CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Dalam Hubungan, Jangan Curang," Untung Fazura Dapat Suami Baik Macam Fattah Amin

23-6-2022 03:21 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 4107| Komen: 49

Description: Fattah Amin berkongsi sebuah pesanan menerusi sebuah video sempena sambutan Hari Bapa tahun ini.
Fattah Amin berkongsi sebuah pesanan menerusi sebuah video sempena sambutan Hari Bapa tahun ini.

“Dalam hubungan suami isteri, jangan curang dengan pasangan sebab apa sahaja perkara buruk yang dilakukan akan dibalas semula oleh Allah S.W.T,” katanya.


Foto: IG

Namun, siapa sangka, pesanan tersebut meraih jutaan perhatian dan menyentuh hati ramai netizen sehingga masing-masing meluahkan rasa sebak dan kagum dengan cara Fattah menggalas tanggungjawab sebagai seorang suami dan bapa.



“Alhamdulillah Fazura dapat seorang suami yang bagus seperti Fattah. Cantik aturan Allah untuk mereka,” komen netizen.

“Betul, jangan sesekali sia-siakan seorang isteri. Terima kasih untuk pesanan berharga tersebut Fattah,” kata seorang lagi netizen.




Dapat suami dilahirkan daripada keluarga yang baik-baik pun satu rezeki juga. Semoga berkekalan Fattah dan Fazura. -CARI

Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote AcikBuncit 23-6-2022 11:42 PM
Fattah ni tgk family dia mmg nmpk la dia dr didikan ltar blkg yg baik2.. Org perak mmg sume baik2 belaka
Quote mendeluk 24-6-2022 11:32 AM
AcikBuncit replied at 23-6-2022 11:42 PM
Fattah ni tgk family dia mmg nmpk la dia dr didikan ltar blkg yg baik2.. Org perak mmg sume baik2 be ...

Fattah perak ke? Tapi make sense jugak org perak banyak latar blakang ok ok pandai2. Tengok sape pemimpin kot dulu2.
Quote MatDeghem 24-6-2022 11:33 AM
Harap pak gad tak nampak tered ini....

kalo tidak habis berdesinggg telinga dia dengar suara2 halus dlm bahasa ereb





Quote stingerbumpy 24-6-2022 11:34 AM
Dalam hubungan suaministeri saja keww unclepatahalmulk? Tanya anak jiran aku yg 3 tahun iteww?

Wakahkahkahlahkahkahkahkah
Quote Masukkeluar 24-6-2022 11:36 AM

nampaknya xde harapan tulip benak merampas fattah dr faz hahahahah
Quote bawaku_terbang 24-6-2022 11:39 AM
tolip  dianz meroyan in 3..2..1


Quote KBW2 24-6-2022 11:39 AM
Bagai renjatan elektrik terus ke otak Tolep. Aku andai Tolep akan lebeh banyak menyerang selepas ini.

Move on jelah dik Tolep. Ko carilah yang boleh kongsi makan megi satu besen sesama. Fattah ni level lain dah Lep. Sungguhpun rambut sama hitam, kentut sama busuk tetaplah kau dan dia tak sama.
Quote Masukkeluar 24-6-2022 11:42 AM
KBW2 replied at 24-6-2022 11:39 AM
Bagai renjatan elektrik terus ke otak Tolep. Aku andai Tolep akan lebeh banyak menyerang selepas ini ...

hahhhaha. tulip tu hri hri berdoa fattah tinggalkn faz dan kembali pd idola dia. LOL..

tolong sapa2 tepek video fattah psl ni..aku tgk hritu ada puteri sarah yg share video clip fattah ni. mesti sbb kes shamsul curang. samsul kn sedara fattah kn?
Quote stingerbumpy 24-6-2022 11:46 AM
"Barangsiapa yang mengerjakan kebaikan sekecil apa pun, niscaya dia akan melihat (balasan)nya. Dan barangsiapa yang mengerjakan kejahatan sekecil apa pun, niscaya dia akan melihat (balasan)nya pula.“

Anak jiran aku yg 3 tahun pun ada yg ini patahalmulk...
Quote stingerbumpy 24-6-2022 11:50 AM
AcikBuncit replied at 23-6-2022 11:42 PM
Fattah ni tgk family dia mmg nmpk la dia dr didikan ltar blkg yg baik2.. Org perak mmg sume baik2 be ...

