CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Dah Jadi Penyakit" - Ummi Nazeera Minta Doakan Dia Tak Cabut Tudung Macam Artis Lain

10-8-2022 10:50 PM| Diterbitkan: Lilrose| Dilihat: 4544| Komen: 56|Original author: LilRose

Description: Pelakon Ummi Nazeera menerusi video di TikTok meluahkan rasa bimbang perbuatan menanggalkan tudung menjadi suatu 'penyakit'.Kredit foto: TikTok/IGPandangannya itu adalah berikutan isu rakan selebriti ...
Pelakon Ummi Nazeera menerusi video di TikTok meluahkan rasa bimbang perbuatan menanggalkan tudung menjadi suatu 'penyakit'.


Kredit foto: TikTok/IG

Pandangannya itu adalah berikutan isu rakan selebriti yang kini memutuskan untuk tidak lagi bertudung.

Tegas Ummi, perlakuan sedemikian tidak sepatutnya normalisasikan di kalangan wanita muslim.

Justeru, Ummi mengharapkan doa orang ramai agar dirinya terus istiqamah hingga ke penghujung hayat.

"Kalau sudah pakai (berhijab), janganlah buka. Sebab buat begitu sekarang. Ia dah jadi satu penyakit," ujarnya.




Ummi juga menitipkan doa supaya mereka yang menanggalkan hijab kembali menemui jalan untuk kembali memakainya. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Nnoor2 10-8-2022 10:53 PM
X yakin dgn diri sendiri ke cane....

Kalau dah pegang kerjaya artis x payahla nl bertudung2 Kalau dah mendayu2 menyanyi, bergelek berlakon jadi bini orglain , ...tam panham akum
Quote awenda507 11-8-2022 12:07 AM
Aku doakan ummi kembali labuhkn tudung menutup dada macam masa awal2 dia bertudung dulu
Quote PinkyPie 11-8-2022 07:49 AM
Abang kau tu normal ke?
Quote krustykrab 11-8-2022 08:11 AM
Selagi ko duk tergedik² jd retis, belakon sana sini...mmg akan ada la risiko tu. Lainlah ko jauhkan diri dr industri.kemaksiatan ni, ko keje dgn omak ko...omak ko.kan ada biz awat tak.keje dgn dia je. Afterall, nt pun ko kena takeover jgk biz dia tu.
Quote CinnamonR 11-8-2022 08:43 AM
Hmm..teringat natasa dulu ckp berdegor2 jugak kat zayan..btul la ckp komen2 lain..xyah msuk industri hiburan
Quote KBW2 11-8-2022 08:45 AM

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA setepek

Abang dia pun berpenyakit nguit nguit cacing kerawit
Quote dejure 11-8-2022 10:03 AM
awenda507 replied at 11-8-2022 12:07 AM
Aku doakan ummi kembali labuhkn tudung menutup dada macam masa awal2 dia bertudung dulu

Kann..terkejut jugalah sbb dia dapat hidayah masa dia tgh study kat oversea dulu..dulu tudung labuh kening pon tak cabut.bila dah aktif balik aje jd pelakon tudung pon dah makin singkat,kening bercukur.
Quote cmf_shya 11-8-2022 10:14 AM
cuma pada aku..ummi nie ok ja..sbb berlakon pun xde la over2 sgt..dan xselalu pun berlakon..aku doakan ummi istiqomah..mmg cabaran besar selagi bergelumang dengan bidang seni..dan semoga makin jadi lebih baik menutup aurat..
Quote harisbee 11-8-2022 10:33 AM
Nnoor2 replied at 10-8-2022 10:53 PM
X yakin dgn diri sendiri ke cane....

Kalau dah pegang kerjaya artis x payahla nl bertudung2 Kalau d ...

tutup aurat tu kan kewajipan wanita Islam...okla dah la dpt pahala...kurangkan dosa membuka aurat.

Gelek2 tu dosa lain....mcm forumer lah keje mencerca mengutuk mencaci je dlm forum ni...

Quote Nenasketum 11-8-2022 10:37 AM
Eh eh, setan bisik telinga ko pun nak war2kan ke? Teringat pulak jaman dia mabuk tonggang langgang. Tapi nampak shuben ok, tak la kot
Quote MERTINA 11-8-2022 10:46 AM
Semoga ummi istiqamah.
Aku suka betul tengok dia ni berlakon. Mmg berbakat. Harap lepas ni ummi dapat watak best2.
Takpelah jarang berlakon pun.
Quote makcun14 11-8-2022 10:56 AM
Dia ni dulu belajar melbourne ngan laki izara bukan main keluar masuk club .
Cakap sampai lupa zaman jahiliyah. Paling menyampah and benci la alim tapi riak angkuh, penyakit katanya.
Quote damsel_fiji 11-8-2022 11:05 AM
retis malaysia acah2 semua nk jd setazah sbb memenuhi permintaan pemenat pprt..
retis2 timur tengah pun tak acah2 terpaling gigih menonggang mcm korang
Quote mamajawie 11-8-2022 11:59 AM

adoiiii kejam yachhhh statement kamoooo..tapi tetap la status haji barbieee agitchuuuuu

Quote KBW2 11-8-2022 12:07 PM
makcun14 replied at 11-8-2022 10:56 AM
Dia ni dulu belajar melbourne ngan laki izara bukan main keluar masuk club .
Cakap sampai lupa zaman ...

exactly                                                  
Quote Mary_jane 11-8-2022 12:14 PM
Amboi Hayfa. Moga terus istiqomah.
Quote cm_vungtau 11-8-2022 12:16 PM
Gambar dia dulu2 ada dengan Yusry kot siap short skirt lagi. Mentang2 la time tu Abang Yuci duda
Quote Nnoor2 11-8-2022 01:16 PM
harisbee replied at 11-8-2022 10:33 AM
tutup aurat tu kan kewajipan wanita Islam...okla dah la dpt pahala...kurangkan dosa membuka aurat. ...

Pemakaian tudung ni depa letak tempat yang terpaling tinggi rupanya dalam agama...tapi bab bergelek, menyanyi mcm mana pun,  berlakon mcm mana pun , bersentuhan mcm mana pun tu x pe rupanya...asalkan bertudung ...konon bila dah tutup kepala tu terus jd alim ke cane...mulalah nk mati kat mekahla, nampak malaikat la,...

Miss nina tu je yang aku tengok betul2 ke arah agama...x de la dia menyanyi dah, berlakon apatah lagi...mekap pun dia x...pakaian pun labuh...dia kutuk sesapa pun x...termasuk kutuk ex laki dia pun x....
Quote mandibunge 11-8-2022 01:24 PM
harisbee replied at 11-8-2022 10:33 AM
tutup aurat tu kan kewajipan wanita Islam...okla dah la dpt pahala...kurangkan dosa membuka aurat. ...

heheeee...setujuuu  

Lihat semua komen(56)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-12-2022 03:26 PM GMT+8 , Processed in 0.086938 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top