CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Jangan Cakap Dengan Anak Aku, Aku Sepak Kau Jap Lagi!" Harry Khalifah Sound Amirul Sembang Dengan Chombi

1-12-2022 06:11 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 8937| Komen: 57

Description: Semakin meningkat naik selepas single terbaru lagunya ‘Sayunk I Love You’ diterima ramai, nama penyanyi Chombi yang merupakan anak kepada Harry Khalifah semakin dikenali ramai.
Semakin meningkat naik selepas single terbaru lagunya ‘Sayunk I Love You’ diterima ramai, nama penyanyi Chombi yang merupakan anak kepada Harry Khalifah semakin dikenali ramai.


Terbaharu, tular sebuah perkongsian yang dimuat naik oleh pempengaruh Amirul yang menggunakan akaun @insecuremirul di laman TikTok mendapat perhatian ramai.

Menerusi hantaran tersebut, Amirul sedang bercakap dengan Chombi di hujung pentas manakala Harry atau lebih dikenali sebagai Apak sedang bercakap dengan penonton di hadapan.

Foto: IG

Walaubagaimanapun, ketika Amirul dan Chombi sedang bercakap, Apak secara tiba-tiba menghentikan perbualan mereka dan ‘memarahi’ Amirul yang sedang bercakap dengan Chombi.


“Jangan cakap dengan anak aku, aku sepak kau jap lagi! Bapa tengah cakap, dia borak kat belakang,” seloroh Apak.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet terhibur melihat Amirul yang dimarahi Apak.

“Mirul.. Mirul cuak tak?



“Hahaha nak kawan dengan Chombi ibarat berani main dengan api.

“Nasib tak kena sepak ye hahaha.

“Kan dah kena marah dengan Apak hahaha.



“Garang Apak kau dik hehehe cuak Mirul kat belakang tu hahaha.

“Awak jangan main dengan anak pendekar tu Mirul, sekali dia lempang tiga bulan MC,” kata netizen. -CARI

Sumber: XTRA

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Perawankota 1-12-2022 06:31 PM
Alahai.. naik nyampah pulak
Quote bondeh 1-12-2022 06:42 PM
Tuh gambar dgn Chombi anak dia ke tuh. Alahai muka pun berkilat pakai krim timbang kati, engko muka rempit gangster tua kecut
Quote epal21 1-12-2022 07:21 PM
Ni ke anaknya yg katanya jelita sangat tu? Cehhh. Sepesen dgn ayu dagu je.
Quote Carcosa 1-12-2022 07:52 PM
Aku dengar lagu budak ni, aku rasa mcm nak sepak muka dia. Lembik suara mcm puasa 36jam
Quote hanihan16 1-12-2022 07:55 PM
gambar close up tu filter ke ori?
Quote DeLuna85 1-12-2022 08:07 PM
Mesti dia feeling anak dara dia paling cantik di Malaysia
Quote haifawehbe 1-12-2022 08:27 PM
alahai bapak pun bangga benor kunun anak tu lawa sgt dah.. bersepah ooi org lawa jaman skrg ni.. setakat muka combi ni lawa lagi yendon jual jamu..
Quote clarizsa 1-12-2022 08:38 PM
Mmg nampak cam umur 30an budak ni
Cam susah nk percaya umur nya muda remaja
Quote greantea 1-12-2022 08:41 PM
Standard hijabista jek anaknya. Jaga la elok2 ye apak.
Quote AWEKSAMURAI 1-12-2022 08:43 PM
Xde lah lawa sgt pun ank dia... Muka2 bdk rempit ppr lembah pantai je pun.....
Quote babycc 1-12-2022 08:45 PM
Xde la lawa pon anak dia.. biasa je
Quote Sachacha 1-12-2022 08:47 PM
Mcm le lawa benor padahal muka tua
Quote miu84 1-12-2022 08:51 PM
Acik janganlaaa buat orang menyampah. Kang org kutuk kata muka anak biasher biasher adje, tau koyak.
Quote doubleharmonic 1-12-2022 09:11 PM
tak cermin diri dulu yachh apak ngan anak nyerr pon
Quote matchstick 1-12-2022 09:12 PM
seram tgk gambar ko dgn mekap gitu malam2 jemahat ni dekk
Quote lazaruz6024 1-12-2022 09:14 PM
So gosipnya?
Quote Cyempaka 1-12-2022 09:38 PM
Halah halah..
Anak dia ni rupa,suara,lagu,nama pentas semua x komersial. Yg minat cuma budak2 tiktok. Tgk sejauh mana blh bertahan. Dah tu kata kakcik kakcik forum budak ni dah tak sekolah..
Quote hashashes 1-12-2022 09:41 PM
Up sikit la dari muka cashier tunas manja
Quote ezacbee 1-12-2022 10:18 PM
Oo dia ke nyanyi lagu ni. Ingatkan lagu indon. Baru tau.

Lihat semua komen(57)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-2-2023 06:25 AM GMT+8 , Processed in 0.091252 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top