Masih liat bininya utk dilentur pangai kaki gaduhnya kheun?

Itupun tang berhijab..kena berjinak jinak dgn bisnezz tudung baru terbukak hatinya...say many out there...

Wakahkahkahkahkahkah
Quote melinda_kerr 24-6-2022 11:51 AM
rezeki masing2 kan...tk semua org dapat suami yg ideal.
Quote missHaidiD 24-6-2022 11:57 AM
Tak kisah la ko nk kutuk fattah demi jah. Tp ko tak payah nk guna perkataan al mulk.
Sanggup kan ko permain ayat Allah demi jah
lopa. Ko ingt jah heran ke kt ko. Ko tu bawah tapak kaki dia je.

Ank jiran yg 3 thn tu tak pesan ke benda ni kt ko. Ank jiran ko kn terpaling

Jahat2 jgk tp tak pyh guna ayat Allah Al mulk tu utk tujuan persenda perolok2 org lain . Sanggup kn ko pikul dosa buat cmtu demi seorang neelofa yg tak kenal ko tak tau kewujudan ko dan tak heran pun sapa ko

Semua org tau lopa tu jenis layan org tak sama taraf dgn dia cmana. Tp sanggup ko pikul dosa persendakan ayat al mulk utk dia.

Kutuk takpyh guna ayt al mulk tak bole ke

Ko da hapal belum tak takut kena balun dlm kubur nti ke
Quote aammyy 24-6-2022 11:57 AM
MatDeghem replied at 24-6-2022 11:33 AM
Harap pak gad tak nampak tered ini....

kalo tidak habis berdesinggg telinga dia dengar suara2 halus ...

Knp panggil pak gad
Quote missHaidiD 24-6-2022 12:02 PM
aammyy replied at 24-6-2022 11:57 AM
Knp panggil pak gad

Sb dia mmg keja gad

Kalau ko nk keja tnya dia ada keja kosong tak
Quote jihyomelly 24-6-2022 12:03 PM
aammyy replied at 24-6-2022 11:57 AM
Knp panggil pak gad

pak gad pantang diseruuuuuuu..terus pantas tercemar thread dgn toksid busuk kotor
Quote Pak.dolla 24-6-2022 12:03 PM
missHaidiD replied at 24-6-2022 03:57 AM
Tak kisah la ko nk kutuk fattah demi jah. Tp ko tak payah nk guna perkataan al mulk.
Sanggup kan ko ...

.
Selain dia mempermainkan ayat-ayat Allah dia juga mempermainkan 99 nama Allah...maknanya dia tak tak takut Allah demi kerana Lembaga..

Kalau belajar tajwid sebutan mahraj tak betulpun dah berdosa sebab makna dah lain, biarkan je dia mepermainkan Ayat² Allah dan nama Allah...tak lama lagi dia kena bala yg amat dasyat...tunggu je...
Quote jihyomelly 24-6-2022 12:05 PM
missHaidiD replied at 24-6-2022 11:57 AM
Tak kisah la ko nk kutuk fattah demi jah. Tp ko tak payah nk guna perkataan al mulk.
Sanggup kan ko ...


bab nih bangang lak..selain bertohankan jah..suma tindak tanduk bahasa dipengaruhi anak jiran yg tak cukup akil baligh…
Quote missHaidiD 24-6-2022 12:16 PM
Aku rasa da berapa kali aku tegur benda ni pada dia. Tp mmg tak jln. Terus2 dia persenda al mulk. Al mulk tu merujuk pada ayat quran la kan . Betol tak takut org tua ni.

Ko tu da tua. Bau tanah dah. Jahat2 jgk to jgn persenda ayat2 Allah.

Kutuk biasa2 sudah la.

Mmg over pak gad sekor ni tau
Quote KBW2 24-6-2022 12:26 PM
Masukkeluar replied at 24-6-2022 11:42 AM
hahhhaha. tulip tu hri hri berdoa fattah tinggalkn faz dan kembali pd idola dia. LOL..

tolong sap ...

Aaaaah sedara Fattah belah bapak.

Lihat semua komen(49)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-6-2022 11:35 AM GMT+8 , Processed in 0.078765 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top