Chinese
Color
Orange
Black
Blue
Purple
Green
Deep Blue
Laman Utama
Forum
Fokus
Semasa
Gosip Socmed
Kolumnis
CARI Infonet Portal Semasa Lihat artikel

Najib Nafi Isteri Campur Tangan Tadbir Negara

9-8-2015 01:40 AM |Dilihat:9189| Komen: 44

Oleh Fyruz Hanna


Sumber imej : www.themalaysianinsider.com


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak menafikan dakwaan bahawa isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor campur tangan dalam hal pentadbiran negara.

"Kami sedang berbincang di Beijing, bersama dua tiga menteri dan duta, sebab (ketika itu) saya dalam lawatan rasmi ke China. Waktu itu kemangkatan Sultan Azlan Shah.

"Nak bincang sama ada boleh balik atau tidak, adalah isteri saya di situ. Bukan soal negara," kata Najib, seperti dilaporkan oleh portal malaysiakini.

Najib turut menyatakan bahawa isu yang dibangkitkan pemimpin DAP Perak itu tidak benar. Justeru itu, beliau menyaman Nga.

"Isteri saya terlibat dalam pentadbiran negara, (itu) tak betul," tambah Najib.

Menurut portal tersebut, Najib berkata demikian ketika mengulas mengenai saman fitnahnya terhadap ahli parlimen DAP Nga Kor Ming yang mendakwa bahawa Rosmah telah menyertai mesyuarat jemaah menteri. - CARI Infonet.



Apa Reaksi Anda...

Bagus
1
Marah
4
Terkejut
0
Sedih
2
Lawak
2
Bosan
3
Komen: 44
Komen

Anda Mungkin Meminati

Komen Terbaru

Quote mak_wa95 9-8-2015 06:23 PM

wajib kena c4

Lain-lain Komen

Quote dino 8-8-2015 04:06 PM
takyah membohong le tak? dah org tak suka tu blah je la...
Quote lurve82 8-8-2015 04:08 PM
muka tembok mereka diperbuat drpd apa eh? ni wanita pojaan macai2 dlm ni...
Quote lurve82 8-8-2015 04:14 PM
tp compare dgn najib...rosmah ni rambut masih hitam gelap walaupun lg tua dr najib...xnmpk uban langsung...jgn la buang uban or hitamkan rambut..uban tu petanda hayat kita xlama mana pun tau...beringat2 la sket...
Quote MissNigga 8-8-2015 04:24 PM
alahai jibby .. tak payah ler nak menafikan ... ramai jer yang tau ko tu takut kat bini ko .. dasar jatey tarak tulur ... bapok  ... pondan
Quote lvsg8 8-8-2015 04:46 PM
alahai najib...rakyat msia senyum je ko cakap macam tu...
Quote EJALTI 8-8-2015 04:47 PM
Quote mattzzx 8-8-2015 04:50 PM
yeke tu???
Quote EJALTI 8-8-2015 04:53 PM
Quote lazim 8-8-2015 04:54 PM
cucu org nk sebuk peluk. cucu sndri xmngaku
Quote EJALTI 8-8-2015 04:57 PM
Quote hyie 8-8-2015 05:08 PM
korang meroyan la macam mana sekalipun, ahkak tetap diva ya...
Quote kaseh80 8-8-2015 05:09 PM
Jibun takut bini

Jibun u are the lowest living thing

Semoga dpt balasan dari tuhan
Quote sukacactus 8-8-2015 05:18 PM
Lagi ko nafikan, lagi org mengata la jibby
Skrg ni, ko buat apa pun, org akan mengata la
Quote timahterung 8-8-2015 05:32 PM
dino replied at 8-8-2015 04:06 PM
takyah membohong le tak? dah org tak suka tu blah je la...

Sebab apa dia taknak  blah??  Sebab gelaran PM tulah yg menyelamatkan dia dari disabitkan dengan macam macam kesalahan dari kes altantayu, kes 1mdb..kalau dia turun memang habislah dia,  dia dengan bini dia jadik banduan ..
Quote timahterung 8-8-2015 05:34 PM
lurve82 replied at 8-8-2015 04:14 PM
tp compare dgn najib...rosmah ni rambut masih hitam gelap walaupun lg tua dr najib...xnmpk uban lang ...

  Rambut dia dihias pendandan khas  berharga RM1200 sebulan, kalau ada uban jugak memang  matilah pendandan tu..
Quote timahterung 8-8-2015 05:35 PM
lazim replied at 8-8-2015 04:54 PM
cucu org nk sebuk peluk. cucu sndri xmngaku

  Kalau aku jadik cucu tu, aku bersyukur sangat dia tak mengaku cucu, aku pun tak mau bernenek kan orang macam ini..
Quote sepitsiput 8-8-2015 05:39 PM
Kak Mah tetap divaaaaa
Quote mamarock 8-8-2015 05:45 PM

Mak aii .. tokojut dibuatnya...
Quote pearl.silver 8-8-2015 06:03 PM
lurve82 replied at 8-8-2015 04:14 PM
tp compare dgn najib...rosmah ni rambut masih hitam gelap walaupun lg tua dr najib...xnmpk uban lang ...

Uik..uols..yg kembang tu bukan ke rambut pelesu..
Pnh tgk rambut ori die nipis je..

Lihat semua komen(44)

Untuk komen,
sila login atau daftar sebagai ahli CARI sekarang!

Register  Login or Facebook Login

10 Terpanas (Portal)
 CARI App
Get it FREE Apple App Store
Get it FREE Google play
 Instagram
cari_infonet
FOLLOW
Copyright © 1996-2018 Cari Internet Sdn Bhd All Rights Reserved(483575-W)
0.095731s Gzip On
To Top