CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Tak Peduli Dikecam, Penjual Air Buah Seksi Dada Tersembul Kongsi Video Masak-Masak Di Pantai

5-7-2022 03:39 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 11419| Komen: 164

Description: Rakaman tular memaparkan aksi tidak senonoh sekumpulan pelanggan lelaki bersama seorang pelayan wanita mengundang pelbagai reaksi di media sosial.
Rakaman tular memaparkan aksi tidak senonoh sekumpulan pelanggan lelaki bersama seorang pelayan wanita mengundang pelbagai reaksi di media sosial.

Di sebalik ribuan kecaman yang dilemparkan, pelayan kedai air buah itu nampaknya tenang dan langsung tidak melatah dengan apa yang berlaku.

Dalam satu kemas kini di aplikasi TikTok pada Isnin, dia turut berkongsi beberapa keping foto ketika mengikuti aktiviti perkhemahan di tepi pantai.


Foto: via mStar

Tidak menulis sebarang kapsyen, perkongsian gadis itu yang menggunakan lagu Casablanca dendangan Nuha Bahrin dan Naufal Azrin meraih lebih 170,000 tontonan di TikTok.


Beberapa foto memaparkan dia sedang berdiri di luar khemah, manakala dua keping lagi foto memaparkan dia sedang memasak di bahagian dalam.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut mengecam keras perilaku gadis itu, malah ada yang turut memanggilnya dengan gelaran sampah.


Foto: via mStar


"Kak dah boleh menyorok dah kak. Satu Malaysia cari tu kak oi.

"Tak takut kena sebat di sana ke?

"Rupa comel, kenapa bagi orang peluk? Tak sedih ke conteng arang muka mak?

"Bawa-bawa jaga maruah kak, umur dah meningkat," tulis beberapa netizen.

Akaun TikTok milik pelayan wanita itu mempunyai 47,000 pengikut setakat Selasa.


Foto: via mStar

Difahamkan, dia sebelum ini mempunyai satu lagi akaun dengan 362,000 pengikut, namun ia sudah lesap akibat disekat oleh TikTok, dipercayai akibat laporan daripada pengguna platform tersebut.

Semakan mendapati wujud beberapa lagi akaun TikTok yang menggunakan nama dan foto miliknya, namun tidak dapat dipastikan sekiranya ia akaun sebenar ataupun palsu.

Dia yang juga pengusaha kedai air buah di Terengganu sering tampil dengan gaya berbeza-beza, ada kalanya bertudung dan ada kalanya selesa membiarkan rambutnya menjadi tatapan umum.

Dia juga sering menjadi bahan kecaman kerana menggayakan baju terlampau ketat dan singkat ketika mengenakan tudung, yang mana ia dianggap memperlekehkan imej wanita Islam.

Untuk rekod, video tidak senonoh pelayan itu tular di media sosial sehingga meraih perhatian Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT).

Dalam video berkenaan, dia membiarkan beberapa pelanggan lelaki merangkul tubuhnya tanpa segan silu secara terbuka di kedainya.

Menurut Pesuruhjaya JHEAT M Rozi Bidin, pihaknya akan melihat tindakan yang boleh diambil mengikut Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Takzir) Terengganu 2001.

"Premis (kedai makan) ini memang dalam pemantauan kita sebelum ia tular lagi dan dakwaan mengatakan JHEAT tak beri perhatian... itu tak betul sebab premis ini sedang dalam pemantauan.

"Kita tak akan biarkan benda-benda atau perkara yang tidak baik, perlakuan tak senonoh dan kita akan tengok mengikut bidang kuasa yang ada.

"Tiada kompromi dalam hal sebegini kerana ia bukan hanya mencemarkan agama Islam itu sendiri tetapi bertujuan membendung gejala atau kelakuan tidak bermoral dalam kalangan masyarakat," katanya. -CARI

Sumber: mStar Online


Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote sharlenetexas 5-7-2022 03:43 PM
Ustazah tak nak tegur?

Cabut ajelah tudung tu.


Quote sharlenetexas 5-7-2022 03:44 PM
Cuma nak tanya, sheols punya buah tu ori ke tiruan?


Quote Radzor 5-7-2022 03:45 PM
sharlenetexas replied at 5-7-2022 03:44 PM
Cuma nak tanya, sheols punya buah tu ori ke tiruan?

