CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Begitu Syulit Lupakan Reyhan, Apa Lagi Reyhan Baik"- Ernie Zakrie Pun Terjebak

24-9-2022 11:53 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 2897| Komen: 24

Description: Minggu ini, aplikasi TikTok seperti dilanda demam nama ‘Rehan’. Sana sini ada Rehan!
Minggu ini, aplikasi TikTok seperti dilanda demam nama ‘Rehan’. Sana sini ada Rehan!

Semuanya tercetus selepas video seorang gadis yang menggunakan nama Intan Lembata Bunting menyanyikan lirik lagu Cukup Dikenang Saja berbunyi ‘begitu sulit’ dalam versi sendiri.


Foto: IG


Tambah lucu, dia mengubah lirik dengan menggunakan nama Rehan iaitu lelaki yang pernah muncul dalam mimpinya sebelum ini.

Meskipun kandungan videonya bukan sesuatu yang lucu, rata-rata netizen berpendapat mereka terhibur dan akan mencari Rehan atau Raihan dalam dunia realiti.






Video nyanyian popular tersebut setakat ini meraih sebanyak 37.2 juta tontonan dan 1.7 tanda suka.



Bukan itu sahaja, beberapa selebriti terkenal turut membuat parodi video tersebut termasuk Ernie Zakri. -CARI

Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ashilalat 24-9-2022 12:38 PM
Aku x paham, setakat nyanyi gitu je perempuan tu trending? Pastu diikut oleh retis² lain. Ke pompuan tu mmg ada sebab lain trending?
Quote sukacactus 24-9-2022 12:49 PM
ashilalat replied at 24-9-2022 12:38 PM
Aku x paham, setakat nyanyi gitu je perempuan tu trending? Pastu diikut oleh retis² lain. Ke pompua ...

I don’t get it either
Mata aku asyik nengok kening shin chan dia tu je
Quote edoraixora 24-9-2022 12:53 PM
3-4 hari ni glamer tul lagu rehan ni...merata2 org parodi
Quote cikatilia 24-9-2022 01:31 PM
Semua pon nak share content tumpang binirehan

Menyampah plak eh
Quote diamondhoney 24-9-2022 01:34 PM
Bukan iols tak suka tapi iols tak faham.. humor tu tak sampai kat iols kut
Quote Pujangga22 24-9-2022 02:06 PM
igtkn psl pompuan ni OKU...rupanya sbb nyanyi rehan jer...tak phm btulll
Quote zallama 24-9-2022 02:09 PM
mmg jnis mudah terhibur btul la netijen...bnda bodo mcm n pon sampai artis  joint hype
Quote Perawankota 24-9-2022 02:49 PM
X paham.. Dia sapa.. Apa yg, best
Quote acikhan 24-9-2022 02:51 PM
haku da cukup tua nk melayan bende remeh nie...x tau la apo yg hype eh
Quote I.K.A888990 24-9-2022 04:54 PM
mcm bangang je viralkan bdk tu nyanyi
Quote Tunan 24-9-2022 04:59 PM
Apa nak heran.. Indo nn
Quote krustykrab 24-9-2022 05:09 PM
Terganggu betul lah tgk close up muka budak tu
Quote snowater 24-9-2022 05:12 PM
X paham dgn trend ni
Quote nakkomenjugak 24-9-2022 08:38 PM
makin lama makin hilang braincells
Quote missbigrockstar 24-9-2022 11:17 PM
Tiktok ialah tempat manusia memperbodohkan diri sendiri.
Quote slyfynx 24-9-2022 11:54 PM
Jap, ce explain celah mana aku nk terhibur nih?
Quote buragazz 26-9-2022 04:20 PM
Aku sampai sekarang masih tak faham "kenapa" video tu viral.. dan siapa Reyhan tu.. lagi meyakitkan telinga dan mata bila lagu tu hari2 lalu kat FYP aku..
Quote LadyCarefree 26-9-2022 05:09 PM
Tunan replied at 24-9-2022 03:59 PM
Apa nak heran.. Indo nn

Lagi bangang lagi femes. Zaman gitu skrng ni. Budak yg macam cantik je tu dah jutawan hasil followers ramai. Siap pernah jual baju2 ciplak jobian kan?
Quote DeLuna85 26-9-2022 05:11 PM
Meremang buku roma. Ditinggalkan rehan ke mcmana. Ke rehan keluar pegi kerja?

Lihat semua komen(24)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-2-2023 02:20 PM GMT+8 , Processed in 0.084678 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top