CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Shahrulezad Tak Melenting Ditegur Buat Konten Tak Selari Dengan Imej

19-1-2022 04:38 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1264| Komen: 12

Description: Pengarah dan penerbit Radius One Production, Shahrulezad Mohameddin tampil memberi penjelasan selepas mendapat teguran dan kecaman mengenai kontennya di media sosial yang tidak selari dengan imej ditu ...
Pengarah dan penerbit Radius One Production, Shahrulezad Mohameddin tampil memberi penjelasan selepas mendapat teguran dan kecaman mengenai kontennya di media sosial yang tidak selari dengan imej ditunjukkan di luar.



Kredit foto: IG Shahrulezad

Menerusi posting di Instagram, Shahrulezad memberitahu bahawa dia tidak melenting dengan teguran dan kecaman yang dilemparkan padanya dan sedar diri merupakan figura awam yang dikenali ramai.

Tambahnya lagi, dia akui bahawa dirinya bukanlah seorang yang baik atau terlalu alim dan tampil memohon maaf jika terdapat pihak yang masih keliru dengan postingnya di media sosial.




Walau bagaimanapun, pengarah dan penerbit ini memberitahu bahawa dia tidak menyalahkan pihak terlibat kerana memahami sikap segelintir pihak yang suka menilai dari luaran dan merasa terganggu dengan kekeliruan tersebut.


Sumber: Murai

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mojarean_X 19-1-2022 04:46 PM
Panjangnya justification
Quote AshkieLa 19-1-2022 04:51 PM
tak habis2 nak justify...
bajet2 terpaling lagi...
Quote Suchi 19-1-2022 05:54 PM
Apa konten yg dimaksudkan tu cer tepek barang sekeping gambo.
Kenapa la ada yg rasa dia ni alim warak ye? Sbb dia selalu share tazkirah ke? Huhu
Adoii netizen ni mudah sgt menilai org dr luaran.

Kalau takde kecam mmg la kena buat acc satu lg tp kalau tak kisah kena kecam ko jd jela diri sendiri kat ig ko toksah la nak hipokrit demi nak nampak baik depan netizen.
Quote sharlenetexas 19-1-2022 05:54 PM
Ketara sangat lubang idung tak sama besar.

Quote cikgojesss 19-1-2022 06:00 PM
aiyooo si fonen ni
Quote dudaberhias 19-1-2022 06:10 PM
Yihhh sangat ponen hidung hodoh persis lahanat nodin ni...
Quote nordin84 19-1-2022 08:47 PM
dia ni umur brp sbnrnye? sebaya laki cyst ke sbb tgk laki cyst beria berterima kasih kat heshe
Quote .HannahMontana. 19-1-2022 08:57 PM
dia ni gila vaksin nakharom corona
Quote kiah_mai_pulak 19-1-2022 09:11 PM
yihhhhhhhhh muka persis lana mikel jeksen nodin
Quote pinggan 19-1-2022 09:17 PM
Mungil gitewww bibir nya. LoL
Quote hzln 19-1-2022 10:21 PM
Gini ke rupa dia ni. Mati2 hakak ingat rupa gundu2 mcm dirafdias yg meratap hiba koleksi majalah hiburan 20 tahun punah dilanda lumpur banjir
Quote enot_sibudak 19-1-2022 10:28 PM
Edited by enot_sibudak at 19-1-2022 10:35 PM
Suchi replied at 19-1-2022 05:54 PM
Apa konten yg dimaksudkan tu cer tepek barang sekeping gambo.
Kenapa la ada yg rasa dia ni alim wara ...


RR dh jd org berilmu... MAZA pun dijahilkan.. itu cth nya... hahahaha

Lihat semua komen(12)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 05:02 AM GMT+8 , Processed in 0.069686 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top