroversi itu dengan kapsyen berikut:

"Salam Sol (Syamsul). Kenalkan bakal suami Puteri Sarah. Aku akan pastikan dia bahagia. Takkan nak biarkan bidadari secantik ini sedih. Boleh ke?" 



Lalu meletakkan beberapa gambarnya yang penuh bergaya sebelum meletakkan foto Sarah pada penghujung video tersebut.

Biarpun membuat video berkenaan sebagai gurauan dan konten di media sosial, rata-rata netizen menyokong pemuda itu dan menyifatkan dia serta ibu kepada dua orang cahaya mata tersebut pasangan yang serasi.


Dalam pada masa yang sama, ada juga beberapa individu wanita yang sempat memuji ketampanan lelaki tersebut serta membandingkan dengan Syamsul Yusof.



Bagaimanapun, di platform lain pula menyelar tindakan Arif yang dikatakan mengambil kesempatan dalam kesempitan. Selain itu, dia dituduh membuat gurauan seperti tiada pegangan agama. 

"Hormat la sikit bro. Itu isteri orang bro, macam tak ada agama je. Baik la pergi mengaji dulu kalau bab ini pun tak lepas," kata Farid. 

"Terpaling nak jadi hero, nak jadi suami konon. Dengan rantai dan gelangnya, agak-agak boleh ke nak didik dia dengan anak-anak dia tu bang?" kata Alan. 

"Nak ada bidadari, rantai tu buang dulu. Macam mana nak pimpin bidadari ke syurga?" kata Shaemmy. 

"Carilah bidadari single yang sedih, bukan cari bini orang," kata MissQ.



Dalam perkembangan terbaru dipetik dari mStar, Arif Izo atau nama sebenarnya Nik Mohd Arif, 26, menjelaskan video yang dimuat naik di aplikasi TikTok itu hanyalah sekadar mengikut trend semasa dan dia juga sama sekali tidak menyimpan perasaan terhadap isteri Syamsul.






"Saya cuma ikut trend sahaja, jadi saya buat video itu suka-suka. Saya tak boleh nak simpan hati dekat Puteri Sarah Liyana lagi nanti Syamsul Yusof marah." - CARI





Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cikgojesss 14-1-2023 10:52 PM
cam pondan je ko ni
Quote Cleocatra 14-1-2023 10:53 PM
Anak si izo xpdc tu, mat arip nama dia. Pandai main gitar macam pak dia jugak. Budak lagi kot. Duit pun tak berapa nak ada. Heols melawak je tu. Kes sarah sol ni dah jadi bahan lawak netz je sekarang
Quote makadek 14-1-2023 10:55 PM
Anak ikan ke apa ps tu tua tuk ko
Ng amelia ke anna jobling elok la
Kwin dgn janda ada anak watpe
Quote Whitney72 14-1-2023 10:57 PM
Geng sskjp juga...patut lar poyo
Quote miss_strangers 14-1-2023 10:58 PM
Boleh je dgn ps..alangkan mas idayu pon berlaki semula
Quote matjerk 14-1-2023 10:59 PM
Melawak je ni... dia ikut bideo mexrenn tu..guna lagu yg sama..
Tp jelas sekali la ketidakmatangan dia ni... jantan tak matang is a big NO.. bende2 gini org x buat gurau dik. Sebab PS tu masih bini org.  Islam x benarkan pompuan kawen lebih. So x berapa proper nk gurau gini
Quote Inigo-Montoya 14-1-2023 11:00 PM
Cleocatra replied at 14-1-2023 10:53 PM
Anak si izo xpdc tu, mat arip nama dia. Pandai main gitar macam pak dia jugak. Budak lagi kot. Duit  ...



oh anak izo tapi herloks teruk okeh.. macam pan asia.iols terus skodeng tiktok heols itteuwww.

[tiktok]7093445969592749339[/tiktok]

[tiktok]7136561411307621659[/tiktok]
Quote pocongkiutss 14-1-2023 11:00 PM
Eww..bbnu mana ni..modus operandi mcm Julripin je

Jgn la terpedaya wei
Quote Inigo-Montoya 14-1-2023 11:03 PM
matjerk replied at 14-1-2023 10:59 PM
Melawak je ni... dia ikut bideo mexrenn tu..guna lagu yg sama..
Tp jelas sekali la ketidakmatangan d ...



tapi netizen pun bias.bila awek cantik tu buat semua sokong bila laki gurau2 kena bash

harap arifizo baca komen iols.. biar orang bash u. i always support u k dear


[tiktok]6987363563673341211[/tiktok]



Quote edayildiz 14-1-2023 11:13 PM
buatnya sol komen.tlg jagakan dia utkku..naya
Quote matjerk 14-1-2023 11:19 PM
Inigo-Montoya replied at 14-1-2023 11:03 PM
tapi netizen pun bias.bila awek cantik tu buat semua sokong bila laki gurau2 kena bash

ha ...

Maybe sebab org leh terima gurauan mexxx tu sbb lelaki mmg boleh kawen smpai 4 kan...
Quote Suchi 14-1-2023 11:19 PM
Inigo-Montoya replied at 14-1-2023 11:03 PM
tapi netizen pun bias.bila awek cantik tu buat semua sokong bila laki gurau2 kena bash

ha ...

Masalahnya sarah tu bini org lagi haram kot ngorat bini org.
Bukan soal rupa helok ke apa.
Quote jambatannetizen 14-1-2023 11:25 PM
miss_strangers replied at 14-1-2023 10:58 PM
Boleh je dgn ps..alangkan mas idayu pon berlaki semula

Mas idayu yang garang itu pun mampu lelaki menambat hati dia sampai dia terima
Quote akido_kido 14-1-2023 11:41 PM
tau takut sol marah
Quote Fly_over 14-1-2023 11:44 PM
iols rasa saje je tu. kot2 samdol jeles bini masih laku…
Quote lattehazelnut 14-1-2023 11:45 PM
Edited by lattehazelnut at 14-1-2023 11:47 PM

Muka typical sskjp je..
Mesti pendek..
Xyah caye lah kulit putih merah flawless..
Sume kat tiktok filter mcm tu..
Quote GegarVaganja 14-1-2023 11:50 PM
Demi kote. Eh. Maaf silap taip.
Demi konten.

Quote mawardia 15-1-2023 12:05 AM
Still bini org lagi dik
Tunggu ler dah abis iddah nanti
Kot ye punnnn
X beragak
Quote jejaka_hensem 15-1-2023 12:07 AM
Ok,jejaka hensem setuju jejaka ni kacak

Lihat semua komen(65)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-2-2023 07:23 AM GMT+8 , Processed in 0.097851 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top