CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Cantik Sekali,Penghuni Syurga,"- DS Vida Dikecam Sokong LGBT, Galakkan Jantan Pakai Tudung

24-9-2022 04:57 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 2515| Komen: 24|Original author: Saiful

Description: DS Vida dikecam gara-gara mempromosikan hijab dengan menggunakan Lucinta Luna sebagai model untuk memakainya.
DS Vida dikecam gara-gara mempromosikan hijab dengan menggunakan Lucinta Luna sebagai model untuk memakainya.

Dalam video tersebut, Vida nampak seronok melihat Lucinta Lina memakai tudung bawal keluaran terbarunya.



Siap puji nampak cantik pakai hijab, macam penghuni syurga.

"Ya hajah.. Cantik. Cantik sekali. Penghuni syurga," katanya.



Disebabkan itu ruangan komen banjir dengan tohmahan netizen yang menganggap Vida sangat melampau, tak menjaga batas dan hukum agamaQ

Malah ramai yang menuduhnya meyokong omuniti LGBT dengan menggalakkan jantan seperti Lucinta memakai tudung.



Antara komen:

“Jangan sampai terlupa dia tu lelaki Dato.”

“Menggalakkan jantan pakai tudung, apa bendalah makin merapu dia ni.”

“Tak kena gaya lah nak buat marketing.”

“Duk pegang-pegang tu, batal wuduk. Haram tu.”



“Dato ingat halal dan haram, dosa dan pahala. Sedih tengok ni.”

“Dato jagalah aurat juga. Bersentuhan lelaki dengan perempuan kan berdosa.”

“Kepala h*tak kau penghuni syurga.” 

“Sokong LGBT pula dah. Boikot je lah orang macam ni.”

“Dato, marketing tu marketing juga tapi ingat.. Beliau itu tetap lelaki.”



“Tak sesuai lah Dato nak promote barang dengan macam ni pula.”

“Sudah-sudahlah cari rezeki cara macam ni” 

Apa sahaja sanggup buat demi marketing, tak gitu? -CARI


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote redz85 24-9-2022 05:22 PM
tudung tu kan lebih baik kasi cik b
Quote LadyCarefree 24-9-2022 07:46 PM
iols mmg hairan manusia2 yg sanggup keluar bnyk duit beli benda2 mcm pamoga tu.
Quote Perawankota 24-9-2022 07:58 PM
Ada ke sebenarnya org beli produk2 dia
Quote rosannazmia 24-9-2022 09:51 PM
La lacucinta ni sore dah makin jantan… masa promosi dgn alip dulu sore dia masih kontrol ppn.. mungkin dia pon xnak purak2 dah, langsung kluar sore jantan abis..
Quote lampor 24-9-2022 10:01 PM
rosannazmia replied at 24-9-2022 09:51 PM
La lacucinta ni sore dah makin jantan… masa promosi dgn alip dulu sore dia masih kontrol ppn.. mung ...

Ada orang kata heshe is a real squidward from bottom bikini

Btw... Produk2 dsv tak pernah tak murah... Mantain rega tel aviv ya walaupun design burrr

Satu lagi.. iols tertarik dgn statement sheols di situ.. lucinta consume pamoga untuk cepat sembuhkan luka2 operate... Tiber iols dejavu kes elyana... Btw.. elyana dah sihat ni.. dsv tanak ngendeng2 dgn sheols ke?
Quote cicicumel 24-9-2022 10:12 PM
rosannazmia replied at 24-9-2022 09:51 PM
La lacucinta ni sore dah makin jantan… masa promosi dgn alip dulu sore dia masih kontrol ppn.. mung ...

Suara dia jd gitu lps operate buang halkum. Igtkan lps buang halkum makin halus suara. Hahaha
Quote sharlenetexas 24-9-2022 10:45 PM
Tak berubah pun suara heols.


Quote Goodluckdontcry 24-9-2022 11:45 PM
Ketahikan tenuk apakah ini??

Penghuni syurga??? Kepala hotak ko berjambul..Anak itik tok Muu..Ehh Anak itik tokwi... kehkehkeh..

KO berkeinginan nak JD penghuni syurga, tp perangai mangkuk jamban duduk juga yg ko tunjukkan..

Dulu waktu Anak KO 2 org hangus terbakar..den btl2 sedih Dan simpati..tp bila tgk kelakuan KO waktu Dan tika ini...rs mcm sia2 saja simpati den..mmgla xbaik rs gitu..tp itulah yg den Rasa..

Skrg bila tgk muka KO makcik yg tak sedor Diri Dah Tua bangka..rs mcm nak BG tempeleng  Dan tendangan Kaki dimukamu tahap 180 darjah celcius..ko ingt ko Cantik??

Harkkkktuihhhh...
Quote slyfynx 24-9-2022 11:56 PM
ﺏB la......

Harga dah la tel aviv.
Quote AcikBuncit 25-9-2022 12:09 AM
Yela baik ko bg cikb jd model.. Untg2 tbuka hati dia nk jd rappers bhijab.. Org kaya ni kalo buat vdeo xsah kalo xpgg beg lv
Quote DeLuna85 25-9-2022 12:55 AM
Gemuk dan bodoh
Quote dudaberhias 25-9-2022 01:06 AM
trauma iols dengar sore heshe... lagi trauma teruk dari tengok filem mat kilau kat panggung haritu...
Quote Selubung 25-9-2022 01:11 AM
Bidah ni makin meluat aku tgk
Yg peliknya ramai betul suka ke dia
Quote Itzy 25-9-2022 10:52 AM
Ni la sejenis syaitan bertopeng manusia. Tunggu la azab Allah kat kubur nanti. Sokong lagi manusia2 lgbt ni ke arah maksiat. Nanti habis semua amalan kau sia2 saja. Dah la amalan x diterima kena laknat pulak.
Quote Itzy 25-9-2022 10:54 AM
Selubung replied at 25-9-2022 01:11 AM
Bidah ni makin meluat aku tgk
Yg peliknya ramai betul suka ke dia

X pelik pun sebab yg suka dia tu sejenis manusia mata duitan, sama la cam si alip pun, eamai suka sebab dia duit banyak. Penyokong2 sia tu lapar duit macam dia jugak.
Quote Itzy 25-9-2022 10:57 AM
Goodluckdontcry replied at 24-9-2022 11:45 PM
Ketahikan tenuk apakah ini??

Penghuni syurga??? Kepala hotak ko berjambul..Anak itik tok Muu..Ehh A ...

scarsm kot, td aku tak baca ayat dia betul2 terus komen sebab tengok tajuk kata dia sokong si lulu lala ni. Ayat si vida ni dia panggil pondan tu hajah, penghuni syurga....haaa ayat perli tu. Tapi bila dia galakkan pondan tu pakai tudung tu memang teruk la. Macam support lak. Dua2 x boleh pakai!
Quote Nenasketum 25-9-2022 10:58 AM
Aku hengat dia ni agen laundry lah. Saper jerk vangang beli produk haprak dia ni
Quote epal_putih 25-9-2022 11:00 AM
Suara tu jantan betul
Quote timahterung 25-9-2022 12:39 PM
Muka makin jantan , rahang muka besar . Betul jugak orang cakap pondan ni semakin tua semakin keluar muka jantan

Lihat semua komen(24)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-12-2022 10:36 AM GMT+8 , Processed in 0.094867 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top