CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Harga Cecah Ribuan Ringgit, Anak Zahid Hamidi Teruja Heliza Dan Suami Bagi Cawan Hermes

21-1-2022 02:32 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 14116| Komen: 177|Original author: Oleh: Saiful

Description: Anak Datuk Seri Zahid Hamidi, Datuk Nurul Hidayah teruja sungguh bila menerima hadiah barangan jenawa mewah daripada Datin Heliza Helmi dan suaminya Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman.
Anak Datuk Seri Zahid Hamidi,  Datuk Nurul Hidayah teruja sungguh bila menerima hadiah barangan jenawa mewah daripada Datin Heliza Helmi dan suaminya Datuk Seri Mahadi Badrul Zaman.


Di Instagram, Nurul atau lebih mesra dipanggil Kaklong mendedahkan pasangan ini jenis tak berkira dan amat pemurah.


Foto: IG

“Sweet la depa dua ni. Bab hadiah untung sangat la @nurhelizahelmi sebab @mahadibz jenis tak berkira. Dia akan award dan reward mereka yang layak. Dia sangat pemurah. Tu sebab rezeki dia murah," tulisnya.



Dalam gambar yang ditunjukkan hadiah tersebut merupakan cawan jenama Hermes yang dianggarkan berharga antara RM500 hingga RM1600 seunit.




Untungnyalah ada kawan-kawan kaya macam ni. Tak gitu? -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cikatilia 21-1-2022 02:34 PM
so baju2 heliza semua baru2 la kan sbb nak kena sedondon dgn suami nya

Quote cmf_premierleag 21-1-2022 02:34 PM
Low class..ko pakai mug hermes mahal pun rupa tetap hodoh.kening dan muka ko mcm nenek kebayan
Quote makadek 21-1-2022 02:37 PM
Kena la tgk circle depa dok mingle
Tak kan nk bg cawan kedai eco
Alahaiiiii anok muntri pn acah2 tak pernah pakey barang branded

Kulurkilir bersweater nk built up new image ke ...aku tak la dengki je jeles ke
Pakai mcm bese tak leh ke malaysia ni paneh yong yob ko pakey dok pakey baju ujan semedang adesss
Jap lg ade la jinbaok tak pueh hati ng komen aku ni
Quote kakigojes 21-1-2022 02:40 PM
Errr bukan ke patut bagi hadiah kat pengantin… hmmmmmm
Quote prince_marhaen 21-1-2022 02:42 PM
mesti sweater tu kepam sejak beli....langsung tak nampak classy bila cikki lizah dan pak janggut bizforexmlm pakai branded item gitu gitu je...berkelubung siang hari
Quote chekacheku 21-1-2022 02:42 PM
Mug pun riban2
Quote Suchi 21-1-2022 02:45 PM
Tak cantik pun mug tu lawa lagi mug stoneware iols.
Hasil buatan tangan penuh nilai estetika.
Hat hermes ni bagi free pun iols takmo kalau amik pun jual balik.
Quote cheezel 21-1-2022 02:47 PM
Nurul ni joyah gak. Org cerita kt dia dia g up semua kt socmed. Pastu acik2 semua teruja
Quote umbut 21-1-2022 02:50 PM
Mug tu harga riban ke.. asal x lawa.. baik ko bagi benda lain..
Quote Belibis 21-1-2022 03:00 PM
Laki ko dah macam pelakon kung fu china..[em:3:]
Quote laksmanabentan 21-1-2022 03:02 PM
nexttt.... bosann...
Quote manehnya 21-1-2022 03:05 PM
eleh.. kt happy home byk cenggitu
Quote chandrahusin 21-1-2022 03:06 PM
kenapa jambang laki dia ada 3 cabang?
Quote Buritan 21-1-2022 03:09 PM
makadek replied at 21-1-2022 02:37 PM
Kena la tgk circle depa dok mingle
Tak kan nk bg cawan kedai eco
Alahaiiiii anok muntri pn acah ...

Emmm sbb hang kayaa semua pakat duk sembahhhh.. mcn aku ni semekinn.. baik tara mana pung tarak sape mau kawan.. koh koh
Quote rbmy 21-1-2022 03:09 PM
prince_marhaen replied at 21-1-2022 02:42 PM
mesti sweater tu kepam sejak beli....langsung tak nampak classy bila cikki lizah dan pak janggut biz ...

kan.. berapa eh harga baju tu.. rasa tak sesuai la sepasang depa pakai ni..
ntah mcm terlalu nak tunjukk till jannah
Quote makadek 21-1-2022 03:10 PM
cmf_premierleag replied at 21-1-2022 02:34 PM
Low class..ko pakai mug hermes mahal pun rupa tetap hodoh.kening dan muka ko mcm nenek kebayan

Mmg hodoh pn lawa lagi kedai eco nya cawan
Quote makadek 21-1-2022 03:13 PM
Buritan replied at 21-1-2022 03:09 PM
Emmm sbb hang kayaa semua pakat duk sembahhhh.. mcn aku ni semekinn.. baik tara mana pung tarak sa ...

Kan sbb pak ada nama masing2 nk jaga piyuk nasik elijah ni baru nk bermingle dgn geng kayangan sejak berlaki org ada2 ni
Tp selekeh la diorg dok pakai swaeter rimasss
Quote kechikchomel 21-1-2022 03:14 PM
cmf_premierleag replied at 21-1-2022 02:34 PM
Low class..ko pakai mug hermes mahal pun rupa tetap hodoh.kening dan muka ko mcm nenek kebayan

masa awal2 pkp dulu iolss ada terjumpa dia. walaupun pakai mask, iolss boleh cam dia. tau tak macam mana iolss boleh cam?
kening dia.

Quote Buritan 21-1-2022 03:15 PM
makadek replied at 21-1-2022 03:13 PM
Kan sbb pak ada nama masing2 nk jaga piyuk nasik elijah ni baru nk bermingle dgn geng kayangan sej ...

Mcm tuu laa doniaaa.. koh koh..

Lihat semua komen(177)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

24-5-2022 09:02 PM GMT+8 , Processed in 0.415500 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top