CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Panjang Nyawa! Lif Terhempas Sebaik Melangkah Keluar

13-1-2022 06:07 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 1651| Komen: 7

Description: Seorang pekerja kilang bernasib baik apabila sebuah lif dilaporkan terhempas ke tanah sejurus selepas dia melangkah keluar darinya, lapor akhbar Daily Mail semalam.
Seorang pekerja kilang bernasib baik apabila sebuah lif dilaporkan terhempas ke tanah sejurus selepas dia melangkah keluar darinya, lapor akhbar Daily Mail semalam.


Kejadian itu berlaku di bandar Taizhou, wilayah Zhejiang di China pada 8 Januari lalu. 

Rakaman kejadian menunjukkan situasi ketika pekerja tersebut mengheret sebuah troli dipenuhi barang untuk menaiki sebuah lif.  


Kredit foto: Daily Mail

Ketika lif dinaikinya menjunam ke tanah, lelaki itu terkejut lalu bergegas menjauhinya sebelum didatangi rakan sekerjanya. 


Mereka menghampiri kawasan lif itu untuk melihat ke bawah. 

Lif itu tidak lagi digunakan dan kejadian itu sedang disiasat, menurut laporan tempatan.

Pekerja tersebut tidak mengalami sebarang kecederaan semasa kejadian.


Sumber: Sinar Harian

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Shazid 13-1-2022 07:20 AM
Masih panjang umurnya
Quote venom1 13-1-2022 07:22 AM
Berpantang maut sebelum ajal
Quote seribulan 13-1-2022 08:19 AM
Final destination 2022
Quote edayildiz 13-1-2022 08:20 AM
seram...malaysia xpnh dgr lg kes gini kan selain terperangkap ..terkunci
Quote johan-adx 13-1-2022 08:24 AM
pernah terperangkap skali dlu dlm lif sorng time nak g kje pagi..
skali bomba buka pintu amik kauuu...penuh org
Quote Aikiko 13-1-2022 10:47 AM
Penah jugak masa dlm lif masa nk g keje tapi dgan sorg abg ni....lif mmg tak okey dah rasa lain mcam
Abg tu kata baik kita kuar sblum terjadi pape
Pastu kitorg out trun tangga settle
Quote acik79 13-1-2022 11:43 AM
edayildiz replied at 13-1-2022 08:20 AM
seram...malaysia xpnh dgr lg kes gini kan selain terperangkap ..terkunci

Tak silap ada lif terhempas kat pangsapuri TLDM thn 2013 … Meninggal isteri org tu…

Lihat semua komen(7)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-12-2022 12:41 AM GMT+8 , Processed in 0.078247 second(s), 37 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top