CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

"Suami Boleh Bersama Dua Kali Sehari, Setiap Hari,"-Ahli Politik Puji Suami Hebat Di Ranjang Bikin Orang Meluat

29-6-2022 11:31 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 3559| Komen: 26

Description: Pelakon yang juga bergelar ahli politik Venna Melinda membuatkan netizen naik meluat apabila secara terbuka bercerita tentang kehebatan suaminya ketika ‘diranjang’
Pelakon yang juga bergelar ahli politik Venna Melinda membuatkan netizen naik meluat apabila secara terbuka bercerita tentang kehebatan suaminya ketika ‘diranjang’.


Venna, 49, yang baru sahaja beberapa bulan berkahwin dengan suami keduanya itu tanpa rasa malu mendedahkan kisah dalam kain hubungan kelaminnya kepada umum ketika ditemu bual dalam saluran YouTube, Orami Entertainment.

Dalam temu bual tersebut, pelakon yang pernah membintangi sinetron Maha Pengasih itu secara terbuka mengakui tidak sangka suaminya boleh melakukan hubungan kelamin dengannya sebanyak dua kali dalam sehari.

Foto: IG

“Saya tidak sangka dia (suami) boleh ‘bersama’ dengan saya sebanyak dua kali sehari.


“Malah perkara itu berlaku pada setiap hari,” katanya.

Tidak cukup dengan itu, Venna turut memuji ‘kejantanan’ suaminya yang dianggap cukup luar biasa berbanding dengan bekas suami terdahulu.

Pendedahan Venna sekali gus membuatkan peminatnya berasa jijik dan meluat, lebih-lebih lagi perkahwinannya dengan lelaki berusia 45 tahun itu telah mendapat tentangan hebat daripada netizen. -CARI

Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kemaruk 29-6-2022 11:35 AM
cemburunya

bangkem berharap agar dapat memiliki kontol segagah sedemikian
Quote _blackbird 29-6-2022 11:40 AM
ehhh.. napa netizen yindon tak merestui perkahwinan mereka???
Quote Suchi 29-6-2022 11:45 AM
Edited by Suchi at 29-6-2022 11:48 AM

Bukan normal je ke kalau boleh bersama 2 kali sehari ni tah2 org lain lebih drpd tu pun ada. Cuma kalau hari2 sampai berkali2 sehari ko takde menda lain ke nak buat? Tak bosan kah? Menda kalau sedap tapi hari2 hadap dia akan jd tak sedap tau tak..
Iols baru perasan artis nih dah 49 tahun rupanya patutlaa netizen rasa jijik bila bercerita hal segitu.
Quote SedihPedih 29-6-2022 11:58 AM
nenek rupanya..she probably semabng pung pang
Quote shamsadis 29-6-2022 12:00 PM
baru kahwin, cuba dah lama, bosan deh
Quote sharlenetexas 29-6-2022 12:00 PM
Deja vu kisah bff penyanyi bernombor suka kongkek dlm kereta dgn suami masa tu. Tgk2 tak lama lepas tu cerai.

Quote AbukRokok 29-6-2022 12:01 PM
Suchi replied at 29-6-2022 11:45 AM
Bukan normal je ke kalau boleh bersama 2 kali sehari ni tah2 org lain lebih drpd tu pun ada. Cuma ka ...

itulah maksud dia
2 kali sehari setiap hari
mcm sesudu sawit setiap hari

laki dia jenis cepat refill


Quote rbmy 29-6-2022 12:37 PM
AbukRokok replied at 29-6-2022 12:01 PM
itulah maksud dia
2 kali sehari setiap hari
mcm sesudu sawit setiap hari

maybe 2 kali sehari tak sempat pancut kali ke 2 baru pancut .
Quote tumpanglalu74 29-6-2022 01:02 PM
Flag_of_Indonesia_(WFB_2000).jpg
Quote buapakperut 29-6-2022 01:06 PM
Setakat dua Kali ko dah kagum dek?? Tu total 6 menit je ke. Ko kene gaslighting laki ni,dia cakap die hebat sgt
Quote babelina 29-6-2022 02:08 PM
asal kn acik tahan menadah hr2 ok la.. hahaha
Quote Lagubestbest 29-6-2022 03:30 PM
suka ratah ayam telan protein kot. lepastu rasa bertenaga so "exercise" pagi petang.
Quote KamikuP 29-6-2022 03:40 PM
Takde anak buat 5 kali sehari pun bole cuollss.. cuba ada anak nak bersenggama seminggu sekali pun payah
Quote bungarose 29-6-2022 03:46 PM
Mintak dijauhkan ler retis jadi menteri kat malaysia nih
Quote capiloton 29-6-2022 03:49 PM
editor mana la forum cari ni amik,
berita dia share majoriti nya langsung takde faedah
Quote Artemesiaa 29-6-2022 04:31 PM
Bukan kat sana bersepah cerita macam ni bukan benda baru pun buat mereka
Quote mrseller 30-6-2022 01:45 PM
nanti dah jadi asam keping, 2 bulan dia tak tgk mbak oii
Quote Catpaw 30-6-2022 01:56 PM
Loh yindon ka ni, ingatkan belah2 latin sana, sekali gamber
Quote Catpaw 30-6-2022 02:00 PM
Emangnya meluet deh denger kaKi gebang bodoh hal gini, ada kolig dulu perangai gini, saja nak nunjuk terpaling best, rupanya cam bimbo jah, kalau kat porum lantak korang le bukan kenal pun kohkoh

Lihat semua komen(26)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

12-8-2022 12:58 AM GMT+8 , Processed in 0.073008 second(s), 31 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top