CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Malu Seumur Hidup Kantoi 'Projek' Dalam Trak Pikap Di Jalan Raya

9-5-2022 09:04 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 5195| Komen: 27

Description: Sebuah klip video tular di media sosial Indonesia memaparkan senario sepasang kekasih yang melakukan perbuatan tidak senonoh ketika menaiki sebuah trak pikap di jalan raya, lapor laman berita Suara.co ...
Sebuah klip video tular di media sosial Indonesia memaparkan senario sepasang kekasih yang melakukan perbuatan tidak senonoh ketika menaiki sebuah trak pikap di jalan raya, lapor laman berita Suara.com.


Video yang dirakam oleh salah seorang pengguna jalan raya itu dimuat naik dalam akaun Instagram bernama @kabarnegri.


Tangkap layar memaparkan senario sepasang kekasih melakukan perbuatan tidak senonoh di jalan raya. – Instagram

Rakaman menunjukkan bahagian belakang sebuah trak pikap yang penuh dengan penumpang sedang dipandu perlahan akibat kesesakan lalu lintas.

Kelihatan sepasang kekasih sedang melakukan perbuatan tidak senonoh di khalayak awam. Wanita itu duduk menghadap jalan raya dengan kakinya berjuntai ke luar trak.

Seorang lelaki yang duduk menghadap ke dalam trak dilihat memasukkan tangannya ke dalam baju wanita tersebut. 



Wanita itu memandang ke kiri dan kanan di sekitar jalan raya ketika mereka melakukan perbuatan tidak senonoh itu. 

Video itu mendapat perhatian netizen di ruangan komen.


Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Buritan 9-5-2022 09:09 AM
Hohoho indonnnnnn.. kaum gila seks
Quote Belibis 9-5-2022 09:20 AM
Buritan replied at 9-5-2022 09:09 AM
Hohoho indonnnnnn.. kaum gila seks

Terbukti sudah..tempe dan budu amat baik untuk kesihatan.
Quote Buritan 9-5-2022 09:38 AM
Belibis replied at 9-5-2022 09:20 AM
Terbukti sudah..tempe dan budu amat baik untuk kesihatan.

Dpt melahirkaann zuriatt yg bykkkkkkkkk.. penuh umat sampai padat.. tp tunjuk kat tv yg chantique chantique.. yg dtg sini rupeeeee...
Quote Decaffeinated 9-5-2022 11:01 AM
antara komentar netizen indon

cemilan.dora's profile picture
cemilan.dora
Mereka berdua memang sdg tergoda iblis dan pada saat itu sdg berbuat ma'shiat. Dan yg berdosa hanya mereka berdua. Akan tetapi orang2 yg merekam dan menyebarkan nya di medsos adalah pelaku ghibah dan pelaku dosa jariyah yg berkepanjangan, karena telah menyebarkan aib orang lain di muka umum. Sebanyak dosa dari org2 yg melihat itulah yg akan di terima oleh si perekam dan penyebar. Wal 'iyadzubillaah
Harap TT pun insaf membacanya


Quote hashashes 9-5-2022 11:06 AM
Dulu masa aku g Bandung, nampak ada 1 lori kat sana le kat stiker “papa pulang, mama basah” lucah betul! Bongok haha aku ngan laki aku gelak2
Quote batmana 9-5-2022 12:38 PM
Cite cmni tkyah sebar Ler..senang2 dpt saham akhirat free..esok merangkak lak kt akhirat cari bdk ni minta maaf
Quote Burong_Hantuk 9-5-2022 03:19 PM
next dalam kebun serai pulok yer dekk
Quote gideoncross 9-5-2022 04:59 PM
hashashes replied at 9-5-2022 11:06 AM
Dulu masa aku g Bandung, nampak ada 1 lori kat sana le kat stiker “papa pulang, mama basah” lucah  ...

Spanjang jlan boleh trgelak bsar haha.
Quote gideoncross 9-5-2022 05:01 PM
Buritan replied at 9-5-2022 09:38 AM
Dpt melahirkaann zuriatt yg bykkkkkkkkk.. penuh umat sampai padat.. tp tunjuk kat tv yg chantique  ...

Yg kat TV tu Yindon2 yg dh mixed blood, yg dtg sini laksana tempe goreng.
Quote angelofish 9-5-2022 06:38 PM
bersangka baik.mungkin jantung perempuan tu sakit gara gara vaksin.atau sesak napas gara gara asma.jadi lelaki tu terpaksa urut pakai minyak panas
Quote zulfahmimaidin 9-5-2022 08:12 PM
Belibis replied at 9-5-2022 09:20 AM
Terbukti sudah..tempe dan budu amat baik untuk kesihatan.

kelate majapahit
Quote tikusmontok 10-5-2022 06:42 AM
gideoncross replied at 9-5-2022 05:01 PM
Yg kat TV tu Yindon2 yg dh mixed blood, yg dtg sini laksana tempe goreng.

Jgn pandang sebelah mata hokay..yg mcm tempe basi itu mampu memikat jusa c minus tawww
Quote tikusmontok 10-5-2022 06:45 AM
Kenderaan blkg beristighfar sepjg perjalanan
Quote ultra78 10-5-2022 06:57 AM
Decaffeinated replied at 9-5-2022 11:01 AM
antara komentar netizen indon

Harap TT pun insaf membacanya

Ya. Dosa antara mereka dengan tuhan sahaja. Mereka tak menganiaya orang lain,tidak menipu orang,tak mencuri atau songlap duit orang,tak bunuh orang.
Quote venom1 10-5-2022 07:25 AM
kalau xciden mati keras tangan lekat kat situ..nyusahkan bomba dengan pihak hospital
Quote musangbodoh 10-5-2022 11:25 AM
memasukkan tangannya ke dalam baju wanita tersebut.


apa dlm baju.....sekuntum bunga cinaaaaa......
Quote gideoncross 11-5-2022 02:58 PM
tikusmontok replied at 10-5-2022 06:42 AM
Jgn pandang sebelah mata hokay..yg mcm tempe basi itu mampu memikat jusa c minus tawww

Dh lama x nmpk nma Friska haha.
Quote tikusmontok 11-5-2022 03:31 PM
gideoncross replied at 11-5-2022 02:58 PM
Dh lama x nmpk nma Friska haha.

Dah kena halau balik kot
Quote gideoncross 11-5-2022 03:41 PM

Klau dh d halau pun boleh je online, kan kat Yindon ada internet haha.

Lihat semua komen(27)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

21-5-2022 04:19 PM GMT+8 , Processed in 0.070836 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top