CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Jue Aziz Tamat Zaman Janda?

9-5-2022 12:30 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 7904| Komen: 67|Original author: Saiful

Description: Lama dah tak dengar cerita tentang Jue Aziz.
Lama dah tak dengar cerita tentang Jue Aziz.

Baru-baru ini Jue membuat ramai tertanya-tanya selepas memuat naik gambar dengan kapsyen "Alhamdullillah".



Foto: IG

Kelihatan dua orang individu berada di atas pelamin seperti dalam majlis pertunangan.

Gambar tersebut telah menimbulkan pelbagai spekulasi dan ruangan komen dibanjiri dengan ucapan tahniah.



Bagaimanapun setakat ini taida pengesahan dari empunya diri.

Tambahan pula tidak dapat dipastikan wanita dalam gambar tersebut adalah Jue atau orang lain kerana wajahnya ditutupi bunga.




sebelum ini pernah berkahwin dengan pemuzik Indonesia, Bayu Daniels pada 9 Mac 2014 sebelum mengesahkan mengenai penceraiannya pada 2019.

Perkahwinan mereka dikurniakan seorang cahaya mata bernama Darwish. -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote nakkomenjugak 9-5-2022 12:55 PM
orang lawa sentiasa ada yang mauuuu
tapi iol suka body sheol zaman2 malaysia most beautiful dulu
bila laaa nak turun kg nehhh
Quote whimsicalmusic 9-5-2022 01:35 PM
Sheolls ni cantik!
Quote Mary_jane 9-5-2022 01:47 PM
Patut dia aktif balik berlakon. Dah cerai rupanya. Moga bertemu jodoh jua.
Quote Mamason 9-5-2022 01:48 PM
Dia ni lawa... mama suka tgk...
Quote awex^returns 9-5-2022 01:54 PM
dia berlakon pon tak kayu kayan
macam BBNU yang tumbuh macam cendawan lepas hujan
cuma maybe kena bawa watak kakak atau mak mak kot
Quote makton 9-5-2022 02:00 PM
aku rasa org lain, bukan jue
Quote phalanx 9-5-2022 02:04 PM
makton replied at 9-5-2022 02:00 PM
aku rasa org lain, bukan jue

Cincin sama gambar atas bawah
Quote Zaien 9-5-2022 02:12 PM
syg ey.. dia dlu hot sgtt skang dh naik dh bdn..
Quote Burong_Hantuk 9-5-2022 02:19 PM
dia dulu letopppp
Quote seri_mawr 9-5-2022 02:26 PM
Jue ni pelakon yang cantik....dan pandai berlakon...

Quote xtinkerbellx 9-5-2022 02:27 PM
Lawa dia nii. Sore pon sexy
Quote kikyou 9-5-2022 02:33 PM
Orang cantik kena plak dgn perangai pun elok.
Quote tompie 9-5-2022 02:37 PM
Zaien replied at 9-5-2022 02:12 PM
syg ey.. dia dlu hot sgtt skang dh naik dh bdn..

Asal boleh aje nak hencap.. kalau tengok gambo2 kat atas tu, celah mana yang dia ni gemok?
Tk pernah jumpa real life... so tak tau.. tapi dari bujang dia ni memang mcm berisi sikit, tak kurus sangat, tak gemok.. just nice aje..
Quote gideoncross 9-5-2022 02:41 PM
nakkomenjugak replied at 9-5-2022 12:55 PM
orang lawa sentiasa ada yang mauuuu
tapi iol suka body sheol zaman2 malaysia most beautiful dulu
bi ...

Kat FB iol skrg pun ada janda bru dpt bf bru, huntong lah tn punya bdan, muka pun cntik. Aiol ni jgn ckp, xde jwpn.
Quote gideoncross 9-5-2022 02:42 PM
kikyou replied at 9-5-2022 02:33 PM
Orang cantik kena plak dgn perangai pun elok.

Prmpuan lawa mmg sng dpt jodoh, janda pun rmai llaki yg brebut. Aslkn muka lawa je, smua boleh jlan.
Quote prince_marhaen 9-5-2022 02:47 PM
omg!! meols adore sangat sheols ye dari dulu, badan lawa, rambut lawa...muka lawa comey...suara serak-serak sexy, pandai berlakon jahat boleh, sedih boleh, ting tong belum nampak lagi... love sangattt
Quote asfaz 9-5-2022 03:15 PM
JA ni contoh perempuan seksi. Takyah susah payah dedah sana sini. Dia pakai baju kurung pun mmg nampak seksi. Suka tengok dia.
Lama tak nampak dia berlakon .
Quote deebiz14 9-5-2022 03:24 PM
Sheols ni solid molid aumm bodynya. Mmg naturally sexy. Tak yah nak teleng berdarjah2 atau nonggek2, tonggeng2 ataupun ngedit365 konon nak nampak wow.

Semoga bertemu jodohnya skali lagi.
Quote missHaidiD 9-5-2022 03:44 PM
Dia ni cntikkkkkk sgt. Rambut pun cntik
Body seksi.

Lihat semua komen(67)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 06:06 PM GMT+8 , Processed in 0.073299 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top