CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Biarkan Veteran Tentera Berjemur Panas, Pegawai Duduk Dalam Khemah

24-5-2022 03:24 PM| Diterbitkan: Agent13k| Dilihat: 1439| Komen: 10|Original author: Agent13k

Description: Menjadi anggota tentera adalah salah satu kerja murni dengan hasrat mereka mahu menjaga keamanan negara. Mereka perlu diberikan penghargaan yang baik bagi jasa mereka sepanjang bertugas.
Menjadi anggota tentera adalah salah satu kerja murni dengan hasrat mereka mahu menjaga keamanan negara. Mereka perlu diberikan penghargaan yang baik bagi jasa mereka sepanjang bertugas.

kredit foto: Twitter


Memetik Majoriti, baru-baru ini ada ciapan tular memaparkan beberapa pesara tentera terpaksa berdiri di tengah panas hanya untuk mendengar ucapan panjang daripada pegawai anggota tentera yang dipercayai berlaku di Putrajaya.


Melihat video itu, kelihatan veteran tentera sedang berdiri dalam keadaan lemah dan tidak selesa mungkin disebabkan cuaca yang panas terik, malah ada sebilangan mereka terpaksa duduk kerana tidak larat untuk berdiri lama.


Menjengah di komen pula, ramai netizen marah terhadap pihak penganjur kerana tidak melayani veteran secara adil sementara pegawai pula dapat duduk di bawah khemah dengan selesa. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote AcikBuncit 24-5-2022 09:34 PM
Pantang betul la acik kalau tgk org tindas warga2 emas ni.. Hello, mmgla dorg tu dulu tentera. Tp tu masa muda. Jgnla dh veteran pn ko nk dorg buat mcm zman muda. Bodoh takda otak!
Quote Zazama 24-5-2022 10:18 PM
Nak buat program mcmni, pastikan speech tu dipendekkan. Ambil kira pd yg berjemur tanpa khemah.
Quote jazaa100 24-5-2022 11:16 PM
Kesiannya.....

Tang nasi bungkus tu tak menahan......
Quote Meiizu 25-5-2022 01:12 AM
Ssiyeesss bangang sungguh yg berucap tu...tentera2 yg btugas (bukan veteran) masing2 buta ke
Quote tikusmontok 25-5-2022 03:37 PM
Sedih tgk dorang..
Quote mejaputih 27-5-2022 09:37 AM
bygkan apa perasaan anak bila nmpk ayah dia berdiri mcm tu...
Quote ais_kosong 27-5-2022 02:49 PM
Tak setuju juga.. dah la sekarang musim panas. Nak raikan pun xboleh ke buat dewan ke apa. Orang datang jauh-jauh nak diraikan. Ni dok berjemur tengah panas.
Quote ais_kosong 27-5-2022 02:49 PM
Tak setuju juga.. dah la sekarang musim panas. Nak raikan pun xboleh ke buat dewan ke apa. Orang datang jauh-jauh nak diraikan. Ni dok berjemur tengah panas.
Quote nakkomenjugak 29-5-2022 07:36 PM
biasalahhh malaya
habis madu sepah dibuang
kalau atlet veteran pun diorang tak pedulikk
nikan pulak veteran
Quote wirazam 30-5-2022 09:55 AM
jazaa100 replied at 24-5-2022 11:16 PM
Kesiannya.....

Tang nasi bungkus tu tak menahan......

Kalau buat buffet pun ok..at least hargailah veteran tentera mcm ni

Lihat semua komen(10)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-7-2022 08:11 AM GMT+8 , Processed in 0.248553 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top