CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Viral Video Syamsul Dan Kazar Dalam Kedai Emas- Puteri Sarah Tak Hairan Kalau Suami Bayarkan Saman Ira Kazar

4-7-2022 03:00 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 20479| Komen: 255|Original author: Saiful

Description: Tengah panas isu saman antara Puteri Sarah dan Ira Kazar, mucul pula video di TikTok memaparkan Syamsul Yusof dan Kazar di kedai emas.
Tengah panas isu saman antara Puteri Sarah dan Ira Kazar, mucul pula video di TikTok memaparkan Syamsul Yusof dan Kazar di kedai emas.

Foto: IG


Terkejut semua, kata mereka bukan main ya bakal mentua dan bakal menantu!



Di ruangan komen, walaupun dianggap ia mungkin babak lakonan namun ramai kurang senang dengan video tersebut dan menganggap Syamsul langsung tak jaga hati isterinya, Puteri Sarah.


Sementara itu di Instagram, Sarah ada memuat naik gambarnya bersama anak-anak.


"Today mama cuti. Outing day with anak-anak," tulisnya sebagai kapsyen.

Menurut sebuah portal, ada individu yang bertanya adakah Sarah dan tengok video viral di kedai emas tersebut.


Namun Sarah jawab dia tak kisah mengenainya. Malah dia tak hairan pun sekiranya Syamsul mahu membayar saman Ira Kazar.

"Tak kisahlah Syamsul nak bayar saman Ira Kazar ke tak, janji saman tetap saman dan masuk kes jenayah."



Kalau Syamsul yang bayar, tersenyum lebarlah Ira, tak gitu? -CARI




Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote SherryZass 4-7-2022 03:06 PM
Edited by SherryZass at 4-7-2022 08:10 AM

Amboi, kemain dah laga pipi ke sol dengan bakal pak mentua? Tapi apa tujuan si sol buat video tu? Nak sakitkan hati bini sendiri kaaa?
Quote awex^returns 4-7-2022 03:07 PM
bagus Sarah

betul, lantak lah soley nak bayar saman si bighah tu ke tak
saman tetap saman
sarah bukan sengkek macam si bighah tu sampai kena jadi oink oink kan
apa pun si sol tu buat sekarang ni dengan berniat mengacau emosi Sarah, aku doakan Allah tunjuk kan
tunjukkan kebenaran semua kejahatan sol dan si bighah tu
untuk kedai emas yang bersubahat tu, semoga melingkup


sorry lah tak leh nak husnuzon dah dengan manusia² macam ni

Quote makciktijah 4-7-2022 03:11 PM
eh jahat betul perangai mereka ni. ni kira buat content untuk Allah jugak ke?
Quote kakJOYah 4-7-2022 03:11 PM
beriya tag team menganjing bini
ko sakit hati sangat kan, sol..? sebab bini ko saman ira kesayangan ko tu..?
bongkak betul la ko ni, mentang2 flem ko untung juta2
saba jap, kifarah tu ada
Quote mizzmimi 4-7-2022 03:12 PM
Cantiknya dotter PS.. Kecik2 dah nampak cantiknya..
Quote lady_bonia 4-7-2022 03:14 PM
Celaka hidup ko sol..benci aku laki gini..
Quote QueenCaramel 4-7-2022 03:14 PM
Marah bini sbb saman gepren ke cane tu..troknye ko ni sol..
Quote silampumeja 4-7-2022 03:14 PM
bongkak ye si samsol ... semoga ALlah tunjukkan kebenaran dan kau menyesal... tak kisahla ni berlakon ke kebetulan ke apa... ko bongkak ye samsul...
Quote pocongkiutss 4-7-2022 03:16 PM
Mmg tak laaa iols nk support movie dia ni
Quote awanearisu 4-7-2022 03:17 PM
Bila sol buat kandungan, pergi kedai emas dengan bakal bapa mertua ❌

Bila PS buat kandungan, bercuti dengan anak-anak ✅

sol ni bakal dicemuh kerana gagal berperanan sebagai bapa yang berguna. Asyik bersembunyi belakang kerja, kerja dan kerja.
Quote innocent_me 4-7-2022 03:18 PM
Lepas saman, dapat duit cerai jelah.
Mulakan hidup baru, ada lelaki yg lebih baik mungkin mana tau kann?
Biaq pi lah mertua pujuk pon, tak pyh putus hubungan dgn mertua tp cari je jantan kaya lain bnyk nk kat kau sarah.
Selagi si sol tu suami kau, selagi tu lah duk rasa tertindas, rasa cemburu, terhina. Baik undur diri mulakan hidup baru, mesti kau tido sehari semalaman tak bangun2 sebab lega.
Quote belutcute 4-7-2022 03:18 PM
geram juga, jaga lah anak tu baik2....anak tu lagi penting dari seorang suami yang macam ni.kalau mampu bersabar, bersabar....kalau rasa tak mampu, berundurlah....jiwa ibu kena jaga....takut tk boleh kawal perasaan, anak2 tu jadi mangsa
Quote ayukpingu 4-7-2022 03:19 PM
sorry la sol, kau memang dah hilang telur. bini sorang pon kau takleh nak handle, malah ko sakitkan hati dia.
Quote mendeluk 4-7-2022 03:22 PM
kakJOYah replied at 4-7-2022 03:11 PM
beriya tag team menganjing bini
ko sakit hati sangat kan, sol..? sebab bini ko saman ira kesayangan  ...

Sanggup back up orang luar, dari isteri yang sah dah halal siap berikan zuriat.
Quote awanearisu 4-7-2022 03:22 PM
Jika saman ini berjaya, kemungkinan besar kes ini akan menjadi titik tolak kepada kes-kes saman pihak ketiga yang lain.

Bagus penjelasan @reinalum. Baru kita faham betapa sukarnya seorang wanita untuk memperjuangkan ketenangan hidup sendiri.
Kita pihak luar ni, lebih-lebih lagi sama-sama seorang isteri, kalau boleh tunjukkanlah sokongan demi kemaslahatan ummah, bukan semakin merendahkan usaha beliau.
Quote Lavender_Violet 4-7-2022 03:23 PM
Dalam video tu bukan main mesra bergurau dgn bakal pak mertua
Siap ber 'abg'2 lagi dgn bakal mertua tu
Menyampah pulak aku tengok
Quote she 4-7-2022 03:28 PM
Sol ni dia takkan cerai bini
Tapi kalau bini nak bercerai
Dia tak halang
Dia mesti suruh PS pegi buat permohonan cerai di court

PS pulak jenis yang cakap nak bercerai
Tapi tak cerai2 juga

Sesuai lah deme
Quote ketupatnasi 4-7-2022 03:34 PM
Teringat skrip drama fofuler nan satu tu....

Abang ada telur tak malam ni?
Quote akies 4-7-2022 03:35 PM
Apakah motif dia buat video ni?
Perli si bini tu ke?

Lihat semua komen(255)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 02:22 AM GMT+8 , Processed in 0.070552 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top