CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Mimi Lana Sedia Jadi Isteri Orang Tapi Dengan Siapa?

12-1-2022 06:24 PM| Diterbitkan: tatod| Dilihat: 2289| Komen: 15|Original author: Tatod

Description: Pelakon tinggi lampai ini mengakui sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga, namun tidak meletakkan sebarang tempoh sasaran bagi menamatkan zaman bujang.


Pelakon tinggi lampai ini mengakui sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga, namun tidak meletakkan sebarang tempoh sasaran bagi menamatkan zaman bujang.

Katanya kepada Mstar, andai jodoh tiba dalam masa terdekat, siapalah dia untuk menidakkan perancangan dari Alllah.



"Saya percaya pada perancangan Allah. Kalau tiba waktunya, mana mungkin saya dapat menolak takdir ditetapkan sebab itu saya bersedia saja," katanya.

Wanita berusia 27 tahun itu juga tidak akan merahsiakan tarikh pernikahannya nanti.

"Saya ikut saja. Apabila tiba saat itu, kami akan kongsikan berita baik kepada peminat," katanya.



Pernah bercinta dengan Syafiq Kyle, hubungan mereka dikatakan putus pada Mei 2020.

Bagaimanapun, menerusi beberapa hantaran di Instagram, hubungan mereka seolah-olah kembali bertaut.

Sama ada Mimi dan Syafiq sudah berbaik semula atau sekadar rakan biasa, kedua-dua pelakon itu enggan mengulas lanjut.



Dengan siapa lah kedua-dua pelakon ini akan menamatkan zaman bujang agaknya? - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote krustykrab 12-1-2022 06:38 PM
Tu anuar jin ke?
Quote ekselen 12-1-2022 07:45 PM
yg ni sesuai jadik barbie...
Quote AKAZ85 12-1-2022 08:16 PM
Kepam sungguh capik bebird kat gambar bawah tu
Quote missbigrockstar 12-1-2022 09:09 PM
Cantik dia ni. Harap dia berjodohan dgn laki bukan dari sama industri. Muka dia nak sama dgn alicia amin tapi mimi jauh cantik wangi bertiang lah.
Quote dudaberhias 12-1-2022 09:32 PM
AKAZ85 replied at 12-1-2022 08:16 PM
Kepam sungguh capik bebird kat gambar bawah tu

Khennn, nauzubillah min zalik... Ingatkan ponen bottom mana entah macam ryzal jaafar tu... Rhopernya ustaz adam carta ciknek no. 3 paling kecil dalam industri hiburan....

Selamat menikmati baby carrot buat mimi lana kalau jadi kahwin.
Quote Carcosa 13-1-2022 12:11 AM
Mimi ni cantik Melayu Suka tgk dia. Effortless gitu. Takpayah sexy2, takpayah trying too hard, dah lawa. Mcm si Dayan idung alter tu
Quote awenda507 13-1-2022 12:14 AM
Aku suka dia blakon
Quote tunangku 13-1-2022 12:17 AM
Ada iras Iman Troye bila Mimi pakai tudung
Quote lyshafull 13-1-2022 12:46 AM
Lawa dia ni patt dapat sek2 vvip kalo dia nak laa
Quote I.K.A888990 13-1-2022 12:55 AM
comey mimi. suka tgk dia ada iras zendaya sikit
tp knp la gitu muka syafiq oiiii
Quote auntyonion 13-1-2022 03:31 AM
Suka tgk dia ni..lawaa
Quote babelina 13-1-2022 10:41 AM
aku suka sgt dia nie.. cantik.. tinggi.. blakon pn pandai..
moga berjaya dlm bidang seni & dpt jodoh yg baik2.. amin yra
Quote Fly_over 13-1-2022 11:01 AM
mimi mcm kaia gerber la


[ig]https://www.instagram.com/p/CWc9Upjs7Qm/?utm_medium=copy_link[/ig]
Quote Rogue98 13-1-2022 11:05 AM
Harap dgn orang korporat yg muda hensem n baik. Suka Mimi ni...pandai jaga diri.
Quote Incanto 13-1-2022 12:54 PM
cantik dia skrg

ada satu masa tu dia terlampau kurus

dia berlakun memang best

Lihat semua komen(15)

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-8-2022 04:20 AM GMT+8 , Processed in 0.077553 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top