Ori...ko ade..?
Quote sharlenetexas 5-7-2022 03:46 PM
Radzor replied at 5-7-2022 03:45 PM
Ori...ko ade..?

Bercerai east west mcm kakpam ke?


Quote cikatilia 5-7-2022 03:49 PM
sharlenetexas replied at 5-7-2022 03:43 PM
Ustazah tak nak tegur?

Cabut ajelah tudung tu.

aku rasa dia mmg freehair cuma tapi kalau bertudung baru la mampu viral dgn aksi menjual buah2an nya tu..
Quote makton 5-7-2022 03:51 PM
apesal senget2 kopek dia?
Quote KamikuP 5-7-2022 03:51 PM
Patut le byk kes zian eh zina byk kat pantai timur.. ekkkk
Quote SonicSiLandak 5-7-2022 03:55 PM
dengki

bangsa gay pondan pedo korang sokong pulak

siap panggil "akak" lg

jantan betina pun tak boleh beza

low classsssssssssssss

dasar PKNS

yiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhh

Quote capiloton 5-7-2022 03:56 PM
tetek macam buah tembikai. yummy  

konfem la laki orang yang kegersangan,
tak dapat servis dari bini,
akan datang ke kedai nih, datang dari KL ke ganu pun sanggup
Quote plasminas 5-7-2022 03:56 PM
SonicSiLandak replied at 5-7-2022 03:55 PM
dengki

bangsa gay pondan pedo korang sokong pulak

dasar PKNS tu apa
Quote SonicSiLandak 5-7-2022 03:57 PM

PKNS tu ada kat Selangor je inas
inas leh google




Quote umbut 5-7-2022 04:00 PM
Dia memang suka jate2 fantasi kan dia. Demi kopek,lobai pun leh tersungkur inikan pulak gagak hitam.. Dah cam buah tembikai. Aku tgk pun rasa sakit blkg.
Quote SWORKS27 5-7-2022 04:00 PM
capiloton replied at 5-7-2022 07:56 AM
tetek macam buah tembikai. yummy  

konfem la laki orang yang kegersangan,

x dpt servis dari bini, dtg g kedai buah ni mtk servis buah ke mcmna?
Quote SonicSiLandak 5-7-2022 04:01 PM
capiloton replied at 5-7-2022 03:56 PM
tetek macam buah tembikai. yummy  

konfem la laki orang yang kegersangan,

ko ni kalau dahaga pun tapis2 sket komen tuuuuuuuu
kat forum ni

bangsa etis gay pondan pedo mesti dipuja

dipanggil "akak"

punya tongong jantan betina tak reti beza

bila ada kes2 mcm ni

mula la sekor2 jadi ustazah

aurat la, zina la, hudud la, syurga la, neraka la, hijab la, lobainita la, Melayu la,

padahal sekor2 terperap dlm umah pergi terkandas trafik jem je sejam

tu pun untung baik dpt rumah PKNS cap

waaaaaaaaaaaaaaaaarghkahkahkahkahkah




Quote plasminas 5-7-2022 04:01 PM
SonicSiLandak replied at 5-7-2022 03:57 PM
PKNS tu ada kat Selangor je inas
inas leh google

jawapan pembaris ni andak

xleh terima
Quote ifanonline 5-7-2022 04:02 PM
cara dia cari makan melalui tetek...ada kerajaan nak bantu?
Quote SonicSiLandak 5-7-2022 04:03 PM
umbut replied at 5-7-2022 04:00 PM
Dia memang suka jate2 fantasi kan dia. Demi kopek,lobai pun leh tersungkur inikan pulak gagak hitam. ...

bkn semua perempuan yg perasan dia cantik bila tengok cermin cam tu ke???

fitrah khueeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnzstt


Quote SonicSiLandak 5-7-2022 04:04 PM
ifanonline replied at 5-7-2022 04:02 PM
cara dia cari makan melalui tetek...ada kerajaan nak bantu?

subsidi apa pan????

subsidi baju dalam berenda ke???


Quote ifanonline 5-7-2022 04:04 PM

Lihat semua komen(164)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 02:03 AM GMT+8 , Processed in 0.067719 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top