CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Duit Menang RM20,000 Nak Bayar Hutang Dan Tebus Barang Kemas," Adibah Noor Tak Malu Mengaku Susah

24-1-2022 03:52 PM| Diterbitkan: ameenarara| Dilihat: 5191| Komen: 59|Original author: ameenarara

Description: Penyanyi Adibah Noor merupakan peserta Gegar Vaganza musim ke-8 yang berjaya memenangi tempat ke-4 dalam program tersebut.
Penyanyi Adibah Noor merupakan peserta Gegar Vaganza musim ke-8 yang berjaya memenangi tempat ke-4 dalam program tersebut.

Hasil kemenangan, Adibah membawa pulang hadiah wang tunai sebanyak RM20,000 pada malam akhir program tersebut.

Foto: IG Adibah Noor

Ketika ditemubual Mstar, Adibah jujur mengatakan duit kemenangan ini akan digunakan untuk membayar hutangnya dan tebus kembali barang kemas yang pernah digadai ketika melalui hidup susah semasa pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

"Rasanya semua sudah tahu bagaimana saya lalui hidup susah ketika dua kali tempoh PKP sebelum ini. Saya tidak malu mengaku tentang hal tersebut." katanya dengan penuh tenang.


"Selain itu akan simpan sedikit dan jika ada lebih saya mahu bercuti rehatkan diri," tambahnya lagi.


Sepanjang menyertai program GV8, dia sudah mula sedar dan tidak mahu lagi bersikap suka menghakimi orang lain. Apa sahaja yang terjadi lebih baik ditelan sahaja mahupun diam.

Dalam pada itu dia turut mengaku bahawa kata-katanya di media sosial cukup berbisa dan sejak hari itu membuka matanya tentang sikap netizen yang hanya komen dengan apa yang dipertontonkan pada mereka.


Semoga program GV ini menjadi batu loncatan untuk Adibah Noor menerima jemputan menyanyi dalam pelbagai majlis. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Belibis 24-1-2022 05:20 PM
Kan senang jujur gitu..dari sorang tu,kerja basuh pinggan ,tapi masih nafi perlukan duit.
Quote AWEKSAMURAI 24-1-2022 05:31 PM
Belibis: Kan senang jujur gitu..dari so ...
yang laki kena potong kaki tu ke
Quote prince_marhaen 24-1-2022 05:41 PM
baguslah..harap Kak Deeb kurang-kurangkan judge semua issue, fokus dekat kerjaya nyanyian sahaja sebab kak deeb sangat berbakat... takut nanti kak deeb kena telan balik yang kak deeb komplen tu... ehh!
Quote GegarVaganja 24-1-2022 05:42 PM
Kak Deeb jugak bijak.
Habis GV terus launch single.
Alang2 tengah panas kan.

Quote scrocth 24-1-2022 05:46 PM
GegarVaganja replied at 24-1-2022 05:42 PM
Kak Deeb jugak bijak.
Habis GV terus launch single.
Alang2 tengah panas kan.

Best lagu baru kak deeb. Boleh cari di spotify ngn youtube. Tajuknya Kecurigaan. Kalau zaman AF dulu, hari ni final, esok radio era dan putarkan lagu2 finalist xhenti2 yach.
Quote missyL 24-1-2022 05:52 PM
Alhamdullilah.
Lega klo dpt langsaikn hutang
Quote doubleharmonic 24-1-2022 06:44 PM
faking perfections tu tuju ke fakeley misai kontot kah
Quote Orix 24-1-2022 06:46 PM
sheols patut bukak youtube ajar english, mesti byak view n masyuk
Quote September14 24-1-2022 06:55 PM
bila tgk attitude dia kat gv jd suka lak

So bguslah dia dh sedo dlu pun mnyampah sgt kt dia sbb kuat merempan
Quote cmf_premierleag 24-1-2022 06:59 PM
scrocth replied at 24-1-2022 05:46 PM
Best lagu baru kak deeb. Boleh cari di spotify ngn youtube. Tajuknya Kecurigaan. Kalau zaman AF du ...

Ok iols terus gi cari kt spotify
Tgh layan
Quote scrocth 24-1-2022 07:00 PM
cmf_premierleag replied at 24-1-2022 06:59 PM
Ok iols terus gi cari kt spotify
Tgh layan

Enjoiceeee..
Quote F685 24-1-2022 07:22 PM
Siapa composer & lyricist lagu baru Kak Deeb ?

Quote izat123 24-1-2022 07:28 PM
Nampak humble dia lepas masuk GV. Go Kak Deeb!
Quote Rapz 24-1-2022 07:39 PM
Hopefully lagu kecurigaan nie bole jadi OST mana2 drama/filem...all d best kak deeb!!
Quote sweetyroses 24-1-2022 07:41 PM
Good luck kak dibah. Suka tengok dy ni sbb mcm comel je
Quote fadz84 24-1-2022 07:58 PM
F685 replied at 24-1-2022 07:22 PM
Siapa composer & lyricist lagu baru Kak Deeb ?

Kecurigaan - Adibah Noor
Composer & Lyricist: Chevy Amry
Publisher: Chevy Amry Production
Producer: Chevy Amry
Arranger/Mixing/Mastering: Azlan Abu Hassan
Backing vocals: Jad Lobo & Baby
Quote codenamedream 24-1-2022 08:03 PM
Kecurigaan
[youtube]XEoUY9PXuPo[/youtube]
Quote Suchi 24-1-2022 08:11 PM
Tahniah kak deeb, suka dengan sikap kak deeb sepanjang GV.
Tak segan ngaku kesalahan, tak malu ngaku masuk GV sbb mmg tgh perlukan duit.
Ada artis tgh sarat pregnant pun gigih nk berlakon, baru abis pantang badan tak sempat nk bebetul kurus, anak tak benti nyusu lagi dah gigih shooting nk berlakon bagai alasan mmg minat sgt berlakon la rindu nk berlakon laa padahal engkau mmg perlukan uwang bukan.
Quote woven11 24-1-2022 08:42 PM
Good luck kak deeb..

Lihat semua komen(59)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

16-8-2022 12:37 PM GMT+8 , Processed in 0.157124 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top