CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Awas, Bangkai Manusia Melagakan Cik Lan, Diva AA & Azza Akan Diseret Ke Mahkamah!

11-8-2022 04:47 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1931| Komen: 15

Description: Penyanyi dan pengacara, Roslan Shah meluahkan rasa berang terhadap pihak tidak bertanggungjawab yang dikatakan telah cuba melaga-lagakan dirinya bersama pengacara sensasi, Azwan Ali atau lebih dikenal ...
Penyanyi dan pengacara, Roslan Shah meluahkan rasa berang terhadap pihak tidak bertanggungjawab yang dikatakan telah cuba melaga-lagakan dirinya bersama pengacara sensasi, Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA, serta pelakon, penyanyi dan usahawan, Azza Elite.



IG Roslan Shah

Menerusi Insta Stories, Roslan Shah menegaskan akan mengheret mereka yang cuba melakukan tindakan tidak bertanggungjawab itu ke mahkamah.



Dalam pada itu, pengacara terkenal ini menjelaskan bahawa niatnya adalah untuk melihat Diva AA berbaik dengan Azza Elite, malah turut mendakwa dirinyalah yang memaklumkan kepada Diva AA mengenai berita kematian bapa Azza baru-baru ini.



Di akhir kenyataannya, Roslan Shah turut meminta segelintir netizen untuk tidak menyibuk akan hal yang berlaku di antara mereka jika tidak mengetahui hujung pangkal cerita.





Sumber: Murai

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote dudaberhias 11-8-2022 04:58 PM
eee hazabnya perangai diva aa dalam video tu...
masalahnya dia memang ibarat binatang yang taktau hukum agama pun...
sebabnya binatang lagi pandai dan reti hormat berbanding dia duk puih2 depan kamera tu...
choiii...

jujur yach, anjing tepi jalan tu pun reti hormat orang tunduk je bila lalu sambil buat muka sedih...
Quote mamajawie 11-8-2022 05:11 PM
aik?takde orang komen ke?takut pc kena angkut ke?ehehhehe
Quote prettyuglybabe 11-8-2022 05:38 PM
tak jadi i nak makan jambu nampak air liur diva melekat kat camera..
Quote Nenasketum 11-8-2022 08:04 PM
Mahkmah pun engkorang retis yang giler namatey nak concur kan? Macam lah hidup rakyat marhaen terkesan dengan kes haprak korang.
Quote kiah_mai_pulak 11-8-2022 09:40 PM
yg saman che ta tu apa cer haaa ponen tua wehh??
Quote DeLuna85 11-8-2022 09:43 PM
Dah tua dah Masing2. Bawak2 lah bertaubat.
Quote Minami2013 11-8-2022 10:32 PM
Netizen kdg mmg jadi batu api pun. Cth nya gi screenshot then pm. Walau betul org tu perli atau kutuk, lantak je la. Gosip sendiri2 je la. Atau gosip2 kat forum ni ha...tp plg dahsyat bahan gosip kat forum pun pegi screenshot pm artis tu
Quote Rogue98 11-8-2022 10:39 PM
Malu tengok selebriti2 ni....product takde....ada pun takde kualiti....tapi nama naik sebab benda2 yang ntah apa2. IfaRaziah ..KM amende tu....AlifSkrulus...dsv..Iqbal...etc....diaorang ni semua haprak
Quote Denco 11-8-2022 10:53 PM
Pohnen2 tua ni smpai ajm ke perangai mcm beruk? X reti ke malu dh tua ganyut masih hidup nk bercakaran sana sinj
Quote LadyCarefree 11-8-2022 11:00 PM
kiah_mai_pulak replied at 11-8-2022 08:40 PM
yg saman che ta tu apa cer haaa ponen tua wehh??

Nekta pun kisah nak saman konon driver dia apa cerita? Hehehhhh
Quote Lily_Elizabeth_ 12-8-2022 06:22 AM
Gemuknya Azza.
Padat gemuk diam
Quote mojarean_X 12-8-2022 06:38 AM
Tp mmg byk komen2 batu api dlm IG Azza. Tp kalangan rakan artis hampir semua just ucap takziah pd Azza without mention Diva AA pd post Azza psl Diva AA tu. Tp komen2 yg lain tu semua batu api.
Quote bulalof 12-8-2022 07:23 AM
sudah sudah la mengharapkan sesuatu dr golongan sebegini. hampas semuanya.
Quote AnnaSendin 12-8-2022 01:06 PM
Tiberr ramai puleks langau yang terlibat dalam kes innieyh, sama cam kes fizi vs dj lin.
Quote Mulotkoyak 12-8-2022 02:19 PM
dudaberhias: eee hazabnya perangai diva aa  ...
air liur die tu nk kne samak x?

Lihat semua komen(15)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2023 06:31 PM GMT+8 , Processed in 0.087034 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top