CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Terima Kasih Rajin Bagi Saya Pahala Percuma" - Fazley Yaakob

24-1-2022 05:39 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3416| Komen: 54

Description: Penyanyi dan cef selebriti, Datuk Fazley Yaakob tampil menegur sesetengah pihak yang mempertikaikan kemenangan Aliff Aziz sebagai juara di pentas akhir Gegar Vaganza musim ke-8 (GV8) malam tadi.Kredit ...
Penyanyi dan cef selebriti, Datuk Fazley Yaakob tampil menegur sesetengah pihak yang mempertikaikan kemenangan Aliff Aziz sebagai juara di pentas akhir Gegar Vaganza musim ke-8 (GV8) malam tadi.



Kredit foto: IG Fazley

Menerusi perkongsian di Instagram, Fazley meminta pihak terlibat untuk bersangka baik dan menganggapnya sebagai rezeki yang ditentukan Allah SWT.

Tambah Fazley, dia menyifatkan mereka yang ‘berhati hitam’ sering berasa layak untuk memberi kritikan tanpa mempunyai rasa segan silu.

Di akhir hantaran nya, Fazley turut menitipkan ucapan terima kasih terhadap mereka yang memberi ‘pahala percuma’ dengan segala kutukan dan kejian sepanjang dirinya berada dalam GV8. 




Tidak berkecil hati, sebaliknya Fazley terhibur membaca segala komen yang diberikan terhadap dirinya.


Sumber: Murai

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote tikusmontok 24-1-2022 06:09 PM
Whoammm...nexttt
Quote cik_Sally 24-1-2022 06:36 PM
Tak layak langsung digelar motivator kalau semudah itu kau labelkan hati orang lain hitam.

Booo
Quote cikgojesss 24-1-2022 06:45 PM
menguap sekala babihh!
Quote sweetyroses 24-1-2022 07:45 PM
Rajin betul taip panjang2. Ak salute orang bleh taip panjang2 ni. Sangat gigih ya
Quote samshik 24-1-2022 07:50 PM
Blk skolah kn ank je pls..
Quote Carcosa 24-1-2022 08:12 PM
Nak jg mencapub. Sambil ckp tahniah, sambil selit cerita diri sendiri.
Kau. Memang. Layak. Diludah.
Quote missbigrockstar 24-1-2022 08:20 PM
Edited by missbigrockstar at 24-1-2022 08:21 PM

Dia ni dah kenapa? Insecure. Ngong.
Cuba kalau dia yg menang. Lagi kuat lah sindir.
Quote slyfynx 24-1-2022 08:22 PM
Eh, sibuk la kau.
Dah la x best nyanyi. Xde sape kesah pasal kau aih.
Gigih nau nak justify kewujudan kau
Quote asfaz 24-1-2022 08:24 PM
dr aritu dok cakap enjoy tak kisah tpi tetap la jgk buat karangan. Karangan utk aliff pun selit jugak pasal kisah kena kutuk. Itu tandanya kau kisah dan sentap!
Quote asfaz 24-1-2022 08:25 PM
cikgojesss replied at 24-1-2022 06:45 PM
menguap sekala babihh!

Comelnya dp u
Quote kiah_mai_pulak 24-1-2022 08:25 PM
eeeeeeeee zizikkkkkk… kot ye pun nk menzilattt beragak lsh misai kontot sejenis noreen. yihhhhhhh
Quote kiah_mai_pulak 24-1-2022 08:28 PM
tak beragak misai kontot ba………: bi sekor ni ckp putik bella semakin teguh pegangan agama konon. jubbbbb lembbbb lahhh
Quote cheezel 24-1-2022 08:29 PM
Heloknya alif. Tinggi bdn sdp2
Quote syaz_lina 24-1-2022 08:32 PM
Alalalala nak jgk masuk frame..terpaling sangat menantu nekmah ni
Quote makadek 24-1-2022 08:41 PM
Menguapp patla kul 9 nk masuk sarang dah
Quote Sachacha 24-1-2022 08:41 PM
Alololo nak mencapub jugak dia
Quote MistrezHermanaz 24-1-2022 09:04 PM
Menyibukkk je
Quote kitmal 24-1-2022 09:07 PM
hahaha..nak juga selit
Quote missyL 24-1-2022 10:30 PM
Aritu tgok rancangan msak2 die ngn zulin. Borneo ape ntah
Lame kot zulin gemok lg
Masak pn xbtol
Buat mee kolok tp mee rebus air panas xde nk    bilas air sejuk plk. Ape lah
Walaopn simple masak la btol2. Cmne leh jadi chef

Lihat semua komen(54)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-7-2022 02:52 AM GMT+8 , Processed in 0.067359 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top