CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Bonda Rozita Carut Aliff Syukri, Lagu Kelepuk Raya Penuh Dengan Pondan

15-4-2022 02:07 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 49892| Komen: 90|Original author: Saiful

Description: Aliff Syukri kecewa sungguh apabila ibunya, Rozita Ibrahim langsung tak hargai bakat nyanyiannya.
Aliff Syukri kecewa sungguh apabila ibunya, Rozita Ibrahim langsung tak hargai bakat nyanyiannya.

Kata Aliff setiap kali mahu menyanyi pasti dicarut oleh Bonda.



Foto: IG 

Di instagram, Aliff ada memuat naik video menyaksikan ibunya mengelak setiap kali Aliff nak menyanyi.

"Mak..Bukan sekali dua mak tak hargai bakat saya. Setiap kali saya nak nyanyi mak asyik carut saya.

"Mak patut tahu bakat saya ni anugerah luar biasa. Kenapa orang luar lagi hargai bakat saya dari mak @bondarozitaibrahim.”



Tambah penyanyi lagu Bobo Di Mana itu lagi, dia telah membeli hadiah dengan harapan dapat ‘membeli’ jiwa ibunya itu namun tidak berjaya.

Sementara itu Aliff bakal melancarkan lagu terbaharunya iaitu Kelepuk Raya.



Tengok teaser ramai pula pondan-pondan menari, sesuailah dengan tajuknya Kelepuk Raya.

Kita tunggu sahaalah lagu tu dilancarkan ya. Menarik ke tidak.



Menggeletis tengok mereka menari, terasa nak menari sekali tak gitu? -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote seri_mawr 15-4-2022 02:23 PM
aku geli tgk lelaki yang tepi sekali tu....sabor jek la....
Quote bellaamsar 15-4-2022 02:27 PM
Suara out, dancer menggelikan.. naya lagu raya mcmni
Quote JalaEmas 15-4-2022 02:28 PM
Itu bukan bakat namenye
Quote makton 15-4-2022 03:18 PM
dia ni miming suara pun tetap tak sync bibir. mcm tak hafal lirik je gayanya.
Quote Sazreena 15-4-2022 03:23 PM
Rasa nak kelepuk je ko & dancers arbok tu tapi kena sabo..
Quote Nenasketum 15-4-2022 03:39 PM
Moga terbenam lah dalam lumpur wahai kaum Nabi Lut. Geram pulak aku nengokkan
Quote cikatilia 15-4-2022 04:07 PM
yakin sgt sora cam jahan--m
Quote watymuchaz 15-4-2022 04:11 PM
Kata nak idop aman2, dah x nak kntrobesi.. Choi sangat
Quote chocobozhere 15-4-2022 04:16 PM
Hidung dia kenapa mcm lain...
Quote princessmiang 15-4-2022 04:22 PM
Itu seripah reziah pakai songkok ke
Quote jihyomelly 15-4-2022 04:31 PM
Sazreena replied at 15-4-2022 03:23 PM
Rasa nak kelepuk je ko & dancers arbok tu tapi kena sabo..

kan memang rasa nak hempuk kelepuk2 dia dgn dancer2 tu huishhhj sesungguhnya aku berpuasa sabarrrrrr
Quote Samerosie 15-4-2022 04:41 PM
Si Alip ni punyalah kaya, cubalah pi gunting rambut kat kedai.  Barber india tu pun RM10-15 je.  Ini pergi ketam sendiri dah tobek robek kat belakang kepala tu.

Untuk tak OT, apa punya lagu raya dahhh kelepuk memang ku lepok kang.
Quote tokchik 15-4-2022 04:47 PM
Samerosie replied at 15-4-2022 04:41 PM
Si Alip ni punyalah kaya, cubalah pi gunting rambut kat kedai.  Barber india tu pun RM10-15 je.  Ini ...

Rambut Tu bukn SBB potong sendri
Tetapi sebab penyakit

Dulu Ada terbaca... Alep secary ni cerita.
MCM menyopak
Quote matseh 15-4-2022 04:47 PM
Pondan pun cari duit juga. Nak raya
Quote Harley_Quinn 15-4-2022 05:02 PM
Spe org luar yg sgt tone deaf hargai bakat nyanyian dia tu?
Quote namr 15-4-2022 06:09 PM
Euwwww
Quote dinadamia 15-4-2022 06:29 PM
hrp tok alip baca mcm retis1 lain suka bc forum ni... udah2 la guna method sama setiap kali buat lagu raya... yg first vid lagu raya dulu pun viral sbb ada penari aka PA dia yg dh meninggal tu muka toya ms menari.. pastu seken vid buat lg, ni buat lg. bila bnyk2 kali buat org dh nyampah... sekali blh la
Quote beatgirlX 15-4-2022 06:41 PM
Laaa....ingatkan mak dia x mautgk camera HP dia sb x make up cecantik
Quote dudaberhias 15-4-2022 07:01 PM
nauzubillah min zalik... lepas tengok video2 tu terus rasa tak nak raya dan moga2 seluruh negara kena pkp balik...
lebih rela kaka sembelih lembu di raya haji jah...

Lihat semua komen(90)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

24-5-2022 08:06 PM GMT+8 , Processed in 0.087635 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top