CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Syed Saddiq Menangis Lihat Kata-kata Ditulis Ibu Bapa Pada Bekas Makanan

25-7-2022 02:22 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 2547| Komen: 35

Description: Meski menghadapi ujian berat atas pertuduhan kes pecah amanah dan penggubahan wang haram, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman tetap tabah demi menegakkan kebenaran.
Meski menghadapi ujian berat atas pertuduhan kes pecah amanah dan penggubahan wang haram, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman tetap tabah demi menegakkan kebenaran.


IG Syed Saddiq

Ahli Parlimen Muar itu beberapa hari lalu menerusi Instagram berkongsi hantaran menyentuh hati.


IG Syed Saddiq

Dia memuat naik gambar bersama ibu bapanya sambil memegang bekal makanan.

Apa yang menarik perhatian adalah tulisan kata-kata semangat yang diberikan ibu bapanya pada bekas makanannya.



Justeru, Syed Saddiq meluahkan rasa syukur dan berterima kasih kerana ibu bapanya sentiasa ada di sisi di saat sukar dan senang.


Sumber: Murai

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mojarean_X 25-7-2022 02:30 PM
Edited by mojarean_X at 25-7-2022 02:33 PM

sedihnya.....
Quote kakikuDibibirmu 25-7-2022 02:35 PM
Hensemnya Syed Suck Dick ni, akak suka lelaki berdahi licin

Ikut pengalaman akak kan, orang yang berbulu kening lebat ni, bulu jembot dekat bawah tu lagi lebat diknon awwww....  

awek-sebelah-ketiak-saqqid-youtube (1).jpg
Quote kelip2_07 25-7-2022 02:42 PM
kakikuDibibirmu replied at 25-7-2022 02:35 PM
Hensemnya Syed Suck Dick ni, akak suka lelaki berdahi licin

Ikut pengalaman a ...

mane kaka tau
Quote bakingsoda 25-7-2022 02:52 PM
ingat tak masa ko lari lompat pagar tinggal parents ko camtu je suatu masa dulu? dah boleh agak la kalau jd pm confirm jenis flee tak menyempat sampai mak pon ko boleh tertinggal bila negara diserang, gi mamps lah dgn drama air mata boye ko tu
Quote eyansss 25-7-2022 03:35 PM
aik…  makpak sejenis gila glemer gak ke…  berjangkit dari anak?  makcik pakcik tapau makanan tu kat mana?  hahahaa…
Quote eyansss 25-7-2022 03:37 PM
aik…  makpak sejenis gila glemer gak ke…  berjangkit dari anak?  makcik pakcik tapau makanan tu kat mana?  hahahaa…
Quote kakikuDibibirmu 25-7-2022 03:43 PM
aik…  makpak sejenis gila glemer gak ke…  berjangkit dari anak?  makcik pakcik tapau makanan tu kat mana?  hahahaa
Quote jalfa 25-7-2022 03:54 PM
Kluster mahkamah dlm cubaan nak carik sokongan nurtizen ke
Quote mesmerize 25-7-2022 04:23 PM
hahhahaha anakku berjuanglah untuk kebenaran hahahah ini kelakar
Quote lipans 25-7-2022 04:30 PM
Ala.. pagi2 pesan kat mak tulis camtu. Lepastu berlakun. Lakunan pastilah lakunan airmata.
Quote laksmanabentan 25-7-2022 04:31 PM
kakikuDibibirmu replied at 25-7-2022 02:35 PM
Hensemnya Syed Suck Dick ni, akak suka lelaki berdahi licin

Ikut pengalaman a ...

yuccckkksss geli la uoollsss kalau tebal2 nih...
bau dia mesti ala2 kepam gitu... hahahhahaaa....

Quote LoveSungmin 25-7-2022 04:37 PM
Edited by LoveSungmin at 25-7-2022 04:38 PM

meluatnya anak beranak propa..
Quote Skuau 25-7-2022 04:56 PM
'Boys don't cry'.......la.
Quote kakikuDibibirmu 25-7-2022 05:02 PM
Skuau replied at 25-7-2022 04:56 PM
'Boys don't cry'.......la.

Big Girls Don't Cry lah!

[youtube]agrXgrAgQ0U[/youtube]
Quote Skuau 25-7-2022 05:06 PM
kakikuDibibirmu replied at 25-7-2022 05:02 PM
Big Girls Don't Cry lah! {:m ...


No woman...no cry....
Quote mclaren 25-7-2022 06:39 PM
Mak dia awet muda atau memang umur muda?
Quote Nenasketum 25-7-2022 06:56 PM
Orang yang tau & nampak ko nyewa kondo kat tuuuut pun nanges nengok memacam tino masuk situ
Quote printercomel 25-7-2022 08:05 PM
Mcm babi.
Quote Cumikucingku 25-7-2022 08:20 PM
Demi secebis perhatian...

Koser..

Lihat semua komen(35)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 01:50 AM GMT+8 , Processed in 0.069736 second(s), 31 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top