CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Isteri Shuk Jadikan Keruntuhan Rumah Tangga Sebagai Bahan Marketing?

17-1-2022 05:56 PM| Diterbitkan: tatod| Dilihat: 9528| Komen: 69|Original author: Tatod

Description: Keretakan rumah tangga pelawak Shuk Sahar dengan isterinya, Rossa Sera angkara orang ketiga bukan lagi rahsia.Sebelum ini, wanita itu juga beberapa kali secara terbuka meluahkan rasa hati terhadap mas ...


Keretakan rumah tangga pelawak Shuk Sahar dengan isterinya, Rossa Sera angkara orang ketiga bukan lagi rahsia.

Sebelum ini, wanita itu juga beberapa kali secara terbuka meluahkan rasa hati terhadap masalah rumah tangga yang dihadapinya.

Terbaru, Sera berkongsi di Instastory gambar tangkap layar dari panggilan video antara Shuk dengan dua orang anak perempuan mereka.


Bagaimanapun, apa yang mencuri perhatian adalah perkongsian beberapa tangkap layar perbualan yang dipercayai kiriman Shuk. 

Bagaimanapun, paparan mesej hanyalah menunjukkan isi perbualan dari satu pihak tanpa disertakan nama pengirim.

Sukar dipastikan sama mesej berkenaan dihantar oleh pelawak itu atau hanyalah sebahagian daripada teknik pemasaran melariskan produk.




Sebelum ini, Sera menerusi sebuah video mengatakan dia nekad menurunkan berat badan kerana tiada siapa yang menyayangi andai seseorang itu tidak kelihatan menarik.

Kenyataan itu seolah-olah menggambarkan masalah rumah tangga yang dialaminya. 

Pun begitu, harapnya masalah rumah tangga tidak dijadikan bahan pelaris produk bimbang nanti tersingkap perkara lain yang tidak sepatutnya diketahui umum. 



Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (1 people)

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Nham22 17-1-2022 05:58 PM
Awat x open undi sekali terus... Haaa senang nak rujuk based on undi netizen... Yihhhhh
Quote umbut 17-1-2022 06:07 PM
Ko cerai ko kahwin ngan soeb lah.. boleh berdua lawan marketing..
Quote laksmanabentan 17-1-2022 06:09 PM
alhamdulillah... pandai memanafaatkan situasi...
mantabbb......

akhirnya bersatu kembali sebagai satu keluarga...
u go girl...
Quote Su_annur 17-1-2022 06:14 PM
Xdanyr dy nk bsatu dgn syuk to...saje nak panaskan ati si farah...nak bagi farah meroyan...mesti time nie syuk tengah gaduh dengan si farah huhu
Quote Afifi82 17-1-2022 06:21 PM
Euw.. laki gila, bini pon sama gak naik..
Quote JalaEmas 17-1-2022 06:28 PM
sera ni cra senyum, mulut tu cam emma kembong.. btw ni dorg ni dh serai ke?..
Quote forum5290 17-1-2022 06:30 PM
Sian si shukkk ni..tsepit dlm keterpaksaan
Quote makneng 17-1-2022 06:44 PM
Nak kena baca cite diorg sampai tahun 2030 ke uolls?
Quote melinda_kerr 17-1-2022 06:48 PM
Geli dua ekor ni. Termasuk lah perempuan garit sorang lagi tu. Mmg sepadan ujung nyawa couple ni. Klau hidup bertiga bermadu dgn scandal tu lgi baguss
Quote zie_indah 17-1-2022 07:01 PM
Bosan betul kelaku dua2 manusia ni
Quote minahsenget 17-1-2022 07:01 PM
biasa je rupanya, tak ada la cantik sgt
Quote cikpisang 17-1-2022 07:02 PM
Laki bini lembam annoying
Quote teen_angelJB 17-1-2022 07:18 PM
Tetiba rasa sebelah shuk tu fara ..
Quote bankerpencen 17-1-2022 07:33 PM
Sebenarnya kalau dia buat marketing sekalipun, apa salahnya. Yang salah cuma orang yang bodo tertipu dengan marketing bodo ni….
Quote Tembikaigoreng 17-1-2022 07:54 PM
Buat duit selagi boleh...muehehhe
Quote selipar_hijau 17-1-2022 07:57 PM
Dah cerai belum tu?
Quote sayawifenikmie 17-1-2022 08:22 PM
... takada masalah ... korang ni bias yer .. masa  yang sirang dulu  tu  sama juga .... kemain korang menyokong ...

ok jer sera ni .. kuat kerja cari duit

dia tidaklah jelita ... tapi cantik jer ... saya percaya sera ni jauh cantik dari kebanyakan acik porum cari

hahaa
Quote Suchi 17-1-2022 08:22 PM
laksmanabentan replied at 17-1-2022 06:09 PM
alhamdulillah... pandai memanafaatkan situasi...
mantabbb......



Ya kan drpd duk meratap sampai kemurungan berbulan2
Kena ingat bil nak kena bayor, alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan.
Dah alang viral sana sini amik la kesempatan membuat duit.
Mana tau bila duit dh byk mesti dah tak heran ngan laki tu dah.
Hati pun dah tak sakit, duit dh byk ada pilihan nak dapat lelaki jauh lebih ok.
Tp itu kalau mmg dah berpatah arang berkerat rotan tp kalau masih gak nak berbaik2 semula ngn laki tu takleh nak kata apa2 laa.
Quote sayawifenikmie 17-1-2022 08:22 PM
... oh ya ... OK jer kalau dia dengan Shuib ... padan dah  ....

Lihat semua komen(69)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

24-5-2022 07:36 PM GMT+8 , Processed in 0.079582 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top