CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Dia Ni Kaki Perempuan, Sampai Isteri Minta Cerai"- Aktor Didakwa Rogol Gadis Bawah Umur, Suka Lalok Di Set

19-8-2022 01:24 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 55872| Komen: 185|Original author: SSaiful

Description: Seroang pelakon lelaki yang sedang meningkat naik didakwa kaki perempuan!
Seorang pelakon lelaki yang sedang meningkat naik didakwa kaki perempuan!

Menurut Boom, orang industri memang dah masak sangat dengan perangai pelakon tersebut yang suka ambil barang terlarang sampai lalok di set shooting.


"Dia ni kaki perempuan. Kaki rogol orang. Yang kenal je tahu perangai sebenar dia. Sebab tu isteri dia minta cerai," kata sumber seperti dipetik di Boom.

Gambar Hiasan

Bukan sahaja kaki perempuan, malah dia pernah ditangkap khalwat dengan gadis bawah umur.

Terus jadi kes polis dan didakwa atas kesalahan rogol.


Menurut sumber lagi, apabila dah jadi kes jenayah, bermalamlah si aktor terbabit dalam lokap selama beberapa hari sebelum diikat jamin oleh rakannya yang juga seorang selebriti terkenal.

Siapa agaknya yang dimaksudkan tu ya? -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote DeLuna85 19-8-2022 01:27 PM
Awal sgt aku masuk. Tapi ntah mcm Tak menarik gossip ni
Quote makadek 19-8-2022 01:27 PM
Konek spa plak suke crettt merata ni
@stingergrumpy kah
Quote ciksom 19-8-2022 01:39 PM
Awal nya aku masuk. Aku keluar lunch kejap la.nanti aku masuk balik.
Quote dewi_rina 19-8-2022 01:44 PM
bukan retis gv tu kan
Quote Redmyvi 19-8-2022 01:45 PM
Siapakah itu.. aku tgu disuap jaa
Quote lasagna 19-8-2022 01:50 PM
pernah masuk lokap, dan di jamin oleh kawan 'celebrity terkenal' juga?
woww sape kaahh?
Quote jiwakacau06 19-8-2022 01:51 PM
sapa retis muda yg meningkat naik dh kawin..
Quote rainbowrainz 19-8-2022 02:05 PM
Gossip camni bagi org nak carut ajeee... kebabian sungguh le..sape oiii
Quote auntyonion 19-8-2022 02:08 PM
Sape pulak nih
Quote KirazMevsimi 19-8-2022 02:14 PM
huuuuu sape sape sape
Quote ina_na 19-8-2022 02:15 PM
Mls nk fkr sape..teka teki ni..dah la pening kepala demam ni..nak tau sape je org nye ni
Quote cicicumel 19-8-2022 02:16 PM
Muda dan sudah berkahwin? Next...
Quote she 19-8-2022 02:20 PM
Siapaaaaaaaaaa?
Takkan Alipajis plak
Quote princessmiang 19-8-2022 02:32 PM
Bekas abang ipor bungkos ke
Quote CiliPadiSedap 19-8-2022 02:35 PM
rasanya dia ni ada kedai jual labuci
Quote Mini.Me 19-8-2022 02:36 PM
Kalo dah ada tumpah teh tolong panggil meols plisss
Quote nia_salina 19-8-2022 02:39 PM
artikel kata pelakon terkenal , wife pun pelakon terkenal.
Quote jihyomelly 19-8-2022 02:39 PM
otak lembab pepetang ni..nanti masuk balik
Quote cucuq 19-8-2022 02:40 PM
Japgi lah iolss msuk blik tgok kot Ade jwapan

Lihat semua komen(185)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 02:51 PM GMT+8 , Processed in 0.085778 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top