CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Ingatkan Dah Putus- Mas Khan Sambut Hari Jadi Diana Nasimuddin, Bercuti Sama-Sama Di Pulau

16-8-2022 02:05 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 14810| Komen: 102|Original author: Saiful

Description: November tahun lepas Mas Khan dah lamar Diana Nasimuddin, namun ada pula spekulasi mengatakan pasangan ini dah berpisah.
November tahun lepas Mas Khan dah lamar Diana Nasimuddin, namun ada pula spekulasi mengatakan pasangan ini dah berpisah.

Namun baru-baru ini Mas Khan ada memuat naik video di TikTok, meraikan hari jadi wanita tersebut.

Foto: IG

Bercuti sama-sama romantik sungguh!

Di ruangan komen ada yang bertanya, "Eh baik pulak, haritu kata dah clash."


Jawapan Mas Khan, "Siapa kata? Jangan mudah terpedaya dengan social media."



Diana juga turut meninggalkan komen, "Tiada yang sempurna dalam hidup..Tapi hadiah terbaik adalah belajar dari kesilapan kita. Thank you for spoiling me still, one of the best birthdays treat ever."


Cepat-cepatlah kahwin, lepas ni boleh pergi ke hujung dunia sekali pun orang tak mengata. tak gitu? -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Paiya 16-8-2022 02:14 PM
senyum Diana manis
walau dadanya tak berapa nak montok...

Quote MadameOnion 16-8-2022 02:28 PM
boleh roger datin zizie ezzete..tanya tanya la kat mana dia buat..duit banyak kot
Quote salimrock 16-8-2022 03:08 PM
patut la ada gambar tayang duit atas meja snuker.. dpt anak orang kaya rupanya...
Quote Miss.Rara 16-8-2022 03:16 PM
cuti sesama.. bilik pun sama ke...
Quote LautBiru52 16-8-2022 03:19 PM
rugi la kalau clash
Quote rbmy 16-8-2022 03:20 PM
Paiya replied at 16-8-2022 02:14 PM
senyum Diana manis
walau dadanya tak berapa nak montok...

yang penting duitnya montok.
Quote mamajawie 16-8-2022 03:21 PM
Ya Allah layutnyehhh kopek..tutup je la balik dulu elok bertudung bila ditayang2 kalau lawa membulat takpe gak..adoyaiii
Quote beta_carotene 16-8-2022 03:27 PM
beli hadiah besday gf guna duit gf ke hahaha so funny
aura toy boy kuat ni
Quote ayukpingu 16-8-2022 03:38 PM
kena tanya datin EE, kat mana nak buat supaya tegang...
Quote ayukpingu 16-8-2022 03:39 PM
kena tanya datin EE, kat mana nak buat supaya tegang...
Quote bungarose 16-8-2022 03:43 PM
Sementara belum sah
Quote ohsoyaya 16-8-2022 03:47 PM
Edited by ohsoyaya at 16-8-2022 03:52 PM

Marhaen ye rupa
Quote hareeeesah 16-8-2022 03:54 PM
Punya ramai anak orka lain, maskhan jugak dia pilih..
Quote lasagna 16-8-2022 03:57 PM
hareeeesah replied at 16-8-2022 03:54 PM
Punya ramai anak orka lain, maskhan jugak dia pilih..

anak orka xmau kat diana, so dia pilih jer mamat forex ni.. gitu lah kot.
Quote CurangLagi 16-8-2022 04:00 PM
Hihii.. Dua2 untung..
Quote jalfa 16-8-2022 04:07 PM
X pakai bra mmg le luyut..tp sweet couple.tak nampak tua.sepadan jah..gitu memuji
Quote elzy 16-8-2022 04:08 PM
Tengok video diaorang auto terpukau ke dada Diana bukan di rupa MK..
Quote she 16-8-2022 04:13 PM
Kawen lerrrr cepat
Tak sabau nak tengok sanding
Quote ezacbee 16-8-2022 04:52 PM
Wow siap ada sebotol air teh.

Selagi xkawen aku xcaya lah kapel ni. Cam propa je. Kalau betul2 kawen baru aku caya... percayalahhhh...

Lihat semua komen(102)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-10-2022 03:01 PM GMT+8 , Processed in 0.082170 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top