CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Tak Peduli Tentang Bekas Suami- Lufya Omar Nak Kahwin Lagi Lepas Setahun Menjanda

11-1-2022 02:31 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 3069| Komen: 16|Original author: Oleh: Saiful

Description: Lufya Omar bukan trauma, cuma bimbang kalau nak kahwin lagi.
Lufya Omar bukan trauma, cuma bimbang kalau nak kahwin lagi.

Dah setahun menjanda, Lufya kata dulu memang hati dah tertutup untuk lelaki tapi sekarang lain ceritanya.


“Kalau dulu, memang hati itu tertutup, tak nak fikir langsung soal kahwin. Tetapi, rasanya, sekarang saya dah tak mahu dah sekat jodoh.

“Jika benar Allah SWT kurniakan saya jodoh yang baik dan lelaki yang tepat untuk hadir menemani hidup, saya sudah semakin terbuka dan menerima.

“Saya dapat rasakan, diri kini semakin positif berbanding dahulu. InsyaAllah,jika benar jalannya, saya okey untuk kembali berkahwin,” katanya kepda Utusan Online.


Foto: IG

Namun katanya bukanlah dia nak kahwin dalam waktu terdekat sebab anak masih menjadi keutamaan dirinya.

Ditanya tentang hubungan dengan bekas suami, Lufya jawab,

“Saya ini, orangnya jujur. Jadi, kalau orang datang bertanya pada saya untuk komen mengenai dia atau sebagainya, sebaik-baiknya tidak perlu untuk saya jawab.

“Cukuplah untuk saya beritahu, yang saya bahagia bersama dengan Laana. Saya yang jaga anak dan tetap akan menjaganya sehingga bila-bila pun.

“Sekarang ini, saya cuma nak cukupkan masa depan saya dan anak."


Foto: IG

Sementara itu Lufya kata dia tiada halangan sekiranya anaknya, Laana mahu menceburi bidang seni.

“Kalau ditakdirkan dia akan menjadi selebriti atau artis suatu hari nanti, saya akan sokong. Sebenarnya, sebagai ibu, saya akan sokong sahaja mana-mana yang baik dan positif.

“Saya faham perasaan bagaimana diri menjadi bak pemberontak sebab dulu, saya begitu. Dulu, keluarga pun tak suka saya menceburi bidang seni sehinggalah saya membuktikan yang itu memang minat diri."

Semoga Lufya akan berjumpa lelaki idaman tak lama lagi ya? -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote mamajawie 11-1-2022 02:36 PM
next time jangan cari laki berbau gayah ye..
Quote nakkomenjugak 11-1-2022 02:45 PM
aww comel anak nyaa

carik laaa laki mat saleh backpacking dok jual barang kat kaki lima tu
sanggup gaduh dengan iol kat ig semata nak bekap mat saleh hehehe
Quote KamikuP 11-1-2022 03:06 PM
Moga berjodohan dgn lelaki yg jantan yaachh
Quote babelina 11-1-2022 04:20 PM
moga dtemukan jodoh yg baik.. amin yra
Quote kelapaparut 11-1-2022 04:41 PM
gmbr tok laki dia yg lama ade x, sape2 leh tepek..nmpk gayah kelempok sgt ke
Quote prince_marhaen 11-1-2022 04:44 PM
sedangkan tiak Lopya cepat berlecak, apatah lagi cik bedah sheols kan...haruslah merasa merindu jugekkk...
Quote umbut 11-1-2022 05:49 PM
Umur dah 37 kan..kenaler cecepat promote diri.. bedah perut kasi kurus done..leh ler tambah anak lagi kannn
Quote che-cikL 11-1-2022 05:52 PM
@Cari-Saiful dan seangkatannya, jenis cirit buka thread pastu tinggal. Apa org komen, lantaklah korang, takde sapa peduli.
Quote ezacbee 11-1-2022 05:52 PM
nakkomenjugak replied at 11-1-2022 02:45 PM
aww comel anak nyaa

carik laaa laki mat saleh backpacking dok jual barang kat kaki lima tu

Dorang omputih ni jenis badan berbau.. keluar kedai aku tertinggal bau, dahler bayar semua note singgit jenuh nak kira
Quote anony-mous 11-1-2022 07:07 PM
nakkomenjugak replied at 11-1-2022 02:45 PM
aww comel anak nyaa

carik laaa laki mat saleh backpacking dok jual barang kat kaki lima tu

Dari cerita uols ni i rasa she mmg xkisah berlakikan laki yg hauk yg penting hensem,

X kaya x apa, janji hensem
Quote Kurex 11-1-2022 07:15 PM
Bangga ye dapat laki gayah
Quote Suchi 11-1-2022 07:19 PM
Kawen laa tp jgn kawen ngn laki orang tau kang jenuh nak kena menepis kecaman netizen.
Quote naina 11-1-2022 07:36 PM
Comelnya anak Sheols
Rambut kerinting2 Comey
Quote AcikBuncit 11-1-2022 11:34 PM
Cm arab ye anak dia. Lambat sgt ko bg statement trbuka nk kwen ni.. Kalo tak boleh la try shahmira... Dia pn dh ada awek skg
Quote awenda507 11-1-2022 11:38 PM
Moga dipermudahkn la lufya ye
Quote Humayra56 13-1-2022 03:10 PM
kawen je la..wat pe kenang bnde dah lepas

Lihat semua komen(16)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-7-2022 10:47 AM GMT+8 , Processed in 0.090849 